Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vulture zei:Sinds de invoering van 'de bubbel van 5' merk ik een enorme piek in non-believers, fake news posts, viruswaanzin aanhangers op allerlei sociale media.
Op zich is dit wel normaal, omdat het velen niet zint om in te binden op gebied van sociaal contact tijdens de zomermaanden.
Maar ik vind het hallucinant hoeveel van die bagger ik zie voorbijkomen en dat velen voor waar aannemen.
Kritisch zijn mag en moet, maar dit lijkt me wat uit de hand te lopen...
Net nog zo een gevonden:
https://www.facebook.com/notes/joris-de-draeck/covid-en-de-vrt-waarom-worden-deze-vragen-niet-gesteld/10223163535054779/
Nahrtent zei:De helft van die mensen ook met hun mondmasker onder hun neus.
Amai, smijt er aub een bom op.![]()
Of ligt het gewoon aan de intelligentie van de gemiddelde idioot?JorisBlack zei:Het is zo moeilijk tegenwoordig om te weten waarover je verontwaardigd moet zijn.
- Die massa mensen die naar zee gaan. Voor zover ik weet is dat niet illegaal (maar uiteraard niet slim), maar die hadden waarschijnlijk ook liever niet in die situatie terecht gekomen.
- Het falen van de nmbs
- Het feit dat de security al die mensen op een hoop bij elkaar probeert te duwen
- De mensen die over de hekken proberen te klimmen
- Die ene security agent die specifiek een zwarte persoon aanvalt op 00:57 terwijl iedereen eigenlijk de hekken al voorbij gaat
![]()
![]()
jack|herrer zei:Of ligt het gewoon aan de intelligentie van de gemiddelde idioot?
Als ik naar zee zou gaan die dit zou zijn bij aankomst in het station, danaak ik rechtsomkeer en kom ik een uur of 2 later eens terug kijlen als de drukte al weg is. Of is dat te simpel?
jack|herrer zei:Of ligt het gewoon aan de intelligentie van de gemiddelde idioot?
Als ik naar zee zou gaan die dit zou zijn bij aankomst in het station, danaak ik rechtsomkeer en kom ik een uur of 2 later eens terug kijlen als de drukte al weg is. Of is dat te simpel?
Avilowca zei:![]()
Iemand die dit artikel kan lezen? Want dat lijkt mij wel een bijzonder straffe uitspraak van een gouverneur...
Cerv.Be zei:Het is dan ook buiten proportie, vooral in prov Antwerpen, dat chiro & andere kampen gewoon mogen doorgaan, waar ze met 50 op mekaar mogen liggen, blijven slapen, etc. Zeker tot vlak voor de school start, alles wordt gewoon meegenomen indien er besmet zijn. Maar beetje sporten met enorm kleine groepen, in een klein tijdsbestek, moet volgens veilige afstand.
Uiteraard wel, provincie Antwerpen spreek ik dan. Vandaag is de Chiro uit naburig dorp vertrokken, gisteren een ander dorp hier in de buurt. Dus er wordt nog massaal op kampen gegaan.ugar zei:Het Chirokamp van mijn petekind is afgelast (chirokamp van jongeren uit arrondissement Antwerpen), en niet vanwege besmettingen in de groep.
Ik weet niet of jeugdbewegingen uit Antwerpen nog op kamp mogen vertrekken
Er zijn nog andere opties he ipv daar tussen gaan staanLSDsmurf zei:Volgens de berichtgeving was er hinder tot rond 21u30. Als je dan een uur (of twee) later komt dan is de kans heel groot dat je niet meer makkelijk naar huis geraakt. Ik heb net eens gecheckt en de allerlaatste trein die ik in Oostende zou kunnen nemen die stond gisteren om 21u09 op de planning.
Openbaar vervoer is altijd wel een kloterij op drukke momenten.
makila zei:Ik tank wekelijks ..
Maar door het mondmasker rook ik de stank ineens veel sterker. Dat heeft mij verrast. Was precies 10x sterker. Vermoedelijk omdat ik ook niet gewend ben te tanken met een mondmasker op se.
Nu dat ik weet dat de stank versterkt wordt is de kans 99% dat ik straks ga tanken met mondmasker op zonder enig probleem.
Maar nu moest is echt even de neus vrijmaken. Ik was gewoon totaal verrast door de veel sterkere aanvoelende stank wat ik niet gewoon ben. Misschien heb ik gewoon wel een goed reukorgaan.
niemandsland zei:Net een discussie met iemand gehad, en het zou mogelijk zijn om zelf de lichaamstemperatuur van de mens medisch gezien naar beneden of boven te halen?
Dit lijkt mij straf. Of kan iemand dit bevestigen?

ugar zei:Ik heb net nog eens met een lodderig oog naar de nieuwste cijfers van sciencesano gekeken.
1. Besmettingen lijken nu over heel het land toch wel wat te stijgen. Het gewogen gemiddelde over 7 dagen is in bijna alle provincies verdubbeld. Het lijkt erop dat de nieuwe maatregels op het juiste ogenblik genomen zijn. Anders zouden we overal in België een soort Antwerpenaren geworden zijn,
2. In Antwerpen lijkt de groei nu toch een beetje minder fors