ComputerVISTA
Legacy Member
Porchmonkey zei:Maar manneke toch, je zou ervan verschieten hoeveel mensen hun bmw leasen en deze niet als 'pure' eigendom hebben.
Dit of de eerste schijf van 20k betalen en de overige 10 a 20k afbetalen ..
Imo is er niks met een auto op afbetaling, dat en huizen, gronden etc... zijn grote kosten dat de meeste mensen niet in 1 keer kunnen ophoesten.


.
. Sporten = big no.
. Mss wel, moest ik alcoholieker worden
, maar wil wel een deel gespaard hebben tegen dan. Vind maar eens een degelijke woning, een kruipkot en 200.000 euro ja. En aftrekken van de belastingen, lol, moet wel interesten betalen he.
zo van die toestanden ... Zijn vorige auto in de prak gereden