EternalSilence
Legacy Member
Oldskooler zei:hier 5% naar portefeuille, 95% naar spaarrekening.
Binnenkort mss een ps3 en games, maar grotere aankopen staan me niet te wachten.
Pinten, zelden, en dat is dan ook maar omdat het moet. Sporten = big no.
PS, ik wil tot mijn 30ste thuisblijven, en tegen dan koop ik cash een huis of appartement
![]()
ja wadde, van verwend gesproken.
ik zou zelf nie willen thuisblijven tot mijn 30ste
alle wa voor manieren zijn da nu

komt ge zo af met u lief, miss al u aanstaande ..
en dan moete liggen smossen in u bed waar ge als tiener in sliep.
en tis nog erger als ge op de zelfde kamer slaapt als u 2 jaar jongere broer.
en ga nog een zus hebt die 8jaar jonger is dan gij

en moete gij nie iedere maand betalen aan u ouders om daar te blijven leven.
tzal hier zeker 500€ zijn per maand denk ik.
als ik deftig werk heb, zal ik da nie erg vinden.
haja, kmoe gene stookolie betalen, moe gene elektriek betalen enzo, aangezien die 500€ al die dingen bedekt.
ma goed zo ver zijn we nog niet.
maar ik zie mij thuis nie tot mijn 30ste blijven wonen.
miss wel mocht in enigste zoon zijn .. maar da ben ik nie
. Sporten = big no.


