noreeeee zei:
Lenen voor een computer is echt niet positief hoor. Ik zou het nooit doen. Liever een paar maandjes zonder computer. Ge zou is moeten weten hoeveel mensen er wel niet in armoede belanden door zulke leningen. Eenmaal als ge dat begint te doen gaade da blijven doen. En dan tegenwoordig in België ist zo de gewoonte aant worden dat ze zo nu en dan is mensen ontslagen. En dan zedde erbij zenne. Keiveel leningen open staan en geen werk. Bye bye mooi leven, hier komt het schooiersleven.
dikke 2nd that.
best da mijn ouders aan zoiets niet meedoen, en als we dan eens iets erg willen, maar we het niet kunnen betalen, dan moete we het maar zelf betalen of wachten.
tis aangetoond dat, sedert het gemakkelijker is om geld te lenen de mensen die in de armoede terechtkomen omdat ze hun schulden niet kunnen afbetalen, veel groter wordt.
redelijk dom dus.
geld lenen en daar dan nog intrest op betalen, alleeja, je bent dna meer geld kwijt dan dat je kreeg enzo.
zie echt het nut nie in van lenen.
zelfde bij een huis (wat natuurlijk onrealistisch is) , maar zo een huis zetten, kost al rap een paar miljoen , enja, meestal moete dan wel lenen.
ik weet dus niet of ik later ooit wel een huis zal plaatsen.
wss ene kopen en dan in de vrije tijd ombouwen tot iets beter enzo.