Xylo
Legacy Member
Stimpy zei:dus gij hebt geen 1000 euro fozo? stakker, zelfs in mn armste studententijd had ik nog 1000 euro denk k
nooit onder gegaan, beetje sparen he![]()
Nooit onder de 1000eur? Dan moete wel helemaal geen uitgangsleven hebben. Op een weekendje feesten heb je toch zo 50eur erdoor + onkosten in de week + onvoorziene kosten + eten&drank + huisvesting + eventueel auto.
Oftewel moet je dan tonnen verdienen met uw stundentenbaan oftwel zit je 24/7 op uw kot te gamen en niet buite te komen. Of natuurlijk mama en papa die geld kunnen missen.
PC kopen of afbetaling is niets mis mee. Ge betaalt maandelijks een laag bedrag en hebt toch een eigen pc. Wel vragen aan de winkelmanne of da gaat zonder vaste job.

