KnackyBall
Legacy Member
Wel ja, mijn leerkracht Logistiek (2 uur in de week in het 6de kantoor) zei me dat dit te maken had met heftrucks en administratieve dingen.Emerxill zei:Ik vrees er een beetje voor dat ge in uw opleiding logistiek ook ma 1 heftruk van dichbij gaat zien, zoals Talos zegt.
Het hoofdzakelijk (zoniet uitsluitend) bureauwerk: alles plannen. Laden en lossen van vrachtwagens en hun routes zo efficient mogelijk uitstippelen, enzovoort.
Ge verwart waarschijnlijk een aantal zaken:
- heftruckchauffeurs zijn overal gevraagd, vooral in de logistieke sector
- logistieke medewerkers zijn veel gezocht omdat maar weinig mensen het willen doen. Vooral door de onregelmatige en ambetante uren. Daar tegenover staat wel een redelijk schone pree.
Ik ga er toch voor zorgen dat ik met een heftruck kan rijden

In het zde jaar Logistiek moet ik stages volgen in magazijnen die aan Logistiek doen natuurlijk, en daar gaan we dus met een heftruck leren rijden, maar waarschijnlijk ook administratieve dingen

maar na m'n studie ga ik wrs wel iets anders doen, maar dan zal ik het zelf mogen betalen. inschrijvingsgelden zullen wel geen probleem zijn, maar een kot huren en eten betalen etc... ?
) beslist om er mee te kappen en een volledig nieuwe richting te zoeken

