jorrelemargi
Legacy Member
ik heb persoonlijk 2 hogere studies afgerond met veel plezier en zonder ooit herexamens te hebben. Altijd graag naar school gegaan en me goed geamuseerd na de uren.
Daarna komt echter de grote stap: het weirkleven! nu 1 jaar gewerkt en ik denk "studeren was toch de schoonsten tijd", de cliché die de ouders altijd maar bovenhalen, maar in mijn geval lijkt die toch te kloppen
Staan de studerende mensen er al bij stil wat ze willen worden en weten ze dat ook duidelijk? Ik had er niet echt een idee van toen ik afstudeerde en vraag me nog altijd af wat ik echt wil
Na de studies begint te meer stil te staan bij wat ge int leven wilt, en beseft ge soms dat ge (nog) ni op de goeie weg zijt
hebben nog mensen da gevoel al gehad?
Daarna komt echter de grote stap: het weirkleven! nu 1 jaar gewerkt en ik denk "studeren was toch de schoonsten tijd", de cliché die de ouders altijd maar bovenhalen, maar in mijn geval lijkt die toch te kloppen

Staan de studerende mensen er al bij stil wat ze willen worden en weten ze dat ook duidelijk? Ik had er niet echt een idee van toen ik afstudeerde en vraag me nog altijd af wat ik echt wil
Na de studies begint te meer stil te staan bij wat ge int leven wilt, en beseft ge soms dat ge (nog) ni op de goeie weg zijt

hebben nog mensen da gevoel al gehad?





Dus ik zal maar andere dingen zoeken dan werken om geld te verdienen 