Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Brazuca zei:Als ge bejaard zijt mist ge werk
En op u sterfbed zeide blij dat het gedaan is

Ja inderdaad, ik ga da proberen om met een heftruck te rijden in ploegensysteem.Suicide Monkey zei:Dat je een beetje een droombeeld hebt ervan,
logistiek is een sector waar harde concurentie heerst vanuit buitenland.
Wil je een goed loon zul je het in een kaderfunctie moeten zoeken en veel ondankbare overuren moeten kloppen.
Veel geld valt er als magazijnmedewerker/bediende niet te rapen.
Als je het op de werkvloer wil zoeken, vermits je o zo graag met de heftruk wil rondrijden (wat dan meestal ook maar is voor de lader/losser) raad ik je aan om een ploegenstelsel te zoeken en zoveel mogelijk attesten voor de voertuigen mee te pikken.
jorrelemargi zei:ik heb persoonlijk 2 hogere studies afgerond met veel plezier en zonder ooit herexamens te hebben. Altijd graag naar school gegaan en me goed geamuseerd na de uren.
Daarna komt echter de grote stap: het weirkleven! nu 1 jaar gewerkt en ik denk "studeren was toch de schoonsten tijd", de cliché die de ouders altijd maar bovenhalen, maar in mijn geval lijkt die toch te kloppen
Staan de studerende mensen er al bij stil wat ze willen worden en weten ze dat ook duidelijk? Ik had er niet echt een idee van toen ik afstudeerde en vraag me nog altijd af wat ik echt wil
Na de studies begint te meer stil te staan bij wat ge int leven wilt, en beseft ge soms dat ge (nog) ni op de goeie weg zijt
hebben nog mensen da gevoel al gehad?![]()
!2u55!4n zei:Hoewel het weinig gebeurt, sta ik voor de volle 100% achter uw mening. Ik kan het niet beter verwoorden. Eigenlijk heel jammer maar de mooiste tijd is uw studententijd. En dat met veel voorsprong... Ik heb elke dag heimwee naar toen en heb het er persoonlijk heel, heel moeilijk mee.

Savage zei:laten we gewoon accepteren dat studeren idd de beste tijd van uw leven is, wat iedereen ook zegt ...
Darth-Falcon zei:idd dat is mijn gevoel, zolang ge nog studeert valt ge onder de genade van uw ouders, weinig geld, beperkt in uw doen en laten, van zodra ge werkt hebt ge tenminste geld en zijt ge pas echt op u eigen

Hmgrwngd zei:Ik accepteer dat niet als waarheid, omdat het gewoon zo gigantisch subjectief is.
Sommige mensen worden gepest; al het studeerwerk, irritante leerkrachten, als je jong bent -> veel meer grenzen en controle , sommige mensen slagen niet, hebben leerproblemen, etc etc.
Ik ben dat blinde opgehemel beu van "studententijd is de beste tijd".
Aan elke periode in je leven zitten er veel voor- en nadelen; en je moet het beste maken van elk moment in je leven.
In je studententijd word je 'carpe diem' aangeleerd, maar mij lijkt het dat heel weinig mensen die boodschap echt voelen en tot uiting brengen in daden.
Het verleden is niet beter, het verleden is anders.
zarathustra zei:meh
studententijd == veel tijd, weinig geld..
werkend leven (veronderstel ik aangezien ik nog maar in mijn 4de jaar burgerlijk ir. zit) == geen tijd, beetje meer geld.
Uiteindelijk is het allemaal een kwestie van leren tevreden zijn met wat je hebt.
Ali_ zei:Ik denk dat een beetje meer geld verkeerd is. Zeker als je burgerlijk doet...
Maar ik denk wel dat ik liever met wat minder geld leef en dan veel kan feesten => studentenleven is toch wle de max

jeroenrams zei:Ikzelf besef dat ik momenteel een serieus luxeleven heb aan de hogeschool... Enkel begin ik het school écht beu te worden, vooral vakken als frans & engels waar je niet voor kan kiezen haat ik gewoon. Ik die financiën - verzekeringen (2e jaar momenteel) en dat interesseerd me echt enorm, maar je moet verdorie meer inzitten met die talen dan met hetgeen waar je eigenlijk voor kiest.
Om die reden zou ik liever gaan werken dan op school zitten...
TippedTerox zei:Frans heb je nog niet zozeer nodig, Engels ZEKER en VAST. Ik zit in het laatste jaar, en dat is een werkjaar. Heb in dit laatste half jaar veel meer persoonlijkheid en werkdrift gekregen dan in de voorbije 2 jaar. En eu, dat Engels en Frans in Financie- en verzekeringen is nu niet zo moeilijk hé ...