aXl_
Legacy Member
Doom Dragon zei:maar die pillen werken toch niet?
ofja, ze werken wel, maar niet permanent
der bestaan toch behandelingen er tegen.
zo heeft ne maat van mij ook hooikoorts, nogal hevig vroeger
en moet nu om de zoveel maanden achter een spuit bij den dokter, en ze spuiten dan iets in hem
en nu is zijn hooikoorts al echt bijna 'niets' meer, buiten dan de niesbuien enzo
maar toch al een sterke vermindering.
en ook..er bestaan immens veel van die fake-pillen.
sinutab maakt wel degelijk uw luchtwegen vrij en is niet enkel een pijnstiller. Als ge sinusitis hebt kunt ge vreselijk irritante koppijn krijgen, met het gevoel dat er zich een druk achter uw oog bevindt en dat gaat echt niet vanzelf over (welja, na een paar dagen wel maar als ge de hele dag met zo'n koppijn rondloopt, daar wordt ge gewoon zot van en u op iets concentreren is er dan helemaal niet bij).


..
,ik neem ze dan ook alleen waneer het echt nodig is.. paar weeken terug was mijn zenuw IN mijn tand onstoken en het tand vlees ook.. toen heb ik +8 dagen uit nood pijn stillers gepakt omdat ik het niet zonder kon maar voor de rest alleen als het echt nodig is..,ik heb 39 koorts gehad ergens begin dit jaar en gewoon ubrufen(sterkere versie van de neurofen) endat hielp maar voor de rest amper pillen en antibiotica probeer ik te vermeiden