jah... ik neem nooit medicijnen... Ook als het echt moet eigenlijk... Ik ben ook amper ziek, de laatste 5 jaar, niets... De laatste keer da'k medicijnen pakte moest het wel

ik had een hersenvliesontsteking...horrible... Ge merkt ook dat degene die nooit medicijnen nemen heel lang niet ziek zijn
