Alola
Legacy Member
Wij hebben hier in huis enkel pleisters en isobetadine liggen... Zegt genoeg zeker? Ik neem wel de pil, bij gebrek aan een dokter die mij (ons) wil steriliseren (en condooms die altijd scheuren en die we dus ook nooit kunnen vertrouwen).
Ik ga 1 keer per jaar naar de dokter, om mijn bloed te laten controleren (om mijn ma gerust te stellen die eigenlijk na zes jaar nog altijd weigert te geloven dat je als vegetariër gezond eet, om niet te zeggen gezonder eet - maar ik denk dat ik dit ook niet meer ga doen...).
Ik ga 1 keer per jaar naar de dokter, om mijn bloed te laten controleren (om mijn ma gerust te stellen die eigenlijk na zes jaar nog altijd weigert te geloven dat je als vegetariër gezond eet, om niet te zeggen gezonder eet - maar ik denk dat ik dit ook niet meer ga doen...).

zal wel migraine zijn, klotigste is dat pillen dan nog niet helpen ook)
