Archief - Alarm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

denkimi

Legacy Member
ik zou wss niet veel kunnen doen, maar moest het er ooit van komen zou ik beginnen met een lading hagel in het been te schieten, gevolgd door een waarschuwing en eventueel een 2e lading hagel in de buik.

whacker

Legacy Member
Ben ooit wakker geworden en naar't WC gegaan. Hoorde iets rommelen beneden maar dacht gewoon dat mijn ouders nog wakker waren. Wou nog effe gaan zien om een glas melk ofzo te halen maar dan besloten dat ik te moe was daarvoor. Volgende morgen blijkt ons achterdeur op't eerste geforceerd (terras). 13.000 frank weg (van mijn (of mijn zus haar) communie, enkele dagen ervoor! :)), duur horloge weg en wa cheques. Ben HEEL blij dat ik niet naar beneden ben gegaan. Bij zo'n confrontatie weet ge nooit wat er gebeurt en zelfs met uwen baseball bat of loodjesgeweer zult ge waarschijnlijk te verbaasd zijn om iets te doen als die mannen daar echt staan.
Bij mijn vriendin hebben ze ook ingebroken. Zij hebben 2 honden die altijd blaffen als er iemand op de oprit/tuin komt (zelfs in een auto ofzo). De "professionals" hebben echter een soort fluitje dat een toon voortbrengt die de mens niet kan horen maar waarvan de honden gaan liggen en niet meer blaffen. Dit wist een agent ons te vertellen. Pas dus op als je enkel op je hond vertrouwt.

Mr Syphon

Legacy Member
zo een fluitje bestaat wel maar uw hond moet getraint zijn op zo een fluitje :p
dus als uwe hond da ni kent dan zal die ni veel doen

bij mijne pa zijne baas waren ze ook ooit is aant inbreken ( waren nog ni binnen ), dus hij loopt naar buiten en ziet er ene staat, klopt die inbreker op zen bakkes :p en toen kwam de rest van de bende om de hoek
ze hebben hem hard aangepakt toen, met schroevendraaier gestoken enal, maar ze zijn wel gevlucht daarna

EternalSilence

Legacy Member
gisterenavond toen ik in bed lag, hoorde ik mijn moeder praten beneden, en toen hoorde ik 2 luide knallen :oink: :eek:

ik op mijn sloffen naar beneden, de deur opengezwaait.
moeder zat daar ... In de zetel naar tv te kijken.

die 2 knallen kwamen van de tv.

soms ben ik echt paranioa aant worden



het voordeel dat wij hier hebben is dat het allemaal familie is in de aanliggende straten.
mocht er dus al iets gestolen worden en we het horen, kunnen we desnoods onze neven van een straat verder bellen, en zeggen dat ze de baan moeten afzetten met 1 van hun vrachtwagens.
de dieven zouden zo zwaar de val zitten, en ze zouden het er nogal van krijgen.

Lord Kveldulv

Legacy Member
Die inbrekers zijn op minder dan een minuut hun auto ingesprongen en al een paar straten verder. Maar gij hebt dan nog de reflex om uwe gsm te pakken en uw neven te bellen, zeggen dat ze de camion over het straat moeten zetten. En die gaan da doen zonder de reden te weten, want voor ne uitleg is er gene tijd. Die gaan binnen de second opgenomen hebben en begrijpen wat ge juist wilt. En dan, in hun boxershort, op een 5-tal seconden in de camion kruipen, of misschien slapen ze er wel in, starten en de boel afzetten. De eerste de beste auto die er wa verdacht uit ziet wordt tot schroot herleid en de inzittenden worden maar willekeurig tot moes geklopt.
Right! :ironic:

EvilTwin

Legacy Member
[TFT]Poky;9261099 zei:
met bb gun naar beneden gaan is imo één van de stomste dingen die ge kunt doen, voort zelfde geld hebben die inbrekers een pistool en voelen ze zich bedreigd door u bb... de rest moet ik er ni bij vertellen zeker :)

Als ge dan al met een pistool moet naar beneden gaan dan ist beter dat ge met een echt gaat.

Kzou dan ook mijne tweeloop met hagel pakken. Een BB gun zou ik enkel in hun pollen gaan duwen zodat ze mij zogezegd bedreigden.

EternalSilence

Legacy Member
Lord Kveldulv zei:
Die inbrekers zijn op minder dan een minuut hun auto ingesprongen en al een paar straten verder. Maar gij hebt dan nog de reflex om uwe gsm te pakken en uw neven te bellen, zeggen dat ze de camion over het straat moeten zetten. En die gaan da doen zonder de reden te weten, want voor ne uitleg is er gene tijd. Die gaan binnen de second opgenomen hebben en begrijpen wat ge juist wilt. En dan, in hun boxershort, op een 5-tal seconden in de camion kruipen, of misschien slapen ze er wel in, starten en de boel afzetten. De eerste de beste auto die er wa verdacht uit ziet wordt tot schroot herleid en de inzittenden worden maar willekeurig tot moes geklopt.
Right! :ironic:


het was maar een idee e.
en hoezo, de eerste verdachte auto.
de familie weet ook wel met welke auto wij rijden en wat de nummer plaat is
anders spring ik op de quad en achtervolg ik hen.

#care.
als ik geweer zou hebben zou ik die dieven zonder pardon overhoop schieten.
wel maken dat ik ze niet doodschiet :p

[F6]_Z_

Legacy Member
Ik heb een baseballknuppel en een hockystick die al wat goe afgesleten is langs onder, dan is hij wa scherper.

Wanneer ik iets hoor beneden zo rond 3 uur snachts als ik nog op de pc zit. Dan ben ik heel stil en ga ik in de donker op de hal staan luisteren, meestal is het niets, gewoon het huis die wat kraakt en doet. Wanneer ik echt iets zou horen en ik weet zeker dat het niet mijn ouders zijn zou ik waarschijnlijk eerst de flikken bellen en dan achter de deur staan wachten met mijn knuppel of misschien langs andere weg naar buiten gaan en daar staan wachten.

Die gast zou er niet goe vanaf komen. Normaal ben ik kalm en vredelieven maar ze moeten van mijn spullen blijven. Als ik hem kan tegenhouden dan zou ik direct zeggen van ik dacht dat ik een mes zag of een wapen, niet zo van hij liep terug naar zijn auto en ik heb hem dan maar neergeknuppeld.

Die juwielier was in Harelbeke, maar nie echt snugger, direct in de media rondbazuinen van ik heb er goe opgeschoten terwijl ze aan het vluchten waren.

whacker

Legacy Member
Mr Syphon zei:
zo een fluitje bestaat wel maar uw hond moet getraint zijn op zo een fluitje :p
dus als uwe hond da ni kent dan zal die ni veel doen
Die zijn er nochtans niet op getraind.
Kan ook zijn dat die agent niet veel zin had om te onderzoeken natuurlijk :)

Gavin

Legacy Member
Doom Dragon zei:
het was maar een idee e.
en hoezo, de eerste verdachte auto.
de familie weet ook wel met welke auto wij rijden en wat de nummer plaat is
anders spring ik op de quad en achtervolg ik hen.

#care.
als ik geweer zou hebben zou ik die dieven zonder pardon overhoop schieten.
wel maken dat ik ze niet doodschiet :p
Waar blijft ge het toch halen?
Het wilt niet zeggen omdat ze al uw juwelen komen roven dat ze ook met uw auto ervandoor zijn.
Met de quad achter een auto aan, zeer veilig voor uzelf! De quad biedt totale bescherming!

Dan #care, toch maar voor het geweer gaan! Dan wilt ge ze overhoop knallen, maar ze mogen er niet van dood gaan. Al chance dat gij al jaren op een schietbaan traint om zo precies te kunnen schieten.


DD, ik heb het u nog gevraagd op pagina 2. Ik doe het om u te helpen, het komt uit een goed hart. Ik heb het beste met u voor..

Beginnen met minder films kijken, vriend. Carchases daarin zijn opgenomen aan misschien 50 km/u. Ze schieten met losse flodders en de gangsters bloeden ketchup.


Zelfs ietwat achtergestelden moeten die logische linken toch kunnen leggen?

Stimpy

Legacy Member
ik denk dat die dieven wel zware pech hebben als DD achter hun komt, op zn quad, met een 2loop in zn handen :)

ooit al een auto tegen een quad zien rijden ? kans-loos is zo een auto :s

Bose

Legacy Member
GaMe® zei:
:wtf: Meen je dat nu?

ja. mijn leven is mij meer waard dan menne laptop/pc/gsm/whatever the fuck...

ge weet nooit wat voor zotten ge voor u hebt en wat ze bijhebben.

Lord Kveldulv

Legacy Member
Bose zei:
ja. mijn leven is mij meer waard dan menne laptop/pc/gsm/whatever the fuck...

ge weet nooit wat voor zotten ge voor u hebt en wat ze bijhebben.

Tot ze u uit uw bed lichten. Mijne baas zijn ze in zijn bed komen vragen waar de sleutels van zijne mercedes lagen. Sinds hangt em al z'n sleutels op een zichtbare plaats op de gang.

crunx

Legacy Member
ik zou gewoon kijken of het geen vals alarm is, alsk ik zeker ben da er iemand is naar de flikken bellen en luisteren wat zei zeggen dat ik moet doen

of als ik hem al tegen ben gekomen, hopen dattem vlucht, anders zou ik mij verdedigen en op zijn bakkes slagen

Mr Syphon

Legacy Member
Lord Kveldulv zei:
Tot ze u uit uw bed lichten. Mijne baas zijn ze in zijn bed komen vragen waar de sleutels van zijne mercedes lagen. Sinds hangt em al z'n sleutels op een zichtbare plaats op de gang.

eigenlijk is dat het beste, als ge zelf geen last wilt van de inbrekers.

Speedy

Legacy Member
Selderijstok zei:
Is automatisch verbonden met de centrale, en om in de meeste gevallen vals alarm te vermijden bellen de flikken eerst naar u huis (tijdverspilling vind ik dus :D ), en ge moet binnen de zoveel seconden opnemen anders komen ze af. Natuurlijk is da systeem nie waterdicht, ma this waarschijnlijk tot nu toe het 'beste' om vals alarm van realiteit te onderscheiden

Ah zalig, wist ik niet. Da ga ik hier toch ook eens vernoemen.

Arifiene

Legacy Member
Kenz0r zei:
Ik weet dat ook maar al te goed, zonder daarvoor rechten te studeren hoor, Evy. Maar de volgende keer dat ik zoiets tegenkom zou ik het toch wagen om hem te verwonden!
Die persoon heeft niets te zoeken in mijn huis. Volgens mij zullen er toch minder inbraken zijn als men het recht krijgt om vreemde personen (met kwade bedoelingen natuurlijk) te verwonden (hem niet afknallen hé!).

Maar ja... LEVE DE CODEX :applause:

Tiens, dan moeten er volgens u in de VS quasi geen inbraken meer zijn. Dream on.

Enneh: Het strafrecht heet dat, 'de codex' (welkeen dan nog) heeft daar niets mee te maken en is niet eens rechtsgeldig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan