Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), duur horloge weg en wa cheques. Ben HEEL blij dat ik niet naar beneden ben gegaan. Bij zo'n confrontatie weet ge nooit wat er gebeurt en zelfs met uwen baseball bat of loodjesgeweer zult ge waarschijnlijk te verbaasd zijn om iets te doen als die mannen daar echt staan.
en toen kwam de rest van de bende om de hoek

[TFT]Poky;9261099 zei:met bb gun naar beneden gaan is imo één van de stomste dingen die ge kunt doen, voort zelfde geld hebben die inbrekers een pistool en voelen ze zich bedreigd door u bb... de rest moet ik er ni bij vertellen zeker
Als ge dan al met een pistool moet naar beneden gaan dan ist beter dat ge met een echt gaat.
Lord Kveldulv zei:Die inbrekers zijn op minder dan een minuut hun auto ingesprongen en al een paar straten verder. Maar gij hebt dan nog de reflex om uwe gsm te pakken en uw neven te bellen, zeggen dat ze de camion over het straat moeten zetten. En die gaan da doen zonder de reden te weten, want voor ne uitleg is er gene tijd. Die gaan binnen de second opgenomen hebben en begrijpen wat ge juist wilt. En dan, in hun boxershort, op een 5-tal seconden in de camion kruipen, of misschien slapen ze er wel in, starten en de boel afzetten. De eerste de beste auto die er wa verdacht uit ziet wordt tot schroot herleid en de inzittenden worden maar willekeurig tot moes geklopt.
Right! :ironic:

Die zijn er nochtans niet op getraind.Mr Syphon zei:zo een fluitje bestaat wel maar uw hond moet getraint zijn op zo een fluitje
dus als uwe hond da ni kent dan zal die ni veel doen

Waar blijft ge het toch halen?Doom Dragon zei:het was maar een idee e.
en hoezo, de eerste verdachte auto.
de familie weet ook wel met welke auto wij rijden en wat de nummer plaat is
anders spring ik op de quad en achtervolg ik hen.
#care.
als ik geweer zou hebben zou ik die dieven zonder pardon overhoop schieten.
wel maken dat ik ze niet doodschiet![]()
GaMe® zei:Meen je dat nu?
Bose zei:ja. mijn leven is mij meer waard dan menne laptop/pc/gsm/whatever the fuck...
ge weet nooit wat voor zotten ge voor u hebt en wat ze bijhebben.
Lord Kveldulv zei:Tot ze u uit uw bed lichten. Mijne baas zijn ze in zijn bed komen vragen waar de sleutels van zijne mercedes lagen. Sinds hangt em al z'n sleutels op een zichtbare plaats op de gang.
Selderijstok zei:Is automatisch verbonden met de centrale, en om in de meeste gevallen vals alarm te vermijden bellen de flikken eerst naar u huis (tijdverspilling vind ik dus), en ge moet binnen de zoveel seconden opnemen anders komen ze af. Natuurlijk is da systeem nie waterdicht, ma this waarschijnlijk tot nu toe het 'beste' om vals alarm van realiteit te onderscheiden
Kenz0r zei:Ik weet dat ook maar al te goed, zonder daarvoor rechten te studeren hoor, Evy. Maar de volgende keer dat ik zoiets tegenkom zou ik het toch wagen om hem te verwonden!
Die persoon heeft niets te zoeken in mijn huis. Volgens mij zullen er toch minder inbraken zijn als men het recht krijgt om vreemde personen (met kwade bedoelingen natuurlijk) te verwonden (hem niet afknallen hé!).
Maar ja... LEVE DE CODEX :applause: