Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:Jaaaaaaa da vind ik dus ook, het is ook een vraag. Dat heb ik ooit gelezen of gehoord, weet ni zeker of het zo is ...
)
)
Die muisde ervanonder met enkel een voorhechtenis.Blackstone zei:Wat is zowat de straf die je kan verwachten als je een inbreker in de rug schiet? Ik herinner mij die juwelier die een weglopende dief doodschoot, wat voor straf heeft die gekregen?

Blackstone zei:Wat is zowat de straf die je kan verwachten als je een inbreker in de rug schiet? Ik herinner mij die juwelier die een weglopende dief doodschoot, wat voor straf heeft die gekregen?
Kenz0r zei:"Uit wettelijke zelfverdediging" hem in het been schieten, daarna nog een schot aflossen in de muur/deur zodanig dat het op wettelijke zelfverdediging lijkt.
Kenz0r zei:"Uit wettelijke zelfverdediging" hem in het been schieten, daarna nog een schot aflossen in de muur/deur zodanig dat het op wettelijke zelfverdediging lijkt.
Blackstone zei:Wat is zowat de straf die je kan verwachten als je een inbreker in de rug schiet? Ik herinner mij die juwelier die een weglopende dief doodschoot, wat voor straf heeft die gekregen?
Arifiene zei:Ja héél verstandig :ironic:
diene stond hier gewoon binnen op klaarlichte dag, pa is er nog achter willen gaan maar diene liep weg, rara wa stond er aan de achterdeur: een witte poedel
geen idee hoe dat nog eigenlijk is afgelopen, achteraf wel gemerkt dat er 'n fiets weg was)
Kenz0r zei:Beter dat dan in een hoekje te zitten kniezen en LANG wachten eer de flikken komen...
Dat zal je mss leren als je het eens effectief meemaakt! Ik hoop voor u van niet.
.Arifiene zei:Oelala. Ik ben jurist in spe jongeheer, en zijt maar zeker als ze daar achter komen dat gij géén verzachtende omstandigheden zult krijgen.
Inbraak geeft u nog altijd niet het recht om iemand te doden.
Overigens zal die inbreker u ook wel tegenspreken als ge hem verwondt, of wa denkte nu zelf, dat ze u automatisch zullen geloven?
Mij leren, my my, k sta te trillen op men benen zeg :ironic:
russian zei:In theorie leunt de praktijk dichter aan bij de theorie dan in de praktijk. Je reageert op zo'n moment wellicht impulsief en denkt helemaal niet na over enkele juridische tekstjes. Ook heeft de juwelier in Aalst blijkbaar geen gevangenisstraf opgelopen... Een klein beetje nuanceren is hier dan ook wel op z'n plaats.
En als je iets doet moet je het goed doen; neerschieten tot de dood.
Overigens moet je voor het officierskader (Commissaris) een diploma niveau 1 hebben (universitair niveau). Er komen daar zelfs een aantal "juristen" terecht ...
)