Grike
Legacy Member
Ze hebben vorige week proberen inbreken in het huis van men grootmoeder, gelukkig is het alarm afgegaan toen ze de kelderdeur opendeden, ze waren snel weg. Men grootmoeder woont niet meer thuis en het alarm stond niet meer in verbinding met de politie (nu wel weer)
De dieven moeten ofwel acrobaten ofwel kinderen geweest zijn want ze zijn via het kolengat naar binne gekropen. Das een gat van 50 op 30 ofzoiet echt piepklein. Als ze er nog maar halverwege door zijn zoude ze al nen halve draai moeten doen want daar vlak onder zit een scherpe steen (omgekeerde V-vorm) die het nog vernauwd. Ma soit, we zijn al de dure dingen gaan weghalen uit het huis.
Nu mag voor mijn part daar een dievenorgie gehouden worden, dat ze al diejen brol meenemen dat mijn grootmoeder over de jaren verzamelde (plastiek zakje in plastiek zakje in plastiek zakje en daarin de afstandsbediening????)
Hier zouden ze nekeer moeten proberen inbreken, als ze nog maar de oprit oprijden gaat er al een heel luide bel af binnen (onderbroken laserstraal)
Plus dan het feit dat mijn pa altijd tegen 6uur wakker is en dat mijn broer bijna altijd tot 4-5uur 's nachts opzit, en ik ben ook al zo nen nachtuil, met zicht op de oprit !
De dieven moeten ofwel acrobaten ofwel kinderen geweest zijn want ze zijn via het kolengat naar binne gekropen. Das een gat van 50 op 30 ofzoiet echt piepklein. Als ze er nog maar halverwege door zijn zoude ze al nen halve draai moeten doen want daar vlak onder zit een scherpe steen (omgekeerde V-vorm) die het nog vernauwd. Ma soit, we zijn al de dure dingen gaan weghalen uit het huis.
Nu mag voor mijn part daar een dievenorgie gehouden worden, dat ze al diejen brol meenemen dat mijn grootmoeder over de jaren verzamelde (plastiek zakje in plastiek zakje in plastiek zakje en daarin de afstandsbediening????)
Hier zouden ze nekeer moeten proberen inbreken, als ze nog maar de oprit oprijden gaat er al een heel luide bel af binnen (onderbroken laserstraal)
Plus dan het feit dat mijn pa altijd tegen 6uur wakker is en dat mijn broer bijna altijd tot 4-5uur 's nachts opzit, en ik ben ook al zo nen nachtuil, met zicht op de oprit !



Meen je dat nu?
je sig is wel lachen 
.

. Indien ik zou wakker worden van lawaai ofzo, beneden ga kijken, even roep, niks hoor en toch iemand tegenkom, die heeft een loodje in zijn kop...