Archief - Alarm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grike

Legacy Member
Ze hebben vorige week proberen inbreken in het huis van men grootmoeder, gelukkig is het alarm afgegaan toen ze de kelderdeur opendeden, ze waren snel weg. Men grootmoeder woont niet meer thuis en het alarm stond niet meer in verbinding met de politie (nu wel weer)
De dieven moeten ofwel acrobaten ofwel kinderen geweest zijn want ze zijn via het kolengat naar binne gekropen. Das een gat van 50 op 30 ofzoiet echt piepklein. Als ze er nog maar halverwege door zijn zoude ze al nen halve draai moeten doen want daar vlak onder zit een scherpe steen (omgekeerde V-vorm) die het nog vernauwd. Ma soit, we zijn al de dure dingen gaan weghalen uit het huis.

Nu mag voor mijn part daar een dievenorgie gehouden worden, dat ze al diejen brol meenemen dat mijn grootmoeder over de jaren verzamelde (plastiek zakje in plastiek zakje in plastiek zakje en daarin de afstandsbediening????)

Hier zouden ze nekeer moeten proberen inbreken, als ze nog maar de oprit oprijden gaat er al een heel luide bel af binnen (onderbroken laserstraal)

Plus dan het feit dat mijn pa altijd tegen 6uur wakker is en dat mijn broer bijna altijd tot 4-5uur 's nachts opzit, en ik ben ook al zo nen nachtuil, met zicht op de oprit !

VMax

Legacy Member
Doom Dragon zei:
bij een vriendin hebben dieven binnengebroken en dat wnnr iedereen gewoon rusting aan het slapen was. ze staan de volgende dag op, en zien dat heel hun woonkamer, keuken, ... is leegeroofd :/

Slaapgas anybody???!!!

:crazy:

crunx

Legacy Member
ik zou keihard met mijn armen rondzwierend en al zingend de trap afdonderen, alle lichten aandoen, stereo volop opzetten, shotgun gaan halen en boom headshotke doen.

Speedy

Legacy Member
wij hebben thuis heel goe alarm. Alles is beveiligd. Nog maar een ruit inslaan of deur opendoen e ge zijt gezien.
+ hebben 3 honden =D

ZE hebben één keer proberen inbreken, ze hebben geprobeerd eerst het schuifraam te forceren => niet gelukt, da had mijn pa al gehoord, wij hebben zo een veilgheidslicht waarbij bijna allemaal de lichten in 1 keer aangaan, had da licht opgezet, pa naar beneden, alle honden buiten (pa had de inbrekers gehoord doordat de honden aan het blaffen waren). Inbrekers weg.

Honden binne, lichten uit, pa weer gaan slapen, half uurke later stonden ze daar terug met hun breekijzer aan de voorkant van ons huis. Proberen een raam te forceren. Niet gelukt weer hetzelfde scenario zoals ik hieboven al had beschreven.

Uiteindelijk is het alarm nog nooit afgegaan door inbrekers, wel al eens door een kortsluiting door den bliksem. Was wel ff verschieten. Of doordat we het vergeten af te zetten als we net wakker zijn en naar beneden willen gaan, is wel goeie wekker, op 2sec zijde klaarwakker :D

Staat niet in verbinding met de flikken, ge moet er veel voor betalen als het vals alarm is en de flikken staan aan uw huis...

Voor de rest van wapens... hebben der wel, ma zouden we nooit gebruiken.

Bose

Legacy Member
crunx zei:
ik zou keihard met mijn armen rondzwierend en al zingend de trap afdonderen, alle lichten aandoen, stereo volop opzetten, shotgun gaan halen en boom headshotke doen.

/strijk

anyway: wij hemme geen alarm. Als ze iet willen pikken doen ze ma, ik kom er niet voor naar beneden :p

Speedy

Legacy Member
Bose zei:
/strijk

anyway: wij hemme geen alarm. Als ze iet willen pikken doen ze ma, ik kom er niet voor naar beneden :p

lol? niets waadevols dan?


:offtopic: je sig is wel lachen :p

Mr Syphon

Legacy Member
mja vorige keer da het alarm afging, liep ik wel met verstand op 0 zonder angst het huis in.
en deze keer deed ik het op men gemak met schrik :p

maarja politie bellen, kheb al stunten gehoord van die mannen hier zu
ze waren aant inbreken in een winkel, politie parkeert voor de winkel en wacht tot de inbrekers in hunne auto springen en gaan dan achtervolgen
en die mannen ontsnappen dan nog :rofl:

Speedy

Legacy Member
gentille zei:
:wtf:. Denk je dat het alarm de buurtbewoners niet gaat wekken? In sommige gevallen kan het alarm en signaal doorgeven via de telefoon die in verbinding staat met de politie :crazy:

Als je dat doorgeeft naar de politie en ze komen ter plaatste en tis vals alarm kost u dat veel geld.


En een alarmsysteem omzeilen gaat nie zo makkelijk hoor ;).

Selderijstok

Legacy Member
Als er een ding is dak nie graag doe dan ist snachts opstaan, ben nie op mijn gemak lol .Er wonen nu ook toevallig 6 flikken in een straal van 50m, maar die kunnen ook nie veel doen e als er naast u bed ne gast staat te zwaaien me ne blaffer :p. Lang leve het alarm, het houdt ze niet echt weg maar ze zullen mss 2x denken voor ze inbreken.

Mr Syphon

Legacy Member
idd, als stroom uitvalt of ze knippen nen kabel door, dan gaat het alarm af
dus zo kunt ge het al ni saboteren

Selderijstok

Legacy Member
Speedy77 zei:
Als je dat doorgeeft naar de politie en ze komen ter plaatste en tis vals alarm kost u dat veel geld.


En een alarmsysteem omzeilen gaat nie zo makkelijk hoor ;).

Is automatisch verbonden met de centrale, en om in de meeste gevallen vals alarm te vermijden bellen de flikken eerst naar u huis (tijdverspilling vind ik dus :D ), en ge moet binnen de zoveel seconden opnemen anders komen ze af. Natuurlijk is da systeem nie waterdicht, ma this waarschijnlijk tot nu toe het 'beste' om vals alarm van realiteit te onderscheiden

Kenz0r

Legacy Member
Arifiene zei:
Oelala. Ik ben jurist in spe jongeheer, en zijt maar zeker als ze daar achter komen dat gij géén verzachtende omstandigheden zult krijgen.
Inbraak geeft u nog altijd niet het recht om iemand te doden.
Overigens zal die inbreker u ook wel tegenspreken als ge hem verwondt, of wa denkte nu zelf, dat ze u automatisch zullen geloven?
Mij leren, my my, k sta te trillen op men benen zeg :ironic:

Ik weet dat ook maar al te goed, zonder daarvoor rechten te studeren hoor, Evy. Maar de volgende keer dat ik zoiets tegenkom zou ik het toch wagen om hem te verwonden!
Die persoon heeft niets te zoeken in mijn huis. Volgens mij zullen er toch minder inbraken zijn als men het recht krijgt om vreemde personen (met kwade bedoelingen natuurlijk) te verwonden (hem niet afknallen hé!).

Maar ja... LEVE DE CODEX :applause:

Atrox

Legacy Member
Koop u rolluiken en een paar goei sloten. Kdenk da de kans al kleiner is.
Hier hebben ze nog nooit ingebroken :)

Mr.Anderson

Legacy Member
nielseke zei:
Ja, moest ik seksueel gefrustreerd zijn en een nood voor aandacht hebben die enkel beverdigd kan worden op de meest ridicule manier zou ik het ook zo doen, ja :wtf: :ironic:

Ge kijkt ook nooit naar south park zeker gij...

Kenz0r

Legacy Member
Atrox zei:
Koop u rolluiken en een paar goei sloten. Kdenk da de kans al kleiner is.
Hier hebben ze nog nooit ingebroken :)

Wij hadden dan ook zogezegd goeie sloten. Tot die mens ze gewoon kon forceren met een domme koevoet... De firma wist er zelf niets vanaf dat het gelegerd was ipv puur staal.

Hopelijk zijn de nieuwe nu wel in staal.

Bloob

Legacy Member
hier hebbe ze al es ingebroken. wij met ons vijfen niets gehoord. (wel geen alarm)

gepikt:

gsm's
gsm laders
pda
mercedes C220

ze kwamen echt voor de auto. reserve sleutel lag in de bureau in een kast onder een stapel boeken, en ja hoor. hebben ze gevonden.

onze oprit bestaat uit steentjes, pa & ma ligge juist boven de oprit, hun venster was ope, en ze hebbe nie gehoord da auto vertrokken is & van oprit is afgereden :/

Maar goed ook, aangezien ze voor de auto kwamen wil ik niet weten wat er gebeurd zou zijn moesten ze die reservesleutel niet gevonden hebben (vader had zijn sleutel op zen kamer liggen)

jaartje later teruggevonden erges in polen ofzo :woohoo:

Wel vreemd, je staat 's morgens op, je gaat naar beneden, en je ziet bijna elke kast in je huis open staan :|

[LRRP]

Legacy Member
Mr Syphon zei:
wat zouden jullie doen moest bij jullie het alarm afgaan en zijn jullie daarop voorbereid? miss 1 of ander 'plan' uitgewerkt als het alarm moest afgaan, of nen hamer klaar gelegd ? :p

tell me :D

Binnen handbereik heb ik een zwaar loodjesgeweer ter beschikking. Schiet lossendoor 3 cd's op 20 meter :evil: . Indien ik zou wakker worden van lawaai ofzo, beneden ga kijken, even roep, niks hoor en toch iemand tegenkom, die heeft een loodje in zijn kop...

Chickenlal

Legacy Member
Hadde vroeger een alarm, maar zeker 2 keer in de week ging da af omda men pa in de vroegen als hij smorgens vertrok het vergat af te zetten, of als hij thuiskwam van de nacht te laat was om het af te zetten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan