Kenz0r
Legacy Member
Arifiene zei:Tiens, dan moeten er volgens u in de VS quasi geen inbraken meer zijn. Dream on.
Enneh: Het strafrecht heet dat, 'de codex' (welkeen dan nog) heeft daar niets mee te maken en is niet eens rechtsgeldig.
Sorry miss, ik ben niet zo slim als u die in een cumul systeem zit van Rechten.
Je moet toch ook altijd uit de hoogte doen alst u nie aanstaat é..
Eens zien of ge uw wetteksten erbij neemt wanneer ze in uw kot inbreken. Even nuanceren mag wel.
Akkoord, mijn mening is mss niet één van de beste, maar mocht je het zelf eens meemaken zou je je mening mss ook herzien.
zo goe hoorde ik het ook niet. maar ze zijn terug vertrokken dus no biggy 