Hollow
Legacy Member
Veel stoere verklaringen hier à la "ik schiet een lading hagel in zijn lijf".
Bij onze overbuur hebben ze ook is ingebroken. Hij werd wakker, pakte zijn jachtgeweer en liep ermee naar beneden, met het gedacht dat die inbreker wel zou gaan lopen bij het zien van zijn geweer. Tot hij oog in oog stond met de dief. Die haalde een blaffer boven, richtte die op zijn kop, en zei (in het frans) "Als u geweer niet binnen de 3 seconden op de grond ligt schiet ik door uwe kop!" allez toch iets in die aard. Buurman heeft rustig zijn geweer op de grond gelegd en is terug naar boven gegaan...
Veel stoere praat, maar ik denk als het er op aankomt dat ge toch niet durft schieten
Bij onze overbuur hebben ze ook is ingebroken. Hij werd wakker, pakte zijn jachtgeweer en liep ermee naar beneden, met het gedacht dat die inbreker wel zou gaan lopen bij het zien van zijn geweer. Tot hij oog in oog stond met de dief. Die haalde een blaffer boven, richtte die op zijn kop, en zei (in het frans) "Als u geweer niet binnen de 3 seconden op de grond ligt schiet ik door uwe kop!" allez toch iets in die aard. Buurman heeft rustig zijn geweer op de grond gelegd en is terug naar boven gegaan...
Veel stoere praat, maar ik denk als het er op aankomt dat ge toch niet durft schieten

) in het plafond boven den inbreker geschoten.
