Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Als die kadee op u afstormt met een vlijmscherp mes en gij hebt een pistool vast, maar moogt niet schieten omdat de agressor toevallig een ander wapen bezit..Is dat niet wat onlogisch?
Doom Dragon zei:alarm installatie's indien je die weet staan in het huis, zijn niet zo moeilijk uit te schakelen hoor.
mocht ik binnenbreken zou ik in de eerste plaats al zorgen dat er slaapgas is in het huis, dus mocht het alarm afgaan, dan zou niemand erop reageren.
. Denk je dat het alarm de buurtbewoners niet gaat wekken? In sommige gevallen kan het alarm en signaal doorgeven via de telefoon die in verbinding staat met de politie 
Ik weet het ook niet hoor. Maar als dat zo is, is dat toch één van de meest vreemde redeneringen ooit.SweetEmmaRose zei:Jaaaaaaa da vind ik dus ook, het is ook een vraag. Dat heb ik ooit gelezen of gehoord, weet ni zeker of het zo is ...
Wundagore zei:ik dacht dat je met "gelijk geweld" mocht reageren. dus als hij u een schop een verkoopt mag jij dat ook. maar em daarvoor met gebroken ribben naar buiten sturen is dan weer teveel.
dacht zoiets...
gentille zei:. Denk je dat het alarm de buurtbewoners niet gaat wekken? In sommige gevallen kan het alarm en signaal doorgeven via de telefoon die in verbinding staat met de politie
![]()

Ons ma heeft in haar nachtkastje ook zo'n oud speelgoedgeweer ligge, ge kent da wel zo van de kermis met die rode rollekes. Bennek wel minder blij mee, moest er is echt nen inbreker zijn en ze staat daar met da prul; in paniek doet ne mens veelTimmie zei:Laatst trouwens nog iets raars meegemaakt. Ik wandelde rond 11u 's avonds naar huis en op zo'n 200m van men huis merkte ik al op dat er een auto voor ons huis stond (met gedoofde lichten). Toen ik dichter kwam, op 100m ofzo, zet die auto opeens z'n lichten aan, gooit zich in de achteruit en vertrekt de andere kant op.
Toen had ik ook wel even schrik
Gelukkig heb ik de nummerplaat opgeschreven (het waren Polen). Achteraf gezien beter de politie gebeld![]()
Mess zei:Ook eens last van gehad. Nen auto die we minstens 10x aan den overkant van ons huis hadden gespot. En reed altijd meteen weg vanaf er vanuit zijn standpunt beweging te zien was; best creepy. We zijn erachter gekomen tijdens een gesprek bij het eten toen bleek dat we die auto allemaal al een paar keer opgemerkt hadden
.

Zelete zei:Bij mij gaan ze moeilijk binnenraken denk ik:
1. Kheb een automatische poort waar ze voorbij moeten (zowieso, ik woon aan de achterkant van een appartementenblok). Beveiligd met keycode van 4 cijfers. Eens ze binnen zijn en de poort gaat dicht geraken ze _niet_ buiten zonder mijn bakske (is ook een nadeel voor mij, stel de batterijen zijn op :doh.
2. Als ze binnen zijn hebben ze 2 keuzes. Ofwel proberen ze de inkomhal binnen te geraken. De eerste deur is een redelijk lichte deur, maar de 2de (mijn voordeur eigenlijk dus) is een heel dikke met een volle laag metaal tussen en 3 "sluitpunten" als je ze op slot doet. Ofwel proberen ze mijn schuifraam stuk te slaan, wat het makkelijkst zal zijn. Maar dan zitten ze wel met puntje 3.
3. Een alarmsensor in de living.
Nu heb ik ook een sensor in mijn slaapkamer, dus ik kan eigenlijk mijn alarm niet aanzetten als ik 's nachts slaap. Zou ik die gewoon afsluiten denken jullie?
EDIT: Bij mijn ouders is al eens ingebroken, baksteen door een van de ramen gesmeten en zo opengedaan. Toch vertikken ze het voor een alarm te kopen. Het "kost te veel geld". In mijn woning zat er al een alarm bij, mooi meegenomen![]()
Het is niet de bedoeling dat de buren komen kijken wat er aan de hand is, wel dat ze de politie verwittigen. Maar aangezien niet veel mensen nog reageren op een alarm zijn veruit de meeste alarmsystemen makkelijk door te schakelen naar de politie (=gratis afaik).Doom Dragon zei:ja, maar zo'n installatie kosten wel stukken van mensen.
niet veel mensen hebben dit
het zal inderdaad miss wel de buren wakker maken, maar als je slaapt, ga je dan niet alle gordijnen en zo toe doen om het licht buiten te houden.
hoe gaan de buren dan zien dat er is ingebroken.
Euh, in Turnhout...wouter_dc zei:En waar precies is dat appartement? Ne keer komen controleren he :')
