boetsjer-
Legacy Member
Ik verwachtte een nieuwe tape van Bin Laden deze week, het is er één geworden van de nummer 2. Ik zat er toch niet zo ver naast, en het verknoeit de mogelijkheid om opnieuw de tape te ontkrachten (als zijnde van OBL).
Als ge dit bericht leest, ziet ge opnieuw dat dit perfect in de kaart speelt van Bush & Israël, als ge hun motieven en manier van werken wat kent, toch.
Het klinkt raar voor velen, maar dit is zuivere propaganda in mijn ogen, om het vuur aan te stoken, mensen te doen denken dat de islam ons wil aanvallen en zoveel meer...
LINK
Als ge dit bericht leest, ziet ge opnieuw dat dit perfect in de kaart speelt van Bush & Israël, als ge hun motieven en manier van werken wat kent, toch.
Het klinkt raar voor velen, maar dit is zuivere propaganda in mijn ogen, om het vuur aan te stoken, mensen te doen denken dat de islam ons wil aanvallen en zoveel meer...
LINK


( en ik kan enkel hopen dat ik er ook één ben, ik vind het best plezant als ik mensen aan het lachen kan brengen )
