De enige twee die het iets kan schelen zijn boetsjer en bacon zelf en een toonbeeld van discussie voeren tonen jullie je niet bepaald. Dus ik zou zeggen: start elk jullie blog waar jullie naar hartelust kunnen spammen, je bent elk dan toch al zeker van 1 vaste bezoeker.
Closed, start een blog, geen nieuwe thread.