Bacon zei:
Die mensen? Welke mensen? Ahja die enkele die je nu met je eigen omschrijving aanhaalt. Ok, zo kan ik elke discussie winnen "jamaar de die waren fascisten, en fascisten zijn slecht". Straw man attack op wikipedia vergeten lezen zeker? Je hebt duidelijk 1 of 2 discovery aflevering gezien en probeert nu krampachtig alles onder dezelfde noemer te plaatsen zodat je toch maar niet moet toegeven dat je er eigenlijk niets van afweet.
Toegeven dat je iets niet kent is geen ramp hoor

Plus je maakt uzelf minder belachelijk dan wanneer je iets probeert af te breken waar je niets van afweet.
Jij noemt het spookjes of god, het zijn wezens zoals gij en ik. Ik geloof trouwens niet in god..
Straf hé, misschien eens de moderne wetenschap raadplegen, je zal versteld staan.
Kerel ik heb echt nog nooit zoiets "eurhm" als u tegengekomen, buiten reddog en sneller die hier vroeger ook zaten, ik dacht echt dat je dit soort mensen enkel op telefacts tegenkwam. En zijn eigen beroepen op de moderne wetenschap die u vierkant zou uitlachen, die wezens, man laat me niet lachen, als je in zoiets gelooft, meer woorden zijn gewoon niet nodig en ze nog gelijkstellen aan ons.
Straw man attack, lol kerel als er hier iemand in deze topic aan straw man voldoet ben jij het echt, ge zet anderen vast met uw zogenaamde argumentatie, het enige wat je zegt: "HET IS ZO, ZO EN ZO, JA WANT DAT IS ZO en dat van u toont enkel en alleen maar aan dat je er niets van kent, want ohoh volg de moderne wetenschap eens, geloof toch niet alles wat ze u inlepelen, bohohohoh, zwijgt als ge er niets van kent blalbllalalbla, want Je hebt duidelijk 1 of 2 discovery aflevering gezien en probeert nu krampachtig alles onder dezelfde noemer te plaatsen, de ingeprentte gedachtengang... " Uw enige argumentatie is de zogenaamde domheid, blindheid van de anderen en uw zogenaamde bewezen feiten.
''Ok, zo kan ik elke discussie winnen "jamaar de die waren fascisten, en fascisten zijn slecht". ''
-Lol ge doet zelf niets anders, dan de andere de ingelepelden, de blinden, de onwetenden, de regering, de meelopeners van't systeem noemen en als ze niet aan uw principes voldoen, ist finito, dan hebben ze de discussie zogezegd al verloren en straalt meneer zijn juistheid uit.
Wezens zoals jij en ik

, noem ze wezens, noem ze eender wat, met die 2de zelfstandige levensvorm en reïncarnatie moet je bij niet afkomen. Niet dat ik niet beweer dat er geen onbekende energie bronnen zijn, maar dat astraal dink, is veel te hoog gegrepen en wordt door de meeste wetenschappers echt nog weerlegd, en gaat al eerder de richting uit van spiritualiteit. Dat is hetzelfde als 'ik heb het licht gezien'.
vb:
A person using a Straw Man against that position will intentionally make a ridiculous caricature of evolution, one that only the most ignorant might believe. These are the steps they might use to try to "disprove evolution".
Steps used in creating and using a straw man argument:
Step 1: Build the Straw Man: "Evolution is false! How could a mouse evolve into an elephant!?"
Step 2: Knock down the Straw Man by any means necessary: "How could a mouse evolve into an elephant? There would have to be billions of changes for that to occur, and nobody has ever seen speciation anyway!"
Step 3: Connect the original position to the Straw Man:"So it's silly...who has ever seen a mouse evolve into an elephant? Nobody!!"
Step 4: Claim to negate the opposing position by the connection in 3. "Therefore, evolution must be false!"
Stap 1, hoe kan een vliegtuig nu een toren doen inzakken?
Stap 2, hoe kan een vliegtuig nu een toren doen inzakken? dat kan toch alleen maar met kwaad opzet en men zou explosieven moeten gebruiken en jullie kunnen niet aantonen dat ze niet gebruikt zijn, en mijn 'bewijsjes' BEWIJZEN ALLES en die van jullie niets, en die van jullie zijn tellen trouwens niet mee, want die zijn gemanipuleerd door de overheid, maar die van mij zijn zuiver zanne, doe jullie ogen toch eens open ingelepelden. Die van mij zijn allemaal bewezen.
Stap 3, Jullie bewijzen deugen nog altijd niets, kunnen jullie nu nog niets anders vinden dan wat onwaar en gemanipuleerd is, hoe kan dat ingodsnaam toch dat die torens zomaar omvallen, idereen die logisch kan denken weet dat, jullie weten er zelf niets van, en zwijgt als je er niets van weet, alleen mijn uitleg telt!
Stap 4, enkel ik heb gelijk, die torens kunnen niet omgevallen zijn en MIJN uitleg toont dat toch allemaal aan.
Volgens mij geloof je ook in alternatieve genezingen en homeopathie en al die rimram en keur je de klassieke wetenschap af moest je ziekvallen

,
Zoals reeds gezegd, stomme topic, die een eeuwige loop heeft. hetgeen wij nu doen kan je exact toepassen op god, nostredamus, da vinci code,... Met aan beide kanten zogezegd onweerlegbare bewijzen.