Archief - 9/11 aanslagen anders bekeken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elvis P

Legacy Member
Bacon zei:
Welke theorie?

Ik ben er van overtuigd dat die torens zo niet naar beneden kunnen vallen, dat is zowat het enige waar ik van overtuigd ben. Al de rest is een vraagteken waar veel mensen geen antwoord op krijgen. Reden genoeg om het verhaal dat zij geven niet te geloven valt.
Dus je zegt nie dat amerika met explosieven zelf de gebouwen opgeblazen heeft?

En geef toe dat het argument "er is nog nooit een gebouw door dergelijke omstandigheden ingestort" ook nie echt waterdicht is :P
Er zijn nog andere links gegeven ook, o.a. met discussies van mensen die in het "structural engineering" vak zitten en zo, die ook toegeven dat bepaalde feiten (die jij ook aanhaalt) waar zijn, maar in totaal zijn er gewoon te weinig dingen gekend om tot een vaste conclusie te komen à-la "amerika blies de gebouwen op"
En ik hoor zelf tot groep C die ik daarnet beschreef btw, enige reden dak poste was omdak het raar vind da ge echt ZO zeker zijt van alles :/

NapalmBenny.

Legacy Member
Ach ja, ge hebt ook zo'n mensen die zo hard in spoken geloven, omdat er ooit wat 'bewijsmateriaal' is gevonden. Of mensen die denken dat ze over een bepaald onderwerp alles weten. Ge zult op't net ook zogenaamde wetenschappelijke bewijzen vinden die aantonen dat spoken bestaan hoor, en allerlei theoriën bijgestaan door professoren met berekeningen en films over elektromagnetische verschijnselen. Als ge zoiets leest, dan kan je als buitenstaander er weinig tegen inbrengen omdat ge er zelf niks van weet, maar toch weet nen normale mens beter.

En het erge is dat die zo zeker zijn van hunzelf, dat ge die langs geen kanten kunt overtuigen.

Deze topic heeft dezelfde inhoud als wanneer je tegen een 70 jarige non zegt dat god niet bestaat en na 10 uur discussiëren sta je nog altijd even ver :D.

Tzal allemaal ni zuiver zijn wat aan de top gebeurt, maar ik betwijfel toch echt of men zo ver zou gaan :p. En ja, men heeft altijd iets te verbergen, ni alle informatie wordt altijd vrijgegeven, waarom zou men alle informatie vrijgeven??? Veel branden, instortingen, rampen,... blijven vaak een geheim hoor voor de pers en de buitenwereld, ook al was er totaal geen kwaad opzet in het spel. Meestal wil men gewoon alle blunders, stomme fouten, ... verborgen houden. Het enige wat men toen de regering kon verwijten is dat ze niet goed gereageerd heeft terwijl men op voorhand al aanwijzingen had dat er een aanslag zou gebeuren. Had men dan toch maar beter voorzorgmaatregelen genomen, had de cia gelijk of niet, of had men die vreemde vliegtuigen toch maar neergeschoten ent risico gelopen dat ze in de huisjes crashten,.... Er is dik geblunderd geweest, en dat wil men ni zomaar vrijgeven hoor. En waarom zou men het vrijgeven?? Om ons blij te maken, of om complotten tegen te gaan??? Die mannen geven daar niet om zanne en geven er totaal ni om dat wij over dat onderwerp hier nu zitten te discussïeren :p.

Bacon

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Ach ja, ge hebt ook zo'n mensen die zo hard in spoken geloven, omdat er ooit wat 'bewijsmateriaal' is gevonden.

De 'normale' mens slaapwandelt in deze wereld en is iemand die zo min mogelijk van de ingeprentte gedachtengang afwijkt. Iets wat ze je van jongsafaan aanleren trouwens. En de 'spoken' zoals jij ze omschrijft bestaan echt, het zijn alleen geen spoken.
Je weet vast dat alles wat bestaat energie is ? En dat massa gecompresseerde energie is? Dat geluid simpelweg een andere frequentie van die energie is, en licht nog een andere frequentie.
En jij komt hier beweren dat de mens de mogelijkheid bezit ALLE frequenties waar te nemen, en alles wat wij niet zien of horen bestaat maw niet?
Het woord 'spoken' is gewoon een verkeerde omschrijving voor een astraal wezen. (Iets dat we allemaal zijn trouwens). Elke mens kan z'n astraal lichaam van z'n fysisch lichaam scheiden. Sommige mensen kunnen deze astrale vorm zien andere niet. Er wordt gezegd dat katten hier op reageren omdat hun visueel bereik groter is dan het onze.

Bacon

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Tzal allemaal ni zuiver zijn wat aan de top gebeurt, maar ik betwijfel toch echt of men zo ver zou gaan :p.

Sjah, een halve eeuw met bewijzen is soms niet genoeg voor iemand zoals jij met een vrij nauwe kijk op de wereld he.

They're screwing you over and all you do is bend over and smile...

NapalmBenny.

Legacy Member
Bacon zei:
De 'normale' mens slaapwandelt in deze wereld en is iemand die zo min mogelijk van de ingeprentte gedachtengang afwijkt. Iets wat ze je van jongsafaan aanleren trouwens. En de 'spoken' zoals jij ze omschrijft bestaan echt, het zijn alleen geen spoken.
Je weet vast dat alles wat bestaat energie is ? En dat massa gecompresseerde energie is? Dat geluid simpelweg een andere frequentie van die energie is, en licht nog een andere frequentie.
En jij komt hier beweren dat de mens de mogelijkheid bezit ALLE frequenties waar te nemen, en alles wat wij niet zien of horen bestaat maw niet?
Het woord 'spoken' is gewoon een verkeerde omschrijving voor een astraal wezen. (Iets dat we allemaal zijn trouwens). Elke mens kan z'n astraal lichaam van z'n fysisch lichaam scheiden. Sommige mensen kunnen deze astrale vorm zien andere niet. Er wordt gezegd dat katten hier op reageren omdat hun visueel bereik groter is dan het onze.


Euhm lol? er bestaan idd vreemde energievormen of zogenaamde vreemde verschijnselen die meestal een simpele oorzaak hebben, maar die mensen gaan er dan ook niet van uit dat dat puur natuurlijke verschijnselen zijn, maar werkelijk overleden mensen, spoken, duivels, contact met aliens, eender wat... Die informatie wordt dan ook allemaal zo naar de hand gezet en omgevormd, dat het zo overkomt. Zoals blinkende stofdeeltjes op een donkere kamer die worden aanzien als entiteiten :scream: . Elke gezonde mens die met zoiets toevalligs in aanraking komt :p, gaat zich niet meteen baseren op spoken hoor.

En nee wij kunnen niet alle frequenties waarnemen of ge zou nogal koppijn krijgen, maar dat betekent niet dat er meteen zoiets is als spookjes of een god die ons bewaakt.

En dat astraal wezen :scream: :scream: :D , lol, dat is geloven in leven na de dood :D, de reïncarnatie, dan ga je er vanuit dat uw denken, uw bestaan, niet afhankelijk is van uw werkelijk chemische lichaam :D, maar van een andere 'geest', 'entiteit' of als je het wil 'een vreemde energie' die in uw lichaam huist. En dat komt al heel dicht bij de betekenis van spoken :D:D. Dat komt wel heel lichtjes over :D

Bacon

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Euhm lol? er bestaan idd vreemde energievormen of zogenaamde vreemde verschijnselen die meestal een simpele oorzaak hebben, maar die mensen gaan er dan ook niet van uit dat dat puur natuurlijke verschijnselen zijn, maar werkelijk overleden mensen, spoken, duivels, contact met aliens, eender wat... Die informatie wordt dan ook allemaal zo naar de hand gezet en omgevormd, dat het zo overkomt. Zoals blinkende stofdeeltjes op een donkere kamer die worden aanzien als entiteiten :scream: . Elke gezonde mens die met zoiets toevalligs in aanraking komt :p, gaat zich niet meteen baseren op spoken hoor.

Die mensen? Welke mensen? Ahja die enkele die je nu met je eigen omschrijving aanhaalt. Ok, zo kan ik elke discussie winnen "jamaar de die waren fascisten, en fascisten zijn slecht". Straw man attack op wikipedia vergeten lezen zeker? Je hebt duidelijk 1 of 2 discovery aflevering gezien en probeert nu krampachtig alles onder dezelfde noemer te plaatsen zodat je toch maar niet moet toegeven dat je er eigenlijk niets van afweet.
Toegeven dat je iets niet kent is geen ramp hoor :) Plus je maakt uzelf minder belachelijk dan wanneer je iets probeert af te breken waar je niets van afweet.

NapalmBenny. zei:
En nee wij kunnen niet alle frequenties waarnemen of ge zou nogal koppijn krijgen, maar dat betekent niet dat er meteen zoiets is als spookjes of een god die ons bewaakt.

Jij noemt het spookjes of god, het zijn wezens zoals gij en ik. Ik geloof trouwens niet in god..

NapalmBenny. zei:
En dat astraal wezen :scream: :scream: :D , lol, dat is geloven in leven na de dood :D, de reïncarnatie, dan ga je er vanuit dat uw denken, uw bestaan, niet afhankelijk is van uw werkelijk chemische lichaam :D, maar van een andere 'geest', 'entiteit' of als je het wil 'een vreemde energie' die in uw lichaam huist. En dat komt al heel dicht bij de betekenis van spoken :D:D. Dat komt wel heel lichtjes over :D

Straf hé, misschien eens de moderne wetenschap raadplegen, je zal versteld staan.

NapalmBenny.

Legacy Member
Bacon zei:
Die mensen? Welke mensen? Ahja die enkele die je nu met je eigen omschrijving aanhaalt. Ok, zo kan ik elke discussie winnen "jamaar de die waren fascisten, en fascisten zijn slecht". Straw man attack op wikipedia vergeten lezen zeker? Je hebt duidelijk 1 of 2 discovery aflevering gezien en probeert nu krampachtig alles onder dezelfde noemer te plaatsen zodat je toch maar niet moet toegeven dat je er eigenlijk niets van afweet.
Toegeven dat je iets niet kent is geen ramp hoor :) Plus je maakt uzelf minder belachelijk dan wanneer je iets probeert af te breken waar je niets van afweet.



Jij noemt het spookjes of god, het zijn wezens zoals gij en ik. Ik geloof trouwens niet in god..



Straf hé, misschien eens de moderne wetenschap raadplegen, je zal versteld staan.

Kerel ik heb echt nog nooit zoiets "eurhm" als u tegengekomen, buiten reddog en sneller die hier vroeger ook zaten, ik dacht echt dat je dit soort mensen enkel op telefacts tegenkwam. En zijn eigen beroepen op de moderne wetenschap die u vierkant zou uitlachen, die wezens, man laat me niet lachen, als je in zoiets gelooft, meer woorden zijn gewoon niet nodig en ze nog gelijkstellen aan ons.

Straw man attack, lol kerel als er hier iemand in deze topic aan straw man voldoet ben jij het echt, ge zet anderen vast met uw zogenaamde argumentatie, het enige wat je zegt: "HET IS ZO, ZO EN ZO, JA WANT DAT IS ZO en dat van u toont enkel en alleen maar aan dat je er niets van kent, want ohoh volg de moderne wetenschap eens, geloof toch niet alles wat ze u inlepelen, bohohohoh, zwijgt als ge er niets van kent blalbllalalbla, want Je hebt duidelijk 1 of 2 discovery aflevering gezien en probeert nu krampachtig alles onder dezelfde noemer te plaatsen, de ingeprentte gedachtengang... " Uw enige argumentatie is de zogenaamde domheid, blindheid van de anderen en uw zogenaamde bewezen feiten.

''Ok, zo kan ik elke discussie winnen "jamaar de die waren fascisten, en fascisten zijn slecht". ''
-Lol ge doet zelf niets anders, dan de andere de ingelepelden, de blinden, de onwetenden, de regering, de meelopeners van't systeem noemen en als ze niet aan uw principes voldoen, ist finito, dan hebben ze de discussie zogezegd al verloren en straalt meneer zijn juistheid uit.

Wezens zoals jij en ik :rofl: :oink: :scream: :bow: :lol: , noem ze wezens, noem ze eender wat, met die 2de zelfstandige levensvorm en reïncarnatie moet je bij niet afkomen. Niet dat ik niet beweer dat er geen onbekende energie bronnen zijn, maar dat astraal dink, is veel te hoog gegrepen en wordt door de meeste wetenschappers echt nog weerlegd, en gaat al eerder de richting uit van spiritualiteit. Dat is hetzelfde als 'ik heb het licht gezien'.

vb:
A person using a Straw Man against that position will intentionally make a ridiculous caricature of evolution, one that only the most ignorant might believe. These are the steps they might use to try to "disprove evolution".


Steps used in creating and using a straw man argument:
Step 1: Build the Straw Man: "Evolution is false! How could a mouse evolve into an elephant!?"
Step 2: Knock down the Straw Man by any means necessary: "How could a mouse evolve into an elephant? There would have to be billions of changes for that to occur, and nobody has ever seen speciation anyway!"
Step 3: Connect the original position to the Straw Man:"So it's silly...who has ever seen a mouse evolve into an elephant? Nobody!!"
Step 4: Claim to negate the opposing position by the connection in 3. "Therefore, evolution must be false!"


Stap 1, hoe kan een vliegtuig nu een toren doen inzakken?
Stap 2, hoe kan een vliegtuig nu een toren doen inzakken? dat kan toch alleen maar met kwaad opzet en men zou explosieven moeten gebruiken en jullie kunnen niet aantonen dat ze niet gebruikt zijn, en mijn 'bewijsjes' BEWIJZEN ALLES en die van jullie niets, en die van jullie zijn tellen trouwens niet mee, want die zijn gemanipuleerd door de overheid, maar die van mij zijn zuiver zanne, doe jullie ogen toch eens open ingelepelden. Die van mij zijn allemaal bewezen.
Stap 3, Jullie bewijzen deugen nog altijd niets, kunnen jullie nu nog niets anders vinden dan wat onwaar en gemanipuleerd is, hoe kan dat ingodsnaam toch dat die torens zomaar omvallen, idereen die logisch kan denken weet dat, jullie weten er zelf niets van, en zwijgt als je er niets van weet, alleen mijn uitleg telt!
Stap 4, enkel ik heb gelijk, die torens kunnen niet omgevallen zijn en MIJN uitleg toont dat toch allemaal aan.

Volgens mij geloof je ook in alternatieve genezingen en homeopathie en al die rimram en keur je de klassieke wetenschap af moest je ziekvallen :p,

Zoals reeds gezegd, stomme topic, die een eeuwige loop heeft. hetgeen wij nu doen kan je exact toepassen op god, nostredamus, da vinci code,... Met aan beide kanten zogezegd onweerlegbare bewijzen.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Ik vind dat de regering voor Bush, samen met zijn vriendjespolitiek (zie Fahrenheit 9/11), ervoor zorgen dat enkel zaken tevoorschijn komen die in hun voordeel gebruikt worden. En als gevolg daarvan laat men het gezond verstand voor wat het is, en hebben documenten in de hand veel meer waarde. Toevallig nu dat zoveel hypotheses rond nu o.a. die val van de torens draaien rond gezond verstand. Toevallig dat de regering Bush weet af te komen met, jawel, documenten. Als burger sta je nu eenmaal machteloos, want die papierhandel heb je nu eenmaal niet. Er is heel veel verborgen omtrent 9/11, en Bush weet dat maar al te goed.

Wat me toch fascineert, is dat Michael Moore op de proppen komt met, oh my God, stukken uit dossiers (zie Fahrenheit 9/11). Ik ben blij dat er iemand is die de middelen heeft om de regering Bush te tonen hoe ze werkelijk is. En de media is nu eenmaal de weg tot het volk, en hoe kan 't ook anders, er zijn mensen met 'n tegenoffensief. Ze schilderen MM af als 'n leugenaar, terwijl hij niet meer doet dan naar voor te brengen wat voor het volk niet zichtbaar was. Ik begrijp niet dat hij daarom 'n leugenaar zou zijn. Integendeel.

Bij deze heb 'k nu wel de indruk dat deze films zich niet baseren op documenten, maar eerder op 'gezond verstand'. Het is goed om vragen te stellen bij wat er nu allemaal gaande was, de dag zelf, en wat er al dan niet gaande was de dagen/weken voordien. Jammergenoeg krijgen de makers van deze films (en zo zijn er wel ettelijke) de stempel van 'onnozelaar, ruziestoker, dromer, ...' Waarom? Omdat ze zich baseren, nogmaals, op gezond verstand, maar ook op research, helaas zonder documenten die 'n link hebben met andere dossiers van de regering Bush. Gevolg is dat ze 'n hypothese (want zo noemen sommigen deze films toch) gaan vervaardigen, ook al is deze serieus gefundeerd door feiten (natuurwetten,...). De regering maakte er geen hypothese van, maar 'n grondige waarheid. Waarheid die wordt aanzien als échte waarheid, aja want ze staan aan de top. En het volk nam in dit geval voor 'n groot deel deze waarheid aan, van wat er volgens de regering Bush werd geconstateerd.

Iedereen heeft wel 'n punt. Docu's van NGC tonen dit aan, anderen docu's tonen tegenstellingen. Vraag is: wat kun je tegenwoordig nog als waarheid zien? Er kan zoveel gemanipuleerd worden vandaag de dag. Het is anderzijds wel 'n goede zaak om te protesteren tegen iets wat volgens jouw eigen mening NIET door de beugel kan. Maar het is & blijft vechten tegen de bierkaai.

Bacon

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Kerel ik heb echt nog nooit zoiets "eurhm" als u tegengekomen, buiten reddog en sneller die hier vroeger ook zaten, ik dacht echt dat je dit soort mensen enkel op telefacts tegenkwam. En zijn eigen beroepen op de moderne wetenschap die u vierkant zou uitlachen, die wezens, man laat me niet lachen, als je in zoiets gelooft, meer woorden zijn gewoon niet nodig en ze nog gelijkstellen aan ons.

Zoals ik dus zei, ipv iets aan te vallen waar je geen verstand van hebt kan je dat beter openlijk toegeven. Je blijft, net zoals over 9/11 personen aanvallen omdat het buiten UW verbeelding valt, niet omdat je de feiten kan weerleggen.

Bontus

Legacy Member
Bacon zei:
Zoals ik dus zei, ipv iets aan te vallen waar je geen verstand van hebt kan je dat beter openlijk toegeven. Je blijft, net zoals over 9/11 personen aanvallen omdat het buiten UW verbeelding valt, niet omdat je de feiten kan weerleggen.
Nogmaals onzin, dus dingen die buiten onze verbeelding vallen en onweerlegbaar zijn (wat hand in hand gaat) zijn volgens u waar?

Het gaat mijn verbeelding te boven dat een muis een olifant opeet.
Het gaat mijn verbeelding te boven dat een naaktslak een villa bouwt.
Het gaat mijn verbeelding te boven dat aliens op een andere planeet naar ons kijken als een televisieserie.
Weerleggen die handel.

GTM

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Ik vind dat de regering voor Bush, samen met zijn vriendjespolitiek (zie Fahrenheit 9/11), ervoor zorgen dat enkel zaken tevoorschijn komen die in hun voordeel gebruikt worden. En als gevolg daarvan laat men het gezond verstand voor wat het is, en hebben documenten in de hand veel meer waarde. Toevallig nu dat zoveel hypotheses rond nu o.a. die val van de torens draaien rond gezond verstand. Toevallig dat de regering Bush weet af te komen met, jawel, documenten. Als burger sta je nu eenmaal machteloos, want die papierhandel heb je nu eenmaal niet. Er is heel veel verborgen omtrent 9/11, en Bush weet dat maar al te goed.

Wat me toch fascineert, is dat Michael Moore op de proppen komt met, oh my God, stukken uit dossiers (zie Fahrenheit 9/11). Ik ben blij dat er iemand is die de middelen heeft om de regering Bush te tonen hoe ze werkelijk is. En de media is nu eenmaal de weg tot het volk, en hoe kan 't ook anders, er zijn mensen met 'n tegenoffensief. Ze schilderen MM af als 'n leugenaar, terwijl hij niet meer doet dan naar voor te brengen wat voor het volk niet zichtbaar was. Ik begrijp niet dat hij daarom 'n leugenaar zou zijn. Integendeel.

Bij deze heb 'k nu wel de indruk dat deze films zich niet baseren op documenten, maar eerder op 'gezond verstand'. Het is goed om vragen te stellen bij wat er nu allemaal gaande was, de dag zelf, en wat er al dan niet gaande was de dagen/weken voordien. Jammergenoeg krijgen de makers van deze films (en zo zijn er wel ettelijke) de stempel van 'onnozelaar, ruziestoker, dromer, ...' Waarom? Omdat ze zich baseren, nogmaals, op gezond verstand, maar ook op research, helaas zonder documenten die 'n link hebben met andere dossiers van de regering Bush. Gevolg is dat ze 'n hypothese (want zo noemen sommigen deze films toch) gaan vervaardigen, ook al is deze serieus gefundeerd door feiten (natuurwetten,...). De regering maakte er geen hypothese van, maar 'n grondige waarheid. Waarheid die wordt aanzien als échte waarheid, aja want ze staan aan de top. En het volk nam in dit geval voor 'n groot deel deze waarheid aan, van wat er volgens de regering Bush werd geconstateerd.

Iedereen heeft wel 'n punt. Docu's van NGC tonen dit aan, anderen docu's tonen tegenstellingen. Vraag is: wat kun je tegenwoordig nog als waarheid zien? Er kan zoveel gemanipuleerd worden vandaag de dag. Het is anderzijds wel 'n goede zaak om te protesteren tegen iets wat volgens jouw eigen mening NIET door de beugel kan. Maar het is & blijft vechten tegen de bierkaai.

Fahrenheit 9/11, here we go again.

Als MM geen leugenaar is, kan je misschien dit eens uitleggen:
http://www.davekopel.com/terror/59Deceits.pdf

Probeer er misschien eens op te antwoorden, ipv het te negeren zoals al die andere keren dat je Fahrenheit 9/11 als waarheid hebt afgedaan.

Bacon

Legacy Member
reteiP zei:
Nogmaals onzin, dus dingen die buiten onze verbeelding vallen en onweerlegbaar zijn (wat hand in hand gaat) zijn volgens u waar?

Volgens mij snap je de betekenis van onweerlegbaar niet.
Iets dat feitelijk vaststaat is onweerlegbaar, iets dat buiten uw verbeelding valt is daarom niet onweerlegbaar.

Terrorist_Hell

Legacy Member
GTM zei:
Fahrenheit 9/11, here we go again.

Als MM geen leugenaar is, kan je misschien dit eens uitleggen:
http://www.davekopel.com/terror/59Deceits.pdf

Probeer er misschien eens op te antwoorden, ipv het te negeren zoals al die andere keren dat je Fahrenheit 9/11 als waarheid hebt afgedaan.

Zoals ik al zei, je kunt ALTIJD wel tegenargumenten vinden. Die tegenargumenten klinken simpelweg veel beter omdat ze aanvaard worden door regering Bush. En wat Bush zelf of zijn vriendjes in de politiek zeggen, moet wel waar zijn. Het heeft weinig tot geen nut om die punten in die file te counteren want dan gaan we weer die hypothese-tour op. En dat is dan ook weer te weerleggen, want je hebt weinig tot geen échte bewijzen.

Btw, ik baseer me niet enkel op Fahrentheit 9/11. Ik heb ettelijke boeken gelezen, ben vele sites afgegaan en nog steeds ben 'k van mening dat de regering Bush de aanslagen plande. Jij vindt dat 'k mijn ogen dien te openen omdat Michael Moore leugens vertelt, en Bush dus maw waarheden zit te verkondigen met zijn 'war on terror'. Ik denk net het tegenovergestelde, ook al zit Moore er 'n karikatuur van te maken.

_DM_

Legacy Member
Sorry GTM, maar als Amerikaan is Kopel blijkbaar niet al teveel op de hoogte van de verkiezingen in zijn eigen land.
Bush had niet zeker gewonnen in Florida, gezien de meerderheid van de stemmers in Florida zwarten zijn en die traditioneel gewijs Democratisch stemmen.
Maar als je natuurlijk zwarte mensen gaat weigeren om verschillende drogredenen (dezelfde familienaam als veroordeelde mensen bijvoorbeeld)...
Het geval van mensen in het buitenland die hun stemkaart toegestuurd kregen, maar al ingevuld, is hem blijkbaar ook ontgaan ?
De Saudi's zijn trouwens WEL vertrokken toen er nog een vliegverbod was.
Het is niet omdat hij niet zegt dat het niet zo is...

GTM

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Zoals ik al zei, je kunt ALTIJD wel tegenargumenten vinden. Die tegenargumenten klinken simpelweg veel beter omdat ze aanvaard worden door regering Bush. En wat Bush zelf of zijn vriendjes in de politiek zeggen, moet wel waar zijn. Het heeft weinig tot geen nut om die punten in die file te counteren want dan gaan we weer die hypothese-tour op. En dat is dan ook weer te weerleggen, want je hebt weinig tot geen échte bewijzen.

Btw, ik baseer me niet enkel op Fahrentheit 9/11. Ik heb ettelijke boeken gelezen, ben vele sites afgegaan en nog steeds ben 'k van mening dat de regering Bush de aanslagen plande. Jij vindt dat 'k mijn ogen dien te openen omdat Michael Moore leugens vertelt, en Bush dus maw waarheden zit te verkondigen met zijn 'war on terror'. Ik denk net het tegenovergestelde, ook al zit Moore er 'n karikatuur van te maken.

Moore haalt de dingen totaal uit hun context, zodat de meeste zaken die hij aanhaalt compleet verkeerd geïnterpreteerd worden door het publiek.

Ik veronderstel trouwens dat de boeken die jij dan gelezen hebt ook geschreven zijn door 'left-wing lunatics' zoals moore.

GTM

Legacy Member
_DM_ zei:
Sorry GTM, maar als Amerikaan is Kopel blijkbaar niet al teveel op de hoogte van de verkiezingen in zijn eigen land.
Bush had niet zeker gewonnen in Florida, gezien de meerderheid van de stemmers in Florida zwarten zijn en die traditioneel gewijs Democratisch stemmen.
Maar als je natuurlijk zwarte mensen gaat weigeren om verschillende drogredenen (dezelfde familienaam als veroordeelde mensen bijvoorbeeld)...
Het geval van mensen in het buitenland die hun stemkaart toegestuurd kregen, maar al ingevuld, is hem blijkbaar ook ontgaan ?
De Saudi's zijn trouwens WEL vertrokken toen er nog een vliegverbod was.
Het is niet omdat hij niet zegt dat het niet zo is...

En omdat jij het zegt is het wel zo?

Heb je ook bewijzen om je claims te ondersteunen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan