GTM zei:
Gisteren op NGC: bij 500 °C heeft staal meer dan 50% van z'n draagkracht verloren.
Bij 600° C verliest het de helft van zijn sterkte ongeveer maar...
-het zal niet smelten
-het staal in de wtc torens was brandvrij staal en omringd door een dikke laag beton, het is in feite sterker dan normaal staal
-de heetste temperatuur die bereikt wordt bij brandstof verbranding is 830 graden, als je weet dat 1650° C nodig is om normaal staal te doen smelten.
-elke toren had 6 centrale kolommen die elks op hetzelfde moment zouden zijn ingestort, een brand en zelfs een vliegtuigcrash kan de structuur van die kolommen onmogelijk overal op het zelfde moment verzwakken om helemaal tot beneden in te storten aan vrije val snelheid
Er werd ook beweerd dat de wtc torens de crash van een boeing zouden kunnen weerstaan.
Overweeg ook dit, de kern van het qua structuur gelijke Windsor gebouw in Madrid weerstond een brand van 800 graden Celsius voor meer dan 18 uur. Het Meridian Plaza in Philadelphia brandde en werd zo heet dat er van alles naar beneden kwam, rapporteerde FEMA, maar ondanks deze uitzonderlijke blootstelling hielden de stalen kolommen hun kracht voor meer dan 19 uren. De Meridian en de Windsor bleven staan.
Toch, na slechts 56 minuten te hebben gebrand, stortte de zuidtoren in slechts 10 seconden in. Om deze vrijval snelheid te bereiken had de weerstand van elke vloer die op een volgende vloer zou vallen van boven naar beneden 0 seconden moeten zijn.
Ook wtc7 stortte in terwijl hier zelfs geen boeing is ingevlogen.
Onmogelijk dat een brand dit kan veroorzaken bij alle 3 de gebouwen.
Conclusie:
De verbranding van kerosine en de daaropvolgende branden kunnen onmogelijk de oorzaak zijn van het instorten van de wtc.Nu rest ons nog volgende vragen:
Wat was dan wel de oorzaak?
Wat met het gesmolten staal dat gevonden werd?
Hoe komt het dat wtc7 ingestort is door brand terwijl dat gebouw niet eens geraakt is door een boeing?