Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DanielG zei:@Koolcast: In orde behalve pak een goedkopere DVD-RW. Pak mr de goedkoopste op Azerty.
DanielG zei:

DanielG zei:

Duckwhisperer zei:Ik heb nu een Q6600 @ 3ghz met een HD4870.
Zou een upgrade naar een HD6870 al een wezenlijk verschil maken bij BF3 of zal ik nog extra kosten moeten maken?
Duckwhisperer zei:De vraag was eerder of de cpu de bottleneck zou zijn dan.

Born Kill3r zei:Speel gwn de beta, en check dan wat je mogelijkheden zijn met de 4870.
Als het tegenvalt steek je een nieuwe anders hou je deze.
Trolle zei:hah fantastisch advies
alleen geraakt zogoed als niemand in de beta en kiest ea/dice wie in de beta mag
Sakke1994 zei:Dat is totaal de moeite niet waard, neem gewoon muis en keyboard, wie weet zijn er aparte settings voor voertuigen/on foot -> kan je bij beiden verschillende mouse sensitivity nemen. Indien niet zie ik een meerwaarde in een muis met mogelijkheid tot DPI te veranderen (kan wel soms irri zijn in-game).
Joystick lijkt me weggesmeten geld voor wat rond te vliegen in BF3, niet alle maps zullen een jet hebben.
Sakke1994 zei:Voor BF3 alleen is het weggesmeten geld. Kost toch al snel 30 euro voor een 'simpele' joystick, geavanceerde modellen zullen al snel veel geld kosten.
)