Archief - nieuwe pc voor bf3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jm188

Legacy Member
op zowel de standaard koeler als de scythe zit al koelpasta, en die is goed genoeg

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik heb nu een Q6600 @ 3ghz met een HD4870.
Zou een upgrade naar een HD6870 al een wezenlijk verschil maken bij BF3 of zal ik nog extra kosten moeten maken?

azertyalex

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Ik heb nu een Q6600 @ 3ghz met een HD4870.
Zou een upgrade naar een HD6870 al een wezenlijk verschil maken bij BF3 of zal ik nog extra kosten moeten maken?

ik denk dat het een verschil zou maken, kweet wel niet zeker.

R3L4X

Legacy Member
@duckwhisperer Wacht gewoon tot het uit is, test het dan, valt het tegen koop je dan een nieuwe.

Born Kill3r

Legacy Member
Speel gwn de beta, en check dan wat je mogelijkheden zijn met de 4870.
Als het tegenvalt steek je een nieuwe anders hou je deze.

Trolle

Legacy Member
Born Kill3r zei:
Speel gwn de beta, en check dan wat je mogelijkheden zijn met de 4870.
Als het tegenvalt steek je een nieuwe anders hou je deze.

hah fantastisch advies
alleen geraakt zogoed als niemand in de beta en kiest ea/dice wie in de beta mag

Born Kill3r

Legacy Member
Trolle zei:
hah fantastisch advies
alleen geraakt zogoed als niemand in de beta en kiest ea/dice wie in de beta mag

Duidelijk nog nie veel info opgezocht over de beta..
Ik quoteer : "There will be an OPEN beta in september"

azertyalex

Legacy Member
Haha, heb nog een vraagje. Vind gewoon dom dak hier anders nog een topic voor moet openen.
Een joystick, om te vliegen natrrlijk.
Hoeveel kost da en wat is een deftigen? Of is da alleen overbodig luxe.
Al ik anders met een muis werk zit ik in de hof van men buren aan de overkant van de straat om een looping te doen

R3L4X

Legacy Member
Dat is totaal de moeite niet waard, neem gewoon muis en keyboard, wie weet zijn er aparte settings voor voertuigen/on foot -> kan je bij beiden verschillende mouse sensitivity nemen. Indien niet zie ik een meerwaarde in een muis met mogelijkheid tot DPI te veranderen (kan wel soms irri zijn in-game).

Joystick lijkt me weggesmeten geld voor wat rond te vliegen in BF3, niet alle maps zullen een jet hebben.

azertyalex

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Dat is totaal de moeite niet waard, neem gewoon muis en keyboard, wie weet zijn er aparte settings voor voertuigen/on foot -> kan je bij beiden verschillende mouse sensitivity nemen. Indien niet zie ik een meerwaarde in een muis met mogelijkheid tot DPI te veranderen (kan wel soms irri zijn in-game).

Joystick lijkt me weggesmeten geld voor wat rond te vliegen in BF3, niet alle maps zullen een jet hebben.

Dpi switch op mijn muis heb ik,
Maar kweetniet of ik ook een flightsimilator ga installeren. Daarom dat
Ik het vraag

R3L4X

Legacy Member
Voor BF3 alleen is het weggesmeten geld. Kost toch al snel 30 euro voor een 'simpele' joystick, geavanceerde modellen zullen al snel veel geld kosten.

azertyalex

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Voor BF3 alleen is het weggesmeten geld. Kost toch al snel 30 euro voor een 'simpele' joystick, geavanceerde modellen zullen al snel veel geld kosten.

Vliegt het makkelijker?

R3L4X

Legacy Member
Geen idee, in een shooter zowiezo niet, ga je constant switchen tussen tobo + muis <--> joystick wat imo vrij lomp speelt.

jm188

Legacy Member
bf2 had in ieder geval apparte settings voor sensitivity, dus bij jet zet je dat zo hoog dat je 3 loopings doet bij 1 cm muisbeweging ;)

Psy

Legacy Member
kweenie hoe het zal zijn in bf3, in bf2 & bf1942/desertcombat was dat een must als ge een beetje goed wou zijn.
met joystick, indien ge wat degelijk zijt, kunt ge soms een ganse ronde domineren met 1 enkele jet, met muis/keyb is da onmogelijk (omdat ge toch direct neergehaalt word door diegenen met ne joystick :p)

kheb zelf in ieder geval joystick klaarstaan, was een 35eur denk ik voor dees logitech extreme 3d pro, en das al een zeer degelijk ding, veel geavanceerder moet ge voor battlefield niet gaan.

constant "wisselen" is ook bullshit hé, die joystick staat in de buurt van uw keyboard, als ge in een vliegtuig stapt zet ge dat ding voor u & ge zijt weg, bailed ge of doet ge wat infantry, zet dat wat uit de weg & game verder, nu niet alsof dat het einde v/d wereld is :p

R3L4X

Legacy Member
Voor mij zou het in ieder geval lomp voorkomen, ik speel zelf meer afwisselend, ga niet een hele map wat zitten rondvliegen :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan