Archief - nieuwe pc voor bf3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Alex hoe heb je betaald? Overschryving of creditkaart? Je hebt die op zaterdag besteld en komt al dinsdag binne ofwa?

azertyalex

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Alex hoe heb je betaald? Overschryving of creditkaart? Je hebt die op zaterdag besteld en komt al dinsdag binne ofwa?

ik heb via overschrijving betaald. heb hem indd zaterdag besteld, ik denk dat ik hem woensdag zou moeten binnenkrijgen. heb je andere ervaringen?
aan je reactie te zien wel he.

flyingdutchman

Legacy Member
Het kan best, maar een complete pc samenstellen en assembleren duurt meestal minimaal een week.

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Man ik moet u slechts nieuws geve, u overschryving word pas maandag verwerkt door de bank, duurt ongeveer 3 dage vooraleer de geld op de nederlandse bank vn azerty staat. Dus late we ervan uitgaan da ze donderdag u bestelling klaarmake en verznde, dn ontvang je da maandag 5 of dinsdag 6 sept

azertyalex

Legacy Member
flyingdutchman zei:
Het kan best, maar een complete pc samenstellen en assembleren duurt meestal minimaal een week.

Ik doe dat toch
Zelf? Ze moeten alleen maar opsturen

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Ja ma ze versture da pas als ze u betaling ontvange, lees mn bovenstaand schatting. Kheb ervaring in online aankope

azertyalex

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Man ik moet u slechts nieuws geve, u overschryving word pas maandag verwerkt door de bank, duurt ongeveer 3 dage vooraleer de geld op de nederlandse bank vn azerty staat. Dus late we ervan uitgaan da ze donderdag u bestelling klaarmake en verznde, dn ontvang je da maandag 5 of dinsdag 6 augustus

Oei, verzenden ze niet gewoon de maandag?
Ma moe ik doen als ik nIe thuis ben?
Bellen ze aan bij de buren?

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Nee wnt maandag word u overschryving verwerkt door de bank en hebbe die mense vn azerty pas woensdag hun geld ofz.

Van die thuis gedoe weet k ni, by my is er alty wel iemand thuis die pakje in ontvangst neemt

azertyalex

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Nee wnt maandag word u overschryving verwerkt door de bank en hebbe die mense vn azerty pas woensdag hun geld ofz.

Van die thuis gedoe weet k ni, by my is er alty wel iemand thuis die pakje in ontvangst neemt

Thjah, hopelijk bellen ze bij de buren. Miss heb ik geluk en krijgen ze geld al woensdag. Geld is bij mik al van de rekening zunne, daar zijn ze rap in

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Laat ma wete wnnr die aankome e, zien of mn schatting klopte. En post wa fotos als u pc gebouwd is, alty nice om te zien

azertyalex

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Laat ma wete wnnr die aankome e, zien of mn schatting klopte. En post wa fotos als u pc gebouwd is, alty nice om te zien

Hha, kzal dat doen.
Kheb wel precies dezelfde pc als jou hoor.
Ik de k dat jij alleen een ssd meer hebt

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Ja bekan zelfde, ma kheb geen ssd, ma kheb de myne nog ni besteld. Bn aant wachte tot midde september

azertyalex

Legacy Member
Kzal der zeker veel plezier mee hebben.
Bedankt voor de hulp iedereen!

azertyalex

Legacy Member
Hij is binnen!! Twee dozen en amai dienen kast is groot een weegt veel!
Moet ik eerst de drivers van alles downloaden voordat ik hem inelkaarsteek zodat ik alles in eenen trek kan doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan