Archief - nieuwe pc voor bf3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Dat is de geur van "nieuw" :p

Ja, is normaal is gewoon de plastic. Als je een nieuwe TV ofzo zou kopen zou dat ook zo ruiken.

azertyalex

Legacy Member
Ja, met men tv was da ook zo.
Heb nog huiswerk :(.
Ga dan verder kijken want knap nie hoe ze al die componenten in zon "kleinen" doos kunnen steken.

R3L4X

Legacy Member
Als ge tem zelf nog ineen moet steken, kijk dan op YT wat tutorials, meer dan genoeg simpel uitgelegde filmpjes te vinden.

azertyalex

Legacy Member
Ok, heb ik wel al duizend keren beken :D
Wie kan raden welk spel ik er eerst opzet?

azertyalex

Legacy Member
Nee....
Probeer nog eens en dan mag je iets kiezen uit de tweede rij!
;)
Edit: bf2 natuurlijk.
En daarna dirt 3. Cod 1& united offensive.
Counterstrike:D kweetet, kheb het gewoon.
Team fortress 2, half life en day of defaet heb ik ook liggen.
En dan nog een paar

SXe

Legacy Member
Ja jongens, tis al goed, tis toch een beetje de bedoeling om Hardware/aankoopadvies een klein beetje on topic te houden :p

azertyalex

Legacy Member
Topic is toch bijna gedaan. Zal miss wel nog eens een vraagje stellen maar anders nie.

fortuneke

Legacy Member
moet nu ook niet altijd super serieus zijn he :) je moet delen in die kerel zen vreugde :)

anyway hoop dat hij lekker smooth draait ! je pc :)

azertyalex

Legacy Member
Kan pas vrijdag avond in elkaar steken. Men nonkeltje is dan pas vrij

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Nice, da is dan toch 1 werkdag vroeger aangekome dan k dacht, nice snelle service van azerty.

Post wa pics als je hem hebt gebouwd en laat wete hoe hy draait op die high specs games

azertyalex

Legacy Member
tzal toch zondag worden. tenzij jullie zeggen hoe ik mijn moederbord moet behandelen en op welk ondergrond, hoe ik mij moet ontladen enzo. heb een houten bureau blad. alle ja kunststof

verreckie

Legacy Member
Voordat je begint even een aarding aanraken van een stopcontact, zodat er indien statische elektriciteit aanwezig is, die weg vloeit.
Daarna gewoon mobo uithalen, en leg hem op het plastiek waar hij in zat. Der kan eigenlijk vrij weinig mis gaan.

Mobo uitlijnen in je kast, zodat je alle juist schroefgaten hebt.
Cpu in je mobo, daarna ram, cpu koeler, en dan mobo bevestigen in je kast.
En dan kan je gewoon verder bouwen.

Born Kill3r

Legacy Member
Ziet er heel goed uit allemaal! Heb ongeveer zelfde spec's als systeem recent in elkaar gestoken.
Mss nog 1 kleine opmerking: die koelpasta die op de standaard cpu-koeler zit is echt rubbish!
Het is echt al aan te raden van een andere erop te doen..

En laat idd wat pic's zien indien klaar, want ben eens benieuwd hoe die is in een 690 II (ik heb een cm storm enforcer)

azertyalex

Legacy Member
Kga nu beginnen, halverwege gaak posten hoever en wat ik al gedaan heb en miss een pic.
Moet ik imageshack gebruiken of iets anders?

azertyalex

Legacy Member
Is da hard om da hendeltje terug naar beneden te duwen, van de cpu he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan