Archief - nieuwe pc voor bf3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
azertyalex zei:
Is da hard om da hendeltje terug naar beneden te duwen, van de cpu he

De eerste keer dat ge dat doet zult ge wss niet goed durven doordrukken omdat het toch redelijk straf is. Ge moet dus geen schrik hebben om dat hendeltje naar beneden te doen, het is normaal dat je daar redelijk op moet duwen.

azertyalex

Legacy Member
Krijg hem nie in men kast, die gaatjes in men mobo passen niet.

R3L4X

Legacy Member
Hardware kan nogal tegen een stoot, geen schrik hebben om het 'pijn' te doen, iets wat wel niet aangeraden is, is de plaatjes onderaan de cpu aan te raken, voor de rest moet je niet echt veel oppassen.

azertyalex

Legacy Member
En nu een speciale functie, men kadt kan aan twee kanten open. Dus makkelijk om een koler te installen

mdgf

Legacy Member
Dat is een ATX mobo in een (µ)ATX case, dat past 100% zeker wel :).

Wel kijken dat je de gaten van ATX gebruikt, niet die van µATX.

En vergeet zeker niet eerst je spacers in je case te draaien en dan pas je mobo (zie boekje case), anders ga je alles er weer uit moeten schroeven (ik heb het bij men laatste pc 3 keer moeten opnieuw doen omdat ik steeds 1 of 2 spacers vergeten was, was wat gehaast :p).

En nu een speciale functie, men kadt kan aan twee kanten open. Dus makkelijk om een koler te installen
Ook, maar das in eerste instantie vooral om uw kabels weg te werken, daarom ook dat je je hdd's via die kant moet aansluiten.
Wat deftige cablemanagement doet wonderen voor de orde vanbinnen.

azertyalex

Legacy Member
Oeps... Moet de cpu koeler er eerst op en dan in de kast? Heb een scyte mugen 2

mdgf

Legacy Member
Moet niet denk ik, maar best wel, anders ga je enorm moeten prutsen met zo'n log ding als je mobo al in je case zit. Tenzij de mugen over een vijs hangt die je nodig hebt om het mobo vast te schroeven (maar dat zal wel niet, ik heb zelf geen mugen).

DanielG

Legacy Member
Met de scythe mugen zou ik eerst uw mobo erin steken en dan pas uw koeler. Aangezien de Scythe Mugen met vijzen wordt vastgemaakt. Uw case heeft toch een CPU-cutout é? Dan zou ik eerst uw mobo erinzetten en dan pas uw koeler. Gaat gemakkerlijker zijn ;).

azertyalex

Legacy Member
Diene achterkant, waar ik mijn zwart plaatje moet aan hangen. Aan de achterkant van het mobo. Daar kan ik niet aan, ook niet met de cut out.

azertyalex

Legacy Member
Krijg hem er niet uit, hij plooit alleen maar. Gelijk hoe ik probeer
Hij hang vaast aan men i/o bracket
Hoe krijg ik hem los?

DanielG

Legacy Member
Uw IO bracket is toch niet vast? Je moet het meestal gwn een beetje nr rechts schuiven, uit uw IO bracket en dan kan je het eruit halen.

azertyalex

Legacy Member
DanielG zei:
Uw IO bracket is toch niet vast? Je moet het meestal gwn een beetje nr rechts schuiven, uit uw IO bracket en dan kan je het eruit halen.

Lukt ook nie :s er zijn nergens meer vijzen vast.
Daar zit hij "vast" ofzo, kweetet gelijk nie

DanielG

Legacy Member
Kijk gwn alles goed na. Of alle vijzen los zijn, en kijk waar als je hem probeert uit te trekken dat hij vast hangt. Gewoon voorzichtig zijn, niet te hard zijn. Het zal er wel uitkomen ;).

azertyalex

Legacy Member
Aan men io bracket hangt hij vast, kwist zelf nie da da kon.
Of Miss iets da daaronder zit. Hier naast mij tel ik negen losse vijzen.

azertyalex

Legacy Member
Aan de 5 kleurige pinnen hangt hij vast, vijsje daarnaast is er al uit
Edit: 6 kleurige pinnen

DanielG

Legacy Member
Sorry, ik zou u willen helpen maar vanop afstand helpen zonder het te zien, kan ik u moeilijk helpen :s.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan