Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mdgf zei:Normaal zet je die fan rechts (of links als outtake) zodat hij ook naar buiten blaast en minder warme lucht krijgt (door de gpu).
Ben ik mee eensNice build, maar slechte kabel management maat
. Sgt.Makaveli zei:Staat die kooler wel in de juiste richting? Moet die ni nr bove wyze?
Nice build, maar slechte kabel management maat. En uw voeding is die xfx xxx editie?
Vraagske: hoeveel 6/8 pin connectors zyn er op die videokaart en hoeveel op de voeding?
Heatsinks erafzagen (ten koste van de garantie) of ander ram nemen, zo'n vengeance ram geraak je altijd kwijt aan één of andere idioot die denkt iets te hebben aan sneller geheugen.Gaat zeker niet lukken met vengeance ram...
en 2 8-pins (met 2 afneembare pins)er zijn 2 6-pin connectors op de kaart.
.mdgf zei:en 2 8-pins (met 2 afneembare pins).

Sgt.Makaveli zei:Kga ongeveer zelfde pc bestelle, installeer is crysis en zet op maximum, want elke pc kan team fortres aan lol.
mdgf zei:
Sgt.Makaveli zei:Jaah joh kan ook googlen lol
Ma tis alty leuker om da van een rasechte consument te hore, vooral als die dezelfde pc heeft als diegene je ga bouwe
mdgf zei:Heatsinks erafzagen (ten koste van de garantie) of ander ram nemen, zo'n vengeance ram geraak je altijd kwijt aan één of andere idioot die denkt iets te hebben aan sneller geheugen..
Fk, iemand anders die op mijn vraag kan antwoorden? ^^azertyalex zei:Nee, heb een asus p8p67 pro.
RoyalKombo zei:Klein vraagske; uw mobo is toch Asrock P67 Extreme4 fnie?
Zoja, hebt ge nog een WLAN-kaart (om wireless te kunnen surfen) of w/e bij moeten kopen, of kan je zo al op internet?
Maar is zo'n WLAN- kaart echt nodig om op internet te kunnen enzo?DanielG zei:Neen, een WLan-kaart krijg je niet standaard bij een mobo. Dat moet je zelf apart aankopen.
RoyalKombo zei:Maar is zo'n WLAN- kaart echt nodig om op internet te kunnen enzo?