Archief - nieuwe pc voor bf3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Staat die kooler wel in de juiste richting? Moet die ni nr bove wyze?

Nice build, maar slechte kabel management maat. En uw voeding is die xfx xxx editie? Vraagske: hoeveel 6/8 pin connectors zyn er op de voeding?

azertyalex

Legacy Member
mdgf zei:
Normaal zet je die fan rechts (of links als outtake) zodat hij ook naar buiten blaast en minder warme lucht krijgt (door de gpu).

kga morgen kijken om te veranderen.
net mijn eerste spel gespeeld dat ik maxed out kan spelen:
team fortress 2
is wel nog redelijk leuk.
ik ben gewoon in dromen land door de computer.
die voorste blauwe led fan is cool!
ik denk dat ik miss een paar lichtjes ga modden fzo, we zien wel.

Born Kill3r

Legacy Member
Nice build, maar slechte kabel management maat
Ben ik mee eens :p.
En is dat die scythe mugen 2? Daaaamn, nu ze eens te zien in een kast ga ik die toch niet nemen ze. Gaat zeker niet lukken met vengeance ram...

azertyalex

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Staat die kooler wel in de juiste richting? Moet die ni nr bove wyze?

Nice build, maar slechte kabel management maat. En uw voeding is die xfx xxx editie?

Vraagske: hoeveel 6/8 pin connectors zyn er op die videokaart en hoeveel op de voeding?

kabbel management was ook nog nie klaar he!
er zijn 2 6-pin connectors op de kaart.
men voeding is indd de xfx xxx editie

mdgf

Legacy Member
Gaat zeker niet lukken met vengeance ram...
Heatsinks erafzagen (ten koste van de garantie) of ander ram nemen, zo'n vengeance ram geraak je altijd kwijt aan één of andere idioot die denkt iets te hebben aan sneller geheugen.

(eerst maak je een topic aan om te vragen welke cooler je zou kunnen combineren met vengeance geheugen, iedereen raadt je het af, uiteindelijk koop je er dan toch, tjah...)

er zijn 2 6-pin connectors op de kaart.
en 2 8-pins (met 2 afneembare pins) ;).

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Kga ongeveer zelfde pc bestelle, installeer is crysis en zet op maximum, want elke pc kan team fortres aan lol.
Als ik demyne heb, ga ik die voorste led fan vervangen met een gewone fan. En dan die led fan onder de kast plaatse. Zo kryg je een getune'de auto-effect. Das pas nice

azertyalex

Legacy Member
mdgf zei:
en 2 8-pins (met 2 afneembare pins) ;).

ja, zoiets.....
:unsure:
geef eens een heel goed voorbeeld van cable management.
heb ondertussen de mijne al een beetje meer samen gebonden.

azertyalex

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Kga ongeveer zelfde pc bestelle, installeer is crysis en zet op maximum, want elke pc kan team fortres aan lol.

da weet ik ook wel dat iedere pc team fortress aankan, maar mijne vorige niet dus daarom zg ik het.

azertyalex

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Jaah joh kan ook googlen lol
Ma tis alty leuker om da van een rasechte consument te hore, vooral als die dezelfde pc heeft als diegene je ga bouwe

kga wel crysis nie kopen he.
crysis is nie egt men ding.
edit:
ik speel ook maar op 1600x1050p dus maxed out zal nie gaan.

Born Kill3r

Legacy Member
mdgf zei:
Heatsinks erafzagen (ten koste van de garantie) of ander ram nemen, zo'n vengeance ram geraak je altijd kwijt aan één of andere idioot die denkt iets te hebben aan sneller geheugen..

Die topic was eig al na ik ze had besteld..

RoyalKombo

Legacy Member
Klein vraagske; uw mobo is toch Asrock P67 Extreme4 fnie?
Zoja, hebt ge nog een WLAN-kaart (om wireless te kunnen surfen) of w/e bij moeten kopen, of kan je zo al op internet?

DanielG

Legacy Member
RoyalKombo zei:
Klein vraagske; uw mobo is toch Asrock P67 Extreme4 fnie?
Zoja, hebt ge nog een WLAN-kaart (om wireless te kunnen surfen) of w/e bij moeten kopen, of kan je zo al op internet?

Neen, een WLan-kaart krijg je niet standaard bij een mobo. Dat moet je zelf apart aankopen.

RoyalKombo

Legacy Member
DanielG zei:
Neen, een WLan-kaart krijg je niet standaard bij een mobo. Dat moet je zelf apart aankopen.
Maar is zo'n WLAN- kaart echt nodig om op internet te kunnen enzo?

mdgf

Legacy Member
Enkel als je draadloos (wifi) gaat, ethernet (met de draad) zit standaard op elk mobo.

Anders kost een wifi usb dongle ook niet veel geld (7-10€ ofzo)
Pci(-e) kaartjes zijn per definitie "beter", de vraag is alleen of dat nuttig is in de meeste situaties.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan