Archief - nieuwe pc voor bf3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Witte8

Legacy Member
Ik zou eerst je mobo zonder het in de case te monteren...de cpu installeren alsook de cpu koeler en eventueel al de ram latten erin. Dan pas zou ik je mobo in je case monteren.

Enfin...je ziet maar

fortuneke

Legacy Member
eerst alles erop installeren voor u de mobo in de case monteerd

vooral de cpu cooler en ram eerst

voorzichtig lostrekken btw

azertyalex

Legacy Member
Tlukt echt nie. Gelijk hoe ik het probeer, ik krijg hem nie los

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Ook ni met de achterzyde vn een schroevedraaier? Anders roep iemand die wa meer ervare is in die soort zake

azertyalex

Legacy Member
Men nOnkel komt straks. Heb al Alles geprobeert maar er gebuert niets. Alleen men mobo plooit, als ik harde trek

azertyalex

Legacy Member
daarom durf ik niet hard trekken, se iets plooit hij in twee.
En waarom lust je mijn mobo?

Born Kill3r

Legacy Member
Haha :D mr ge kunt nie wachten zekers !?
En u mobo blijft zitten, komt geen beweging in?
Check nog eens of alle vijzen los zijn, of er niks is aan u mobo da blijft hangen of steken aan u case, ... Het zijn nochtans zo gemakkelijke cases om in te bouwen die cm's ..

fortuneke

Legacy Member
azertyalex zei:
daarom durf ik niet hard trekken, se iets plooit hij in twee.
En waarom lust je mijn mobo?

stond al een tijdje op mijn verlang lijstje :P

maar moet nog ff wachten tot november :P

azertyalex

Legacy Member
Born Kill3r zei:
Haha :D mr ge kunt nie wachten zekers !?
En u mobo blijft zitten, komt geen beweging in?
Check nog eens of alle vijzen los zijn, of er niks is aan u mobo da blijft hangen of steken aan u case, ... Het zijn nochtans zo gemakkelijke cases om in te bouwen die cm's ..

Kmoe al van donderdag wachte. Men mobo blijt indd hangen....
Alle vijzen zijn los. Men mobo hangt vast aan men IOplaatje of daar een milimeter vandaan of zoiets. Men IO plaatje hangt natuurlijk vast aan men kast. Ik krijg men IO plaatje er niet uit want mobo zit in de weg. Groot kut probleem dus.

Born Kill3r

Legacy Member
En ge kunt niks van de kast zelf losmaken of losvijzen om meer plaats te hebben ofzo?

azertyalex

Legacy Member
Born Kill3r zei:
En ge kunt niks van de kast zelf losmaken of losvijzen om meer plaats te hebben ofzo?
Ja en nee, kan da doen, heb da gedaan, maar helpt niets en is aan de andere kant waar heg probleem zich bevind

Born Kill3r

Legacy Member
Damn dude...
Kleine bummer op die eerste build van u :D

Ik zou zeggen blijven zoeken naar oplossingen... Of wachten op nonkel, mr wachten is vr sissies :p

azertyalex

Legacy Member
Born Kill3r zei:
Damn dude...
Kleine bummer op die eerste build van u :D

Ik zou zeggen blijven zoeken naar oplossingen... Of wachten op nonkel, mr wachten is vr sissies :p

Of me afreageren op de ps3 terwijlk black ops - bfbc2 speel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan