Psy
Legacy Member
Sakke1994 zei:Voor mij zou het in ieder geval lomp voorkomen, ik speel zelf meer afwisselend, ga niet een hele map wat zitten rondvliegen.
nja oké, als je niet echt 100% als jet pilot gaat (al hoop ik dat in bf3 de planes/choppers niet meer zo "campable" zijn als vroeger, zelf al ben ik fervente fan van de jets), kwestie van een soort geforceerde variatie te hebben & niet elke ronde dezelfde mensen zien rond te vliegen.
.

.