Archief - nieuwe pc voor bf3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Voor mij zou het in ieder geval lomp voorkomen, ik speel zelf meer afwisselend, ga niet een hele map wat zitten rondvliegen :p.

nja oké, als je niet echt 100% als jet pilot gaat (al hoop ik dat in bf3 de planes/choppers niet meer zo "campable" zijn als vroeger, zelf al ben ik fervente fan van de jets), kwestie van een soort geforceerde variatie te hebben & niet elke ronde dezelfde mensen zien rond te vliegen.

Psy

Legacy Member
ALTERNATE - HARDWARE - Invoerapparaten - Gaming devices - Joysticks - Logitech Extreme 3D Pro

Das 1 van de goedkopere op de markt atm (al denk ik dat ge die wel goedkoper dan 40eur kunt vinden, heb er hieer 30-35 voor betaald), meer/geavanceerder dan zoiets is onnodig.
Is een zeer stabiele joystick & bevat alle knoppen die ge nodig hebt.

Met zo'n ding doet ge trouwens ook erg lang, heb in de jaren stillekes met de launch van bf1942 toen eens een MS Precision 2 PRO (of zoiets) joystick gekocht die me blijven meegaan is tot vandaag, al vond ik het een paar maand geleden wel eens tijd naar iets dat wat minimalister :p was, en dan maar die logitech gekocht.

MeTeOrE

Legacy Member
9/10 ook upgraden voor bf3 . zal nog zien wanneer de nieuwe amd cpu's uitkomen en wat review zijn . cpu keuze is nog niet gemaakt .
Mijn hd 5870 zal wel nog wat moeten trekken . hopelijk haalt die het nog goed.
zullen eerst eens zien wat men kleine q9400 @ 3200 er nog van bakt

azertyalex

Legacy Member
Psy zei:
ALTERNATE - HARDWARE - Invoerapparaten - Gaming devices - Joysticks - Logitech Extreme 3D Pro

Das 1 van de goedkopere op de markt atm (al denk ik dat ge die wel goedkoper dan 40eur kunt vinden, heb er hieer 30-35 voor betaald), meer/geavanceerder dan zoiets is onnodig.
Is een zeer stabiele joystick & bevat alle knoppen die ge nodig hebt.

Met zo'n ding doet ge trouwens ook erg lang, heb in de jaren stillekes met de launch van bf1942 toen eens een MS Precision 2 PRO (of zoiets) joystick gekocht die me blijven meegaan is tot vandaag, al vond ik het een paar maand geleden wel eens tijd naar iets dat wat minimalister :p was, en dan maar die logitech gekocht.

ok,merci zal eens kijken wie wil sponsoren :p

Azerty
is de graka nu veel beter? pas nipt binnen mijn budget. heb nog 26 cent over om iets mee te doen.
edit: deze kan ook nog
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...230302]=1&product[245679]=1&product[390345]=1
kan ik dan later nog xfiren met men mobo en voeding?

Twinturbo

Legacy Member
azertyalex zei:
wa moek dan doen me de rest van men geld?
betere cpu? kweet geen betere.

Op u spaarrekening zetten of storten op die van mij :)


Sent from my HTC Desire using Tapatalk

azertyalex

Legacy Member
DanielG zei:
Um sparen mss :p...

Sakke1994 zei:
PC is perfect zoals hij nu is, bestel hem maar.

ja kgaan da proberen. das wel moeilijk.
"terwijl ik aan het typen was dacht ik aan iets";)
oja!!! een joystick!!!

heb net gelezen in een topic dat asus (mobo) soms zeer kieskeurig is met het type geheugen enzovoort. pas alles in mijn samenstelling zeker bij elkaar?
Azerty

is een z68 mobo dan beter?

azertyalex

Legacy Member
mdgf zei:
Met p67 heb je dus genoeg. SSD caching ga je wss ook nooit gebruiken.

Ok merci
Heb ondertussen al 8GB genomen, kon het niet laten en het past in hetnbudget :)

azertyalex

Legacy Member
besteld!! ;)
ik denk dinsdag binnen ofzo
waarschijnlijk later
edit:
is het aangeraden dat ik hem in/onder mijn bureau zet of wordt hij te warm?
ziehier foto:


hoogte, 45cm
breedte, 25cm
diepte, 50cm
er zit vanachter wel een gat van 25x6 cm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan