Archief - nieuwe pc voor bf3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azertyalex

Legacy Member
das pas kut met peren!
nu vindt ik iets godkoops en tgaat dan nog nie ook

Samus007

Legacy Member
Ik zal het jullie binnen een paar maanden te weten zeggen, mij gaat het me heel sterk lijken dat een PhenomII 965 niet afdoende meer zal zijn voor BF3.

Witte8

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Als ge graag u blut betaalt aan verzending + dan nog eens de kosten van bij de douane?

Gaat zelfs ook niet, heb ooit eens geprobeerd voor een simpele headset ma die versturen ze zelfs ni naar België.

Dat gaat wel als je een fictief adres aanmaakt in de VS bij een of andere firma die deze diensten doet en dit dan doorstuurt naar u...zoals gezegd kan je geluk of pech hebben bij de douane

Hier een voorbeeld van zulk een service

http://www.fromus2eu.nl/

azertyalex

Legacy Member
ik heb hier thuis nog een dvd rwiter liggen:
deze aansluiting zit op het moederbord
img4229c.jpg

dit is de dvd speler zelf
img4228q.jpg

weet iemand of dit past op een nieuw hedendaags moederbord?

azertyalex

Legacy Member
is er nu nog een reden om de 2GB versie van de hd6950 te kopen?
ik speel niet hoger dan 1080p,
ik heb bij moeder wel twee schermen maar bij vader niet.
om de twee weken wordt de computer verplaatst, zeer zorgvuldig. zou ik dit doen?

SXe

Legacy Member
Als je nog geld overhebt voor de 2GB versie:

Ja.

Je bent meer futureproof met 2GB. AA/AF vragen enorm veel VRAM en dan kan 2GB echt wel van pas komen.

SXe

Legacy Member
650 Watt is zeker voldoende voor CF 6950. En er zullen later wel genoeg HD 6950's 2dehands te vinden zijn :p

SXe

Legacy Member
Tuurlijk, waarom niet? Ik heb hier toch ook al enkele spullen 2dehands gekocht én verkocht en nog "nooit" problemen mee gehad.

azertyalex

Legacy Member
is mijn pc dus klaar om te kopen?
de dvd-speler niet te traag?
als alles goed is koop ik heb na begin september.
"ga eerst scherm kopen en dan zien wat ik overheb om miss nog ram bij te steken ofzo"
edit: oeps kga eerst men computer kopen en dan bijsparen voor een scherm want kheb nog maar
€136,49 euro over voor men scherm als ik ook pc wil kopen.
budget voor pc en scherm is 884,49 dus scherm nog efkes wachten tot den 1sten oktober

J.Brown

Legacy Member
Hello,

Met BF3 op komst heb ik dus een nieuwe pc nodig. Aangezien ik er geen verstand van heb, stel ik mijn vraag hier liever.

De lokale pcwinkel heeft nu een aanbieding: "Xenon"
EXTRASOFT - We Do IT Better !

Intel Core i5 2500
8GB DDR3 RAM
1000GB HD
DVD RW RL + Multi kaartenlezer
Nvidea Gforce GTX 470 (768mb DDR5)
+ Logitech G110 Gamingkeyboard

Ze geven niet meer specificaties op hun site. Is dit een interessante aanbieding of niet?

Merci

azertyalex

Legacy Member
mdgf zei:
Neen, tenzij dat 350€ ofzo kost.

neen tegen mij of de post boven u.
die post boven u is toch te duur. nie?
als het tegen de post boven u was dan is 350€ toch wel een beke te weinig hé
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan