azertyalex
Legacy Member
flyingdutchman zei:Oh, irony! Thou art a cruel mistress.
Ksnap hem nie.

Welke is het ? : Ironie - Wikipedia
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flyingdutchman zei:Oh, irony! Thou art a cruel mistress.


Twinturbo zei:Wil je zekerheid dat je op high wilt draaien? Wacht dan tot BF3 uit is.

Caracalla zei:'k denk niet dat op die maand tijd de prijzen in hardwareland ferm gaan zakken
elk doet ervan wat ie wilt natuurlijk
maar de RAM's staan super cheap
er zitten geen nieuwe videokaarten aan te komen
harddrives kosten geen drol meer
ivy bridge is inderdaad voor januari ongeveer
bulldozer wordt verwacht, maar er wordt ook gespeculeerd dat deze niet beter zullen zijn dan sandy bridge
dus ik zie geen reden om nu niet te kopen, dan heb je er tenminste een maand langer deugd van
ATI 6950 gaat genoeg zijn om BF3 vol open te draaien.
Een goeie quadcore is een must. Van m'n 2500k @ 4.2ghz zaten de cores tijdens het draaien van de alpha alle vier tussen 85 - 90% load constant
Uiteraard graphics volle bak open op 1650*1080
Musk zei:Hallo... er zijn nog geen officiele specs bekend van dat spel.
Maar als je het daar niet mee kan spelen dan weet ik het ook niet meer..
Maxed out met 8x /16x AA is misschien moeilijk. Maar tzal echt wel goed zijn hoor, een 6950 is toch al een High-end kaart.
mdgf zei:Met dat mobo en die voeding is dat zeker mogelijk.
Overweeg mss wel deze 6950 2GB, dan heb je het extra geheugen en een betere koeler (en een dirt3 voucher), kost natuurlijk wel meer.