Archief - nieuwe pc voor bf3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Caracalla

Legacy Member
Inderdaad, BF3 op max zal een single 6850 net te weinig zijn vrees ik.

6850cf zal een mooie constante 60fps halen (met Vsync aan dus)
6950 zal de game ook prima op hoogste graphics draaien in full HD.

jm188

Legacy Member
dan zou ik eerder voor de 6950 gaan, dan kan je later nog een tweede bijsteken, anders moet je beide grakas vervangen later

Caracalla

Legacy Member
Denk niet dat je snel te kort gaat komen met twee 6850's.
Had vergeten m'n PCI-E stroomkabel aan m'n tweede te hangen na m'n case even uit te stoffen en zat op 1680*1050 met alle settings op high en 4x AA The witcher 2 te spelen. Had nog nooit door dat ik maar met één kaart speelde.

azertyalex

Legacy Member
goed nieuws! mijn budget is verhoogt naar €844,49 maar wel met scherm :(
kan ik dan eigenlijk met de laatste setup die aangeraden is bf3 maxed out draaien of toch wel zeker op High?
in september komt er weer €40 bij dus zal wel lukken om op zelfde config te blijven hoop ik.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Waarom niet vragen naar die prijs van die win 7? voor dat geld wil ik er ook wel eentje. :D

Twinturbo

Legacy Member
Wil je zekerheid dat je op high wilt draaien? Wacht dan tot BF3 uit is.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Twinturbo

Legacy Member
Er zijn geen officiële minimum noch recommended requirements bekend gemaakt.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

jm188

Legacy Member
+ prijzen dalen elke dag, wacht tot midden oktober, dan heb je meer geld+ is alles net ietsje goedkoper

azertyalex

Legacy Member
maar dan komt hij uit,(bf3 he :))
zou ik niet wachten op ivy-bridge of duurt dat te lang?
als het pas uitkomt in december of januari dan wacht ik zolang niet.

Caracalla

Legacy Member
'k denk niet dat op die maand tijd de prijzen in hardwareland ferm gaan zakken

elk doet ervan wat ie wilt natuurlijk
maar de RAM's staan super cheap
er zitten geen nieuwe videokaarten aan te komen
harddrives kosten geen drol meer
ivy bridge is inderdaad voor januari ongeveer
bulldozer wordt verwacht, maar er wordt ook gespeculeerd dat deze niet beter zullen zijn dan sandy bridge

dus ik zie geen reden om nu niet te kopen, dan heb je er tenminste een maand langer deugd van :)

ATI 6950 gaat genoeg zijn om BF3 vol open te draaien.
Een goeie quadcore is een must. Van m'n 2500k @ 4.2ghz zaten de cores tijdens het draaien van de alpha alle vier tussen 85 - 90% load constant
Uiteraard graphics volle bak open op 1650*1080

azertyalex

Legacy Member
Caracalla zei:
'k denk niet dat op die maand tijd de prijzen in hardwareland ferm gaan zakken

elk doet ervan wat ie wilt natuurlijk
maar de RAM's staan super cheap
er zitten geen nieuwe videokaarten aan te komen
harddrives kosten geen drol meer
ivy bridge is inderdaad voor januari ongeveer
bulldozer wordt verwacht, maar er wordt ook gespeculeerd dat deze niet beter zullen zijn dan sandy bridge

dus ik zie geen reden om nu niet te kopen, dan heb je er tenminste een maand langer deugd van :)

ATI 6950 gaat genoeg zijn om BF3 vol open te draaien.
Een goeie quadcore is een must. Van m'n 2500k @ 4.2ghz zaten de cores tijdens het draaien van de alpha alle vier tussen 85 - 90% load constant
Uiteraard graphics volle bak open op 1650*1080

ik zal mijn cpu wel niet overklokken he, alle toch nie binnen het half jaar. als die van jouw al 90% draaien en hij is overgeklocked, je speelt met en iets lagere resolutie dan 1920x1080p (kwist zelf nie dat jouw res bestond.) ho zou ik het dan moeten kunnen op 1080p

run ik dan met dit bf3 maxed out? Azerty
scherm kan zeker wachten heb hier een staan van 1680*1050 geen full HD maar ik kan wel twee maandjes wachten.

Musk

Legacy Member
Hallo... er zijn nog geen officiele specs bekend van dat spel.


Maar als je het daar niet mee kan spelen dan weet ik het ook niet meer..


Maxed out met 8x /16x AA is misschien moeilijk. Maar tzal echt wel goed zijn hoor, een 6950 is toch al een High-end kaart.

azertyalex

Legacy Member
Musk zei:
Hallo... er zijn nog geen officiele specs bekend van dat spel.


Maar als je het daar niet mee kan spelen dan weet ik het ook niet meer..


Maxed out met 8x /16x AA is misschien moeilijk. Maar tzal echt wel goed zijn hoor, een 6950 is toch al een High-end kaart.

ik weet wel dat er nog geen officiele specs bekend zijn maar zijn er dan geen mensen die het getest hebben tijdens de alpha trail?

zou dit het doen?: Azerty

Musk

Legacy Member
Ik kan me voorstellen dat een alpha nog niet volledig geoptimaliseerd is en dus waarschijnlijk niet representatief zal zijn.

Caracalla

Legacy Member
Een gewone 2400 of 2500 gaat voldoen hoor.
Maar een phenom II 965 gaat ferm te kort komen.
En een 6950 gaat meer dan genoeg zijn.

mdgf

Legacy Member
Met dat mobo en die voeding is dat zeker mogelijk.

Overweeg mss wel deze 6950 2GB, dan heb je het extra geheugen en een betere koeler (en een dirt3 voucher), kost natuurlijk wel meer.

azertyalex

Legacy Member
mdgf zei:
Met dat mobo en die voeding is dat zeker mogelijk.

Overweeg mss wel deze 6950 2GB, dan heb je het extra geheugen en een betere koeler (en een dirt3 voucher), kost natuurlijk wel meer.

kan ik betalen maar moet ik wel langer wachten op full hd scherm
terwijl ik alles koop om op full hd te spelen
-------------------------------------------------------------------------------------
the option for 3D would be great but i think its a BIT overpriced, anyone knows better?
-------------------------------------------------------------------------------------
als ik er dan twee plaats, blaast de ene dan niet de andere warm?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan