K, dan wordt het de gygabite, bedankt voor de info.
Ik ga om 16:00 bellen, tot dan zijn comments welkom
edit: Heeft de Gigabyte ook aansluitingen voor de audio poorten aan de voorkant van mijn kast?
ik zag er bij de asus wat over staan, maar bij de gigabyte niet
edit2: Hoe zit dat met SATA drivers, ik las in een review dat er geen floppie mee geleverd wordt, maar waar haal ik die dan vandaan?
edit3: Als ik maar 1 kaart gebruik met SLI, moet ik dan nog ergens iets aan de instellingen veranderen, of werkt dit dan gewoon net zoals een normaal mobo?
edit4: Ik zag dat ze voor de koeling van het mobo een passive koeler gebruiken, is die goed genoeg?