magnusjb1
Legacy Member
Vandaag verjaardag, en weer een hoop geld binnen gehaald 
Daarom ga ik een nieuw computer aanschaffen.
Ik had zelf dit op het oog:
Arctic Silentium T2 350Watt € 79,95
Asus A8N-E DDR400 PCI-E*2 LAN SATA RD € 99,95
AMD Athlon64 3500+ S939 Box € 249,00
DDR PC3200 512MB Kingston € 59,00 *2 = € 118,00
MSI GeForce 6800GS TD256MB DDR TV DVI PC € 289,00
Maxtor 160 GB 8 MB SATA 7200r € 89,95
Totaal: € 925,85
van www.computerland.nl
Nou had ik een aantal vragen:
- die kast, is dat een goede kast met voeding (wil niet te veel geld uitgeven aan kast + voeding, en heb goede reviews gelezen)?
- Is de 6800GS de meerprijs waard ten opzichte van een de Asus N6600GT PCI128MB € 185,00?
- orignele windows xp van m'n oude pc kan ik toch gewoon opnieuw gebruiken?
- Misschien een domme vraag, maar je kan op die graka toch nog gewoon een oud crt scherm aansluiten?
edit 2:
- Ik had iets gehoord over Maxtor en NForce 4 problemen, wat i daar van waar?, mits ernstig, wat voor'n HDD dan? (graag ook wij deze winkel)
Als ik nog iets mis moeten jullie het maar zeggen, uit m'n oude pc kan ik wireles netwerk kaart, floppy en DVD-Drive halen.
Ik heb alleen een kast met inhoud nodig
Ik hoef geen commentaar over de winkel, dit is voor mij een redelijke winkel die ook nog eens dicht bij is (belangrijk vanwege garantie en ophalen enz.)
Andere comments zijn altijd welkom
edit: De pc dient vooral om te gamen, en the usual stuf, en hij mag miss. 10/20€ duurder worden (hooguit), maar als het ff kan zelfde prijs

Daarom ga ik een nieuw computer aanschaffen.
Ik had zelf dit op het oog:
Arctic Silentium T2 350Watt € 79,95
Asus A8N-E DDR400 PCI-E*2 LAN SATA RD € 99,95
AMD Athlon64 3500+ S939 Box € 249,00
DDR PC3200 512MB Kingston € 59,00 *2 = € 118,00
MSI GeForce 6800GS TD256MB DDR TV DVI PC € 289,00
Maxtor 160 GB 8 MB SATA 7200r € 89,95
Totaal: € 925,85
van www.computerland.nl
Nou had ik een aantal vragen:
- die kast, is dat een goede kast met voeding (wil niet te veel geld uitgeven aan kast + voeding, en heb goede reviews gelezen)?
- Is de 6800GS de meerprijs waard ten opzichte van een de Asus N6600GT PCI128MB € 185,00?
- orignele windows xp van m'n oude pc kan ik toch gewoon opnieuw gebruiken?
- Misschien een domme vraag, maar je kan op die graka toch nog gewoon een oud crt scherm aansluiten?
edit 2:
- Ik had iets gehoord over Maxtor en NForce 4 problemen, wat i daar van waar?, mits ernstig, wat voor'n HDD dan? (graag ook wij deze winkel)
Als ik nog iets mis moeten jullie het maar zeggen, uit m'n oude pc kan ik wireles netwerk kaart, floppy en DVD-Drive halen.
Ik heb alleen een kast met inhoud nodig
Ik hoef geen commentaar over de winkel, dit is voor mij een redelijke winkel die ook nog eens dicht bij is (belangrijk vanwege garantie en ophalen enz.)
Andere comments zijn altijd welkom
edit: De pc dient vooral om te gamen, en the usual stuf, en hij mag miss. 10/20€ duurder worden (hooguit), maar als het ff kan zelfde prijs
