Dawg (oi22)
Legacy Member
Wel , niet iedereen apprecieert misschien wat jullie doen maar ik apprecieer het allessinds zeker.
Ik weet nog toen ik niets moest hebben van die "i5" bullshit en direct een i7 wou. Jullie hebben me toen van gedachte verandert.
Ik heb nu de i5 760 en zelfs op de stock 2.8 Ghz heeft die een zeer goede performance. ben van plan om die binnenkort te OCen naar 3.5 Ghz want ik heb gehoord dat 750/760 zeer goede overclockers zijn. (Heb toch al i5 760's zien gaan tot 4Ghz , hangt af van chip tot chip)
Ik weet nog toen ik niets moest hebben van die "i5" bullshit en direct een i7 wou. Jullie hebben me toen van gedachte verandert.
Ik heb nu de i5 760 en zelfs op de stock 2.8 Ghz heeft die een zeer goede performance. ben van plan om die binnenkort te OCen naar 3.5 Ghz want ik heb gehoord dat 750/760 zeer goede overclockers zijn. (Heb toch al i5 760's zien gaan tot 4Ghz , hangt af van chip tot chip)




ad: (