Vandaag kregen we wat vers bloed in onze groep voor de TTT. 2 extra A's wat 1 A+ maakte, 4 A's en ik als enige B
.
De route was het tijdritparcours van Bologna, met 2x de klim van San Luca en weer naar beneden.
Tijdens de eerste beklimming van San Luca werd ik al volledig weggereden. 4,5w/kg gemiddeld had ik vanaf de start tot de top van de klim, en ik was boven exact 1 minuut achter. Eventjes weer met de beide voeten op de grond gezet. Over een reality check gesproken, lang geleden dat ik nog zo ben weggeblazen
. De route was het tijdritparcours van Bologna, met 2x de klim van San Luca en weer naar beneden.
Tijdens de eerste beklimming van San Luca werd ik al volledig weggereden. 4,5w/kg gemiddeld had ik vanaf de start tot de top van de klim, en ik was boven exact 1 minuut achter. Eventjes weer met de beide voeten op de grond gezet. Over een reality check gesproken, lang geleden dat ik nog zo ben weggeblazen

) maar die moet er toch nog eens aan. Ik ben tot op 8w genaderd.
. Dus wie weet lukt het daar wel. In het midden van de Rapha500 is natuurlijk niet ideaal qua frisheid van benen.
.

.En op ERG mode trainingen heb je ze uiteraard ook niet nodig. Binnenkort eens afstellen.