Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zaterdag vEveresting doen op zwift dus als iemand zin heeft om eens mee omhoog te fietsen op de Alp, kmoet hem 8,5x doen weet niet als dit haalbaar is maar we zien wel zekerkbegin smorgens rond 7-8uur
Zelfkastijding is het zichzelf pijn doen. Dit wordt vaak gedaan uit religieuze overtuiging, als onderdeel van de ascese.
Wat zet mensen ertoe aan zoiets te doen? Een woordvoerder van Opus Dei zei dat „vrijwillig aanvaard ongemak een manier is om één te worden met Jezus Christus en het lijden dat hij vrijwillig aanvaardde om ons van zonde te verlossen”. Maar wat zegt de Bijbel over dit onderwerp?

Ze geven slecht weer dus waarschijnlijk ga je wel volk genoeg hebben. Misschien pik ik eens aan als ik op mijn rollen geraak.Zaterdag vEveresting doen op zwift dus als iemand zin heeft om eens mee omhoog te fietsen op de Alp, kmoet hem 8,5x doen weet niet als dit haalbaar is maar we zien wel zekerkbegin smorgens rond 7-8uur

184 gemiddelde hartslag, 198 maxhoeveel was u gemiddelde hartslag?

Mja, race was wel maar een half uur. Nog een half uur langer en dat zou wel serieus gezakt zijn denk ik.Als je uitkomt op 3,6w/kg dan hoor je ook echt wel niet meer thuis in de C categorie hé.
In de kleinere races is het grootste verschil tussen categorieën toch vooral hoe hard men op een bepaalde helling knalt, de snelheid tussenin (toch als je in de draft zit) vond ik weinig uitmaken. Wat explosiever zijn helpt altijd wel op Zwift.
Worst... change... ever. Ze hadden ook gewoon beneden aan de jungle een rond punt en start pens kunnen leggen zodat je voor de meeste nieuwe routes niet in de jungle moet zijn. Ik vond het net leuk van beneden in de jungle te swappen naar de gravel bike om dan 100 man voorbij te freewheelen en dan boven terug te switchen en in een groep verder vooruit terecht te komen... de enige plaats waar de gravel bikes nu dus nog nuttig gaan zijn, zijn de routes die in de jungle blijven en City and the Sgurr.Rolweerstand voor racefietsen op gravel is fel verlaagd in de laatste update. Switchen tussen fietsen wordt zo (behoorlijk) overbodig.
![]()
Fast Dirt: Testing Zwift’s Rolling Resistance Changes
Testing Zwift’s rolling resistance changes to dirt and other surfaces.zwiftinsider.com

Of geef gewoon op met virtueel gravel te maken en kleur de vloer gewoon asfalt zwart. Mensen mijden de jungle als de pest want ze krijgen minder exp, kms voor dezelfde moeite. In de buitenwereld krijg je hier op gravel/grond een andere rijervaring op zwift is het gewoon nutteloos.Worst... change... ever. Ze hadden ook gewoon beneden aan de jungle een rond punt en start pens kunnen leggen zodat je voor de meeste nieuwe routes niet in de jungle moet zijn. Ik vond het net leuk van beneden in de jungle te swappen naar de gravel bike om dan 100 man voorbij te freewheelen en dan boven terug te switchen en in een groep verder vooruit terecht te komen... de enige plaats waar de gravel bikes nu dus nog nuttig gaan zijn, zijn de routes die in de jungle blijven en City and the Sgurr.
Het is vooral ironisch dat ze mensen eigenlijk zelf weggejaagd hebben uit de jungle toen ze verschillen in Crr hebben ingevoerd tussen road en MTB's jaren geleden en dat ze nu geprobeerd hebben om de jungle terug wat meer te bevolken door de nieuwe routes er allemaal door te sturen... om dan finaal eigenlijk de verschillen in Crr eigenlijk quasi uit te gommen want ja... mensen reclameren. Maak de Crr voor alle fietsen op alle ondergronden dan gewoon hetzelfde denk ik dan...![]()
ben je dan gedegradeerd?Morgen start van het nieuwe zrl seizoen!
Wij gaan nu bij de B's rijden, onze A-rijders hebben een andere ploeg gevonden. Dat gaat het hopelijk wat meer behapbaar maken![]()