Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga volgend jaar rond maart naar Zuid-Afrika gaan (een road trip langs de tuinroute).
Weet er iemand of het gebruikelijk is om met de daktent te kamperen in Z-Afrika? Ik ben al in Namibië geweest en daar deden bijna alle toeristen het zo en ons is dat ook goed meegevallen toen.
Ik ga volgend jaar rond maart naar Zuid-Afrika gaan (een road trip langs de tuinroute).
Weet er iemand of het gebruikelijk is om met de daktent te kamperen in Z-Afrika? Ik ben al in Namibië geweest en daar deden bijna alle toeristen het zo en ons is dat ook goed meegevallen toen.
De tuinroete is Namibië nietWeet er iemand of het gebruikelijk is om met de daktent te kamperen in Z-Afrika? Ik ben al in Namibië geweest en daar deden bijna alle toeristen het zo en ons is dat ook goed meegevallen toen.

| 3/okt | Cape town |
| 4/okt | Cape town |
| 5/okt | Cape town |
| 6/okt | Cape Peninsula |
| 7/okt | Stellenbosch |
| 8/okt | Franschhoek |
| 9/okt | Hermanus |
| 10/okt | Hermanus |
| 11/okt | Garden Route (Knysna en Plettenberg Bay) |
| 12/okt | Garden Route (Knysna en Plettenberg Bay) |
| 13/okt | Garden Route (Knysna en Plettenberg Bay) |
| 14/okt | Johannesburg |
| 15/okt | Johannesburg |
| 16/okt | Kruger National Park |
| 17/okt | Kruger National Park |
| 18/okt | Kruger National Park |
| 19/okt | Kruger National Park |
| 20/okt | Panorama Route |
| 21/okt | Panorama Route |
| 22/okt | Johannesburg |
Da's ongeveer wat wij gedaan hebben enkele jaren terug (omgekeerde richting) en ik vond dat toch schitterend qua reis/afwisseling. Voor Kaapstad en Stellenbosch zou ik op voorhand enkele wijndomeinen selecteren (als je fan bent) en er tijd voor uittrekken. Niets zo plezant als daar om elf uur aan te komen voor een tasting met uitgebreide kaasschotel en een zicht op een waanzinnig mooi domeinMijn vrouw en ik zouden volgend jaar graag naar ZA gaan voor +-19 dagen. Graag luister ik eens naar de meer ZA experten onder ons wat jullie vinden ons huidig reis schema:
3/okt Cape town 4/okt Cape town 5/okt Cape town 6/okt Cape Peninsula 7/okt Stellenbosch 8/okt Franschhoek 9/okt Hermanus 10/okt Hermanus 11/okt Garden Route (Knysna en Plettenberg Bay) 12/okt Garden Route (Knysna en Plettenberg Bay) 13/okt Garden Route (Knysna en Plettenberg Bay) 14/okt Johannesburg 15/okt Johannesburg 16/okt Kruger National Park 17/okt Kruger National Park 18/okt Kruger National Park 19/okt Kruger National Park 20/okt Panorama Route 21/okt Panorama Route 22/okt Johannesburg
Alvast bedankt!
FYI: Twee jaar geleden zijn we naar Tanzania geweest voor twee weken, dus safari is niet meteen helemaal nieuw. We merken ook dat we graag een mix van cultureel en avontuurlijk hebben in onze reis.

Zeer mooie reis, volledig met zowel de Kaap, JNB en Kruger.Mijn vrouw en ik zouden volgend jaar graag naar ZA gaan voor +-19 dagen. Graag luister ik eens naar de meer ZA experten onder ons wat jullie vinden ons huidig reis schema:
). Bekijk of het mogelijk is om van Kaapstad naar JNB te vliegen, zo spaar je toch 1500km uit.Zeer mooie reis, volledig met zowel de Kaap, JNB en Kruger.
Houd er rekening mee dat je van de ene kant van het land naar de andere kant zult rijden, zo'n 3000 km van stad tot stad (je zal merken hoe lang de N1 is). Bekijk of het mogelijk is om van Kaapstad naar JNB te vliegen, zo spaar je toch 1500km uit.
Wij hebben gevlogen van Johannesburg naar Port Elisabeth, ik zou het aanraden in elk geval, ging heel vlot.Top! Ja, dat vroeg ik mij dus ook af: rijden of vliegen? Met het vliegen ga je in totaal ook wat tijd verliezen natuurlijk (auto inleveren, ophalen, valiezen etc.). Eventueel rijden, maar dan langs de kust?
Top! Ja, dat vroeg ik mij dus ook af: rijden of vliegen? Met het vliegen ga je in totaal ook wat tijd verliezen natuurlijk (auto inleveren, ophalen, valiezen etc.). Eventueel rijden, maar dan langs de kust?
Van Plettenberg naar Johannesburg is het 13 uur rijden. Dat kan je niet doen op 1 dag. Beter Plett - Kimberly op 1 dag en dan volgende dag Kimberly - Johannesburg. Kimberly kan je ook the big hole bezoeken.
Ik zou ofwel Stellenbosch of Franshoek verblijven en dan gewoon rijden van 1 naar ander. Dan moet je niet verplaatsten van lodge en kan je die tijd spenderen aan wijnhuizen bezoeken. Babylonstoren is een must kan je snel ook een halve dag of langer spenderen.
Wat ben je van plan in Hermanus want 2 nachten is daar wel veel?
Je zal Tstistikamma waarschijnlijk dan doen vanuit Plett or Knysna?
Ik ben nu 5 dagen in Plett om met vrienden NYE te vieren. En gisteren 2 dagen ervoor op een boot in Knysna.
Waar zou jij die extra dag dan in de plek zetten?
. Dit was in Paternoster.Knysna kan je i.p.v. een lodge een boot huren en daar slapen en dan overal met uw boot op de estuary varen. Duurt 2h30 training wel. Je kan hiken en een boot tour doen naar island met een grot.
Voor Hermanus gewoon de vlucht whale watching tour doen. Je gaat er zoveel zien op 30minuten. Wel lang op voorhand boeken. Want snel vol.
Coastal-Flights | Walkerbay Adventures
Hermanus Adventure Activities and Things to do in Hermanus. Walker Bay Adventures offers complete adventure tour packages.walkerbayadventures.co.za
Extra dag zou ik spenderen in Plett. Ook walvissen maar ook witte haaien en orcas daar als je gelukt hebt.
Ik ben al 3 weken op vakantie aan de kust. Vooral veel spear fishing gedaan en in slaap gevallen op het strand en kwam wakker door luid “snurken” lagen er plots 10 seals naast mij te slapen. Dit was in Paternoster.
Omdat het gemakkelijker is?Waarom zou je nog boeken via Joker? Je kan alles toch gewoon online boeken. Kijken wat uw interesses zijn want ZA heeft echt wel veel en gewoon boeken?