Ben nu 3 maanden thuis geweest (morgen terug beginnen). Anderhalve maand op reis en anderhalve maand thuis zitten klussen (ons verdiep is nog helemaal af dus werk genoeg). Mij toch zeker niet verveeld. Moest ik een jaar thuis zijn houd ik me ook zeker nog bezig. Heb wel de routine/hou vast nog steeds van 3 kleine kinderen en een huis renovatie, dus al te veel luieren zit er zoiezo niet bij.
Als je echt echt rijk bent ga je toch niet zelf liggen prutsen in en rond het huis. Dat laat je doen terwijl je in je sauna zit of in je zwembad ligt te dobberen.
Ik kan ook moeilijk stilzitten, maar er zijn buiten werken wel genoeg plezante dingen om te doen lijkt me. Als ik thuis iets doe leg ik me eigenlijk nooit een deadline op, ik werk wel door tot het af is. Maar of dat 1 week of 3 weken is deert niet zo bvb.
Op het werk is dat toch altijd anders.
). Anderhalve maand op reis en anderhalve maand thuis zitten klussen (ons verdiep is nog helemaal af dus werk genoeg). Mij toch zeker niet verveeld. Moest ik een jaar thuis zijn houd ik me ook zeker nog bezig. Heb wel de routine/hou vast nog steeds van 3 kleine kinderen en een huis renovatie, dus al te veel luieren zit er zoiezo niet bij.
.