Pieterjan94
Well-known member
Ik doe mijn werk heel graag maar ik zou ook gewoon ontslag nemen. Uiteindelijk zal ik me gaan vervelen dus dan ben ik wel benieuwd waar ik in zou rollen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 2 kleine kinderen, dus ik hang vast aan de schooluren en vakanties. Hetzelfde geldt voor bijna al onze vrienden.Uhm, er zijn nog altijd veel zaken die je kan doen waar je niemand anders voor nodig hebt, hoor. Blijven werken omdat al de rest werkt en je anders niks kan doen is toch al het zwakste argument dat ik hier al heb zien passeren.![]()
Ik denk dat mensen die verveling of sleur vaak onderschatten. Dat gevoel van niets moet kan volgens mij evengoed negatief worden, en veel zaken waar we nu met plezier onze tijd insteken zijn ook enkel maar leuk in beperkte dosis.Ik doe mijn werk heel graag maar ik zou ook gewoon ontslag nemen. Uiteindelijk zal ik me gaan vervelen dus dan ben ik wel benieuwd waar ik in zou rollen.
Mja, er is nu wel redelijk wat werk dat je niet zomaar kan of mag uitvoeren zonder een job en de bijhorende verplichtingen hoor.Mensen moeten echt eens een onderscheid leren maken tussen werken en een job.
Indien ik de Lotto win, dan zeg ik mijn job meteen op. Dat wil niet zeggen dat ik niks van werk meer ga doen. Het verschil is dat ik enkel de zaken ga doen waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb, en zonder financieel motief.
Wat als "dat werk" de manier is dat ik ontspan en mezelf kan ontplooien? Moet ik dan toch maar naar iets op zoek gaan buiten dat werk? Waarom?Gewoon onmiddellijk stoppen. Wat ik doe als job kan ik desnoods nog hobbygewijs doen, zonder al die miserie van stress en deadlines.
Ik wil het nog wel eens zien, blijven werken. Gesteld dat je 's morgens al de moed vindt om uit je nest te komen als het niet moet, duurt het juist tot de eerste e-mail of je baas/collega die aan je bureau staat vooraleer je zegt: kust ze nu eens, ik ben weg.
Er zijn toch genoeg manieren om je nuttig bezig te houden en te ontplooien los van dat werk zeker.

Machtspel met den baas loert om de hoek…zeker wanneer hij weet dat je schatrijk bent.Gewoon onmiddellijk stoppen. Wat ik doe als job kan ik desnoods nog hobbygewijs doen, zonder al die miserie van stress en deadlines.
Ik wil het nog wel eens zien, blijven werken. Gesteld dat je 's morgens al de moed vindt om uit je nest te komen als het niet moet, duurt het juist tot de eerste e-mail of je baas/collega die aan je bureau staat vooraleer je zegt: kust ze nu eens, ik ben weg.
Er zijn toch genoeg manieren om je nuttig bezig te houden en te ontplooien los van dat werk zeker.
Welke macht heeft een baas als iemand geen loon nodig heeft?Machtspel met den baas loert om de hoek…zeker wanneer hij weet dat je schatrijk bent.
Topuitspraak, uw leidinggevende weet dat je geld hebt dus volgt er een machtsspel.Machtspel met den baas loert om de hoek…zeker wanneer hij weet dat je schatrijk bent.
Dat is nu wel iets dat wel degelijk voorvalt.Topuitspraak, uw leidinggevende weet dat je geld hebt dus volgt er een machtsspel.
Vraag mij soms af in welk toneelstuk sommigen leven.
Ik zeg niet dat het niet voorvalt, maar die veralgemening... Net alsof dit per definitie dé reactie zou zijn.Dat is nu wel iets dat wel degelijk voorvalt.
De "ge hebt het precies ook niet echt nodig"-commentaren...
Ook de reden waarom zo weinig freelancers met een echt dure auto naar de klant rijden.
Als uw baas het weet en moeilijk doet ben je toch gewoon weg? Die heeft dan toch 0 macht over jou. Dikke middenvinger dan naar de baas en uw eigen baas zijn.Machtspel met den baas loert om de hoek…zeker wanneer hij weet dat je schatrijk bent.
Ok, wie van hier is de gelukkige?
Het gaat erom dat diegene met miljoenen nog wil blijven werken voor een baas…Welke macht heeft een baas als iemand geen loon nodig heeft?