Ik weet hier niet. Opzich doe ik mijn job wel graag dus ik zou er niet mee inzitten om nog verder te werken (deeltijds dan) maar ik zou het ook wel zien zitten om iets nieuws te proberen of te gaan studeren (zonder examens dan, gewoon hoorcolleges volgen ofzo).
Ik denk wel dat zoveel geld mij enorm veel stress zou bezorgen en dat ik toch angst zou hebben dat mensen te weten zouden komen dat ik zoveel geld heb
. Dus misschien dat naar het buitenland verhuizen. UK en Scandinavië spreken mij wel enorm aan. Te ver wil ik namelijk ook niet in verband met familie.
Ik denk wel dat zoveel geld mij enorm veel stress zou bezorgen en dat ik toch angst zou hebben dat mensen te weten zouden komen dat ik zoveel geld heb
. Dus misschien dat naar het buitenland verhuizen. UK en Scandinavië spreken mij wel enorm aan. Te ver wil ik namelijk ook niet in verband met familie.

. En gewoon de natuur van het noorden is meer mijn ding dan het zuiden.

). Anderhalve maand op reis en anderhalve maand thuis zitten klussen (ons verdiep is nog helemaal af dus werk genoeg). Mij toch zeker niet verveeld. Moest ik een jaar thuis zijn houd ik me ook zeker nog bezig. Heb wel de routine/hou vast nog steeds van 3 kleine kinderen en een huis renovatie, dus al te veel luieren zit er zoiezo niet bij.