Welke zever is dat nu weer?Iedereen zijn productie binnenkort bij https://www.beyondgaming.be/solar dan?![]()

En waarom heb jij een eigen titel ook al heb ik u nog nooit iets zien posten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke zever is dat nu weer?Iedereen zijn productie binnenkort bij https://www.beyondgaming.be/solar dan?![]()

Welke zever is dat nu weer?
En waarom heb jij een eigen titel ook al heb ik u nog nooit iets zien posten?
Omdat sommige na de installatie van zonnepanelen veel bezig zijn met wanneer ze welke verbruiker moeten opzetten.Comfort is niet hoeven bezig te zijn met wnr je welke stroom verbruikt.
Hoe kan je een batterij nu zien als een comfortverhoging. De enige reden is een financiële investering. Ofwel brengt het op, ofwel niet. Als het financieel niet opbrengt, is het een zorgenpost, kostenpost, en heb je er eventueel defecten mee etc.
Zijn punt is dat je dat anders ook kunt doen. Het kost dan gewoon iets meer geld.Omdat sommige na de installatie van zonnepanelen veel bezig zijn met wanneer ze welke verbruiker moeten opzetten.
Met een batterij vlakt dit af, zolang je batterij kan opladen en niet vol zit. Als je batterij oplaad kan je bv je wasmachine ook in de avond opzetten. Dat is voor velen dus wel een groter comfort dan wanneer ze de batterij niet hebben.
Dat is een tooltje dat we enkele maanden terug gemaakt hadden voor de Discord mensen op #natuur-en-wetenschap (als upgrade van de Google Spreadsheet), zo kunnen we de genormaliseerde opbrengsten (tov panelen en/of omvormer) naast elkaar leggen zonder huge appelen met mini-appeltjes te vergelijkenWelke zever is dat nu weer?![]()

De stilste maar krachtige wind achter de technische schermen van BeyondGaming!En waarom heb jij een eigen titel ook al heb ik u nog nooit iets zien posten?
Wij hebben een terugdraaiende teller en overwegen de aankoop van een elektrische wagen. Iemand enig idee tot wanneer de sowieso kunnen gebruik maken van die terugdraaiende teller?
Uitstel vragen.Op mijn kantoor krijg ik al een uitnodiging om om te schakelen naar een digitale meter. Dus het kan ook volgende week al zijn?
Daar komt het op neer idd.Ah ok. Maar dus op kantoor kan ik tot 2025 uitstel vragen, maar als ze dan 2025 er staan kan ik niet meer weigeren?
Dan zit ik daar met mijn Tesla en kost opladen mij evenveel als tanken
Aah, nu ben ik mee.Ik heb thuis zonnepanelen, niet op kantoor. Daar is ook maar plaats voor 2-3 zonnepanelen.
En op koude winterdagen kan je toch niet opladen veronderstel ik. Ook niet overdag.

Maar je hebt al wel goedkoop kunnen tanken tot 2025.Dan zit ik daar met mijn Tesla en kost opladen mij evenveel als tanken
![]()
Capaciteitstarief doet nog schepje bovenop torenhoge energiefactuur: kleine verbruikers en eigenaars van zonnepanelen zijn de dupe
Voor kleine verbruikers is er alweer een stijging van de stroomfactuur op komst. Met de komst van het capaciteitstarief kan er voor eigenaars van zonnepanelen tot 80 euro per jaar bij komen, maar ook voor kleine afnemers zoals alleenstaanden kan het systeem duurder worden. Vlaams minister van...www.hln.be
Iemand die dit kan lezen? Lijkt me zo vreemd dat iemand met pannelen slechter uit kfomt
kel die met digitale teller schrijven ze. En dan zeggen ze dat je de meerprijs goedmaakt met wegvallen prosumententarief en injectievergoeding.