Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op zo'n dagen kan je inderdaad wel veel van je 'achtergrond' verbruik toch nog coveren.vind dat eigenlijk wel zot dat mijn zonnepanelen op dit moment 500 watt aan het opwekken zijn, op zo een druilerige dag. Puur met daglicht.
Rond dat tijdstip zaten wij hier aan 900W.vind dat eigenlijk wel zot dat mijn zonnepanelen op dit moment 500 watt aan het opwekken zijn, op zo een druilerige dag. Puur met daglicht.
Rond dat tijdstip zaten wij hier aan 900W.
'Idle gebruik' van het huis is zo'n 350W als er geen grote apparaten aan staan.
De sint neemt ineens de keuring op zich op je dakOnze 18 zonnepanelen werden vandaag geplaatst.
Donderdagochtend volgt de keuring.
- hoe lang duurt zo’n keuring?
- gaan ze dan echt ik het dak met een eigen ladder?

Hier had de keurder wel een foto nodig van de zonnepaneleninstallatie, afgedrukt samen met nog enkele andere zaken.Onze 18 zonnepanelen werden vandaag geplaatst.
Donderdagochtend volgt de keuring.
- hoe lang duurt zo’n keuring?
- gaan ze dan echt ik het dak met een eigen ladder?

Systeem met twee omvormers kan perfect en is zelfs aan te raden als er nog certificaten op je huidige panelen zitten.Is er iemand die wat raad kan geven voor we evt. een installateur contacteren?
We hebben in 2018 zonnepanelen gelegd op de zuidkant, maar die dekken maar ~55% van ons verbruik.
Met dat de digitale meter binnenkort verplicht wordt en ons vast contract (3j) afloopt overwegen we van er bij te leggen, maar hoe en wat?
NW stukje van het dak ligt in een kleinere hoek en ik dacht dat we daar misschien 4-6? moderne panelen en een extra omvormer op kunnen zetten, dan hebben we 's ochtends en 's avonds stroom voor te wassen en koken.
Houdt dat steek of moet alles op één omvormer komen en ergens anders liggen? Quanta costa?
Rechtse helft is ons huis.
Bekijk bijlage 25140
Bekijk bijlage 25139Bekijk bijlage 25138Bekijk bijlage 25141
Nooit certificaten gehad, daar waren we te laat voor.Systeem met twee omvormers kan perfect en is zelfs aan te raden als er nog certificaten op je huidige panelen zitten.

amai, weglopenIemand nog een goed adres voor de regio Antwerpen (Noord)?
Krijg precies alleen maar dure vogels of charlatans over de vloer. ("Waarom wilt u de offerte nu niet meteen tekenen? Wil je toch geen zonnepanelen leggen?" - na een simplistische uitleg van 10min en berekening van de prijs op zijn IPhone rekenmachine. Kregen wel 2 panelen gratis als we meteen beslisten).

Check eens of G&D Energy zo ver willen komen. Daar waren wij (en ik hoor veel anderen) erg content van.Iemand nog een goed adres voor de regio Antwerpen (Noord)?
Krijg precies alleen maar dure vogels of charlatans over de vloer. ("Waarom wilt u de offerte nu niet meteen tekenen? Wil je toch geen zonnepanelen leggen?" - na een simplistische uitleg van 10min en berekening van de prijs op zijn IPhone rekenmachine. Kregen wel 2 panelen gratis als we meteen beslisten).
https://ecotechnics.be hebben hier in de geburen al een stuk of 10 installaties gedaan. Kwamen telkens als goedkoopste uit de offertes die ik gezien heb. Ik was er zeer tevreden over alleszins en hun vertegenwoordiger verkoopt geen zever zoals sommige andere dat deden. Komen in gans België volgens hem. Ik woon zelf in Beveren dus ook een gans eindje.Iemand nog een goed adres voor de regio Antwerpen (Noord)?
amai, weglopen
Of ge wordt zo'n artikeltje in de krant: failliete aannemer bleef voorschotten innen.
Check, van de bedrijven die je aanschrijft, ook eens sinds welk jaartal ze bestaan, zoek eens de laatste jaarrekening op, etc. Als iets een slecht voorgevoel bevestigt: handjes af.