Is de premie geldig ook nog als je zonnepanelen bijlegt ? (Met 2e omvormer)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft zijn bericht verwijderd omdat hij er niet mee gediend wasHoe kun je nu offertes beoordelen zonder jowu verbruikssituayie te kennen, je dak, het kabeltraject, de netaansluiting, de nodige elektrische werken etc.
Blijf dat een raare vraag vinden om op een online forum op basis van 5 regels tekst te vragen: wat denk je?
*edit*
Was op iemand hier, smartphone en forums...?

Normaal slijp je dat in en liggen de pannen terug goed.Is het normaal dat de dakpannen niet meer volledig plat liggen door de haken?
Mja, en water dat van boven hoger op het dak naar beneden loopt via daar? Is via een firma en factuur ook nog niet betaald dus als dat niet volgens de regels van de kunst is dan ga ik daar wel over klagen.Zit toch weg onder het paneel dus ik zou me er geen zorgen in maken

Dat gaat het beste presteren bij 2 omvormers, omdat je 3 strings hebt. Afhankelijk van hoeveel schaduw er is op dat plat dak kan je ook met micro-omvormers werken
Sowieso heb je nu al een omvormer die gedimensioneerd is op 14 panelen, daar 10-15 panelen bijsteken zou sowieso niet werken. Heb je monofase of driefase?
Neem eens contact op met je dossierbeheerder en de bureau en vraag het eens na dat ze controleren.
Ik wil je gerust morgen wat fotos in pb doorsturen maar ik kan je wel al vertellen dat de spleet onderaan meer is als 4mm, mijn duim past er met met gemak tussen. Of bedoel je iets anders?
.