Wreckfest

Racing PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Wreckfest

Opletten met de nieuwe update op PS5.

Je kunt nu je PS4-save laden, maar je krijgt daarmee geen trophies én sterker nog, je kunt daarna zelfs geen nieuwe trophies meer behalen. :thinking:


Okir87 zei:
What I can say for sure is if you already plat the PS4 version and you import this save, you won't be able to obtain any PS5 trophy. I tried it myself with a couple of trophies which I have left on PS5 and they didn't pop even when I fulfilled the trophy requirements. As of now I wouldn't recommend to anyone to do this save import.
 

car.jpg
 
Gisteren die Carmageddon content 2u lang gespeeld, man man, qua nostalgische fan-service kan dat wel tellen. Beste DLC in lange tijd voor mij!
 
Hoe geraak je aan die Carmageddon event?
Ik vond het wat verwarrend, maar er was geen echt event voor Carmageddon. Je kan via events wel de Carmageddon Red Eagle unlocken, maar de circuits kon ik precies enkel spelen via custom event. Misschien worden die circuits later nog gebruikt in de gewone events.
 
Toernooitje:
 
Hell yeah, gaat fun zijn, come on he mannen dat we met 16 man zijn! (Vrouwen ook welkom uiteraard 😄)
 
Ja, af en toe op PC. Leuk tussendoortje, maar gaat toch snel vervelen. Devs deden hun best wel om races zo divers mogelijk te maken. Had ook af en toe mijn frustratiemomentjes: had misschien wat meer customisation verwacht, missen van bijna onzichtbare 'checkpoints' in sommige races en je kan opnieuw beginnen...in combo met de soms pittige moeilijkheidsgraad...zelfs op de makkelijkste setting is het geen 'walk in the park'.
 
Wou deze graag ook eens spelen, maar zoek iemand voor die MP trophy die je kan boosten, mss vind ik hier wel iemand dan? 😅
 
een jaar na uw post lees ik dit :unsure:

ik heb ook nog iemand nodig om de MP te boosten. Heb Wreckfest op PS5
haha, ja kheb het uiteindelijk niet gekocht en gespeeld xD

Edit: Niet omdat ik niemand vond voor de MP trophies... gewoon omdat ik aan iets anders begonnen ben waar ik meer zin in had. :p
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan