Wreckfest

Racing PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Wreckfest

Als je een PS5 game nu in je bibliotheek steekt, veronderstel ik dat je deze dan nog altijd gratis kan downloaden het moment wanneer je een PS5 hebt ?
 
Ben me hier meer mee aan't amuseren dan ik gedacht had.

Zijn er hier nog mensen die het op PS5 spelen? Heeft iemand interesse om eens een BG server op te zetten om tegen elkaar te racen?
 
Kan iemand zeggen hoe groot op schijf??

Met de stock harde schijf van de ps5 moet ge al wat puzzelen eh
 
Ben gisteren even begonnen, maar hoe moet ik die carreer bezien, op de simpelste events geraak ik al moeilijk eerste zonder anderen van de weg te willen rammen en zelf in de kant te belanden...

Moet ge eerste eindigen, of zijn de opdrachten die je krijgt belangrijker? Wat gebeurt er als ge uwe rival total loss kunt krijgen, is me nog niet gelukt
 
Ben gisteren even begonnen, maar hoe moet ik die carreer bezien, op de simpelste events geraak ik al moeilijk eerste zonder anderen van de weg te willen rammen en zelf in de kant te belanden...

Moet ge eerste eindigen, of zijn de opdrachten die je krijgt belangrijker? Wat gebeurt er als ge uwe rival total loss kunt krijgen, is me nog niet gelukt
Bij elk event staan de punten die je kan behalen, denk niet dat je altijd eerst moet zijn. Uw rival total loss rijden levert gewoon extra xp op.
 
Hier ook paar races gedaan. Ferm plezant tot zover.
Af en toe eens een race doen in de carreer mode tussendoor de andere games. :p
De adaptive triggers zijn wel een toffe extra voor de ervaring.
 
Terug
Bovenaan