Wreckfest

Racing PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Wreckfest

Ben gisteren even begonnen, maar hoe moet ik die carreer bezien, op de simpelste events geraak ik al moeilijk eerste zonder anderen van de weg te willen rammen en zelf in de kant te belanden...

Moet ge eerste eindigen, of zijn de opdrachten die je krijgt belangrijker? Wat gebeurt er als ge uwe rival total loss kunt krijgen, is me nog niet gelukt
Zal wennen worden. Is moeilijk in het begin maar eens je door hebt hoe die auto's reageren is het wel vrij simpel.

Als je de grote crashes een beetje kan ontwijken zit je altijd vrij goed. En de handrem gebruiken anders gaan ze gewoon rechtdoor in bochten.
 
Zal wennen worden. Is moeilijk in het begin maar eens je door hebt hoe die auto's reageren is het wel vrij simpel.

Als je de grote crashes een beetje kan ontwijken zit je altijd vrij goed. En de handrem gebruiken anders gaan ze gewoon rechtdoor in bochten.
Awel ik vond die dus niet direct, daarmee altijd L2, lmao

Volgende keer als ik opstart eens checken van tevoren
 
Gelukkig dat het gratis is met Plus, want de upgrade is toch wel pover, behalve de 60fps en kortere laadtijden is er weinig verschil met de ps4 versie.
Het blijft een leuk spel, maar dit zou een gratis update moeten zijn ipv 10€ die men gaat moeten betalen indien men geen plus member is.
 
Gelukkig dat het gratis is met Plus, want de upgrade is toch wel pover, behalve de 60fps en kortere laadtijden is er weinig verschil met de ps4 versie.
Het blijft een leuk spel, maar dit zou een gratis update moeten zijn ipv 10€ die men gaat moeten betalen indien men geen plus member is.

alé jong die dynamische modder en planten zijn toch echt een meerwaarde 🤣
 
Laatst bewerkt:
Vind het ook echt super. Was grote fan van de origine flatout en dit heeft toch die vibe. Wel niet gemakkelijk eerst te eindigen van tijd. Upgraden van je wagen is wel nodig.

Over de upgrade: het is ongelooflijk hoe we verwend we al zijn. Ik vind de laadtijden echt lang 😅.
 
Ben me hier meer mee aan't amuseren dan ik gedacht had.

Zijn er hier nog mensen die het op PS5 spelen? Heeft iemand interesse om eens een BG server op te zetten om tegen elkaar te racen?
Dat gaan we zeker heel binnenkort eens organiseren op BG. Het is te plezant om het niet te doen.
De vorige keer was het ook al goed, toen had @Big Boss het boeltje opgezet. Het komt op de Event-pagina en we zullen het zeker ook hier posten.
 
kan je die haptic feedback op dualsense afzetten?
krijg een stijve vinger door al dat terugduwen bij het gas geven :D
 
Als er een BG server wordt opgezet hebk interesse! Paar races in carreer gedaan maar grotendeels gewoon direct online gegaan in die c klasse. Toch vaak leuke races met eens een top 3 hier en daar :p
 
Direct de online getest, ik had misschien een slechte server. Sommigen doen niet eens hun best om bochten in te schatten en vlammen gewoon in je zij. Ook gewoon het parcours omgekeerd rijden om de eersten te pesten
 
Toch erger ik me er wel is aan als k die laatste begin te dubbelen de laatste ronde en die peren me van de baan 😂
 
Wat de review betreft:
De career-mode is net eentonig door de simpele AI die ofwel veel te moeilijk is of veel te makkelijk.
Muziek eentonig? Heel het album met de wreckfest soundtrack is er ene zoals dat bij Flatout 2 het geval was. Try it.
 
Terug
Bovenaan