Wreckfest

Racing PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Wreckfest

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
wreck.jpg


release: 14 juni 2018
genre: racing
dev: Bugbear

Van de makers van FlatOut.

Wreckfest is a new demolition derby themed racing game with soft-body damage modeling, sophisticated driving dynamics and in-depth vehicle upgrading, featuring both demolition derbies and more traditional track races. It’s all about fun, breakneck racing and over-the-top crashes.

 
Laatst bewerkt:
Yup,
2 weken geleden gekocht in PS store omdat er mooie korting op zat.
Is momenteel nagenoeg het enige dat ik op ps4 speel.

Ik vraag me af hoe het op ps5 draait.
 
Yup,
2 weken geleden gekocht in PS store omdat er mooie korting op zat.
Is momenteel nagenoeg het enige dat ik op ps4 speel.

Ik vraag me af hoe het op ps5 draait.
Ik heb het toevallig gisteren nog eens gespeeld op de PS5, tis locked 30 fps dus dat suckt wel.
 
Yup,
2 weken geleden gekocht in PS store omdat er mooie korting op zat.
Is momenteel nagenoeg het enige dat ik op ps4 speel.

Ik vraag me af hoe het op ps5 draait.

Inderdaad, met de 2 season passes voor 22 euro ofzo.
't Is nog wat zoeken om nen deftigen auto te kopen.

Rijd al heel den tijd met een loan car (L), starbeast met 266 pts. Kan je wel niets aan upgraden ofzo. Rijd meestal top 3, da gaat wat geven als ik zelf een wagen kan kopen.
 
Dit is echt wel een toffe om eens een BG-lobby voor op te zetten. Toen we dat eens gedaan hebben op 9lives, heb ik me toch kostelijk geamuseerd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Ik speel dat spel altijd heel ontspannen. Ook al sta ik de hele tijd 1ste en word ik in de laatste lap van de baan gereden heb ik zoiets van: 'haha, goed gespeeld'. Maar afgelopen dinsdagavond was toch iets anders.

2x op kop aan het rijden, heel de race, wanneer ik in de laatste lap 'HOST HAS QUIT' op m'n scherm krijg. Dit terwijl ik op de EU servers aan het spelen was.

Daarna: 5 maten met allemaal dezelfde auto in hetzelfde kleur. Elk om de beurt probeerde 1 te winnen terwijl de rest gewoon heel den boel toe zette. Blijkbaar was ik de enige die mij eraan stoorde want een vote kick haalde niets uit. Iedere ronde datzelfde, 1 keer ja, maar continu zo'n zever.

Van server verandert. Ik speel samen met een maat. Wij rammen elkaar niet, that's it.

Zitten daar 3 zo'n lijkwagens tussen, allemaal in 't zelfde kleur. Ik dacht direct: not again. Mijne maat wint op de map Inferno. Redelijk sterke wagen en heeft er vele uitgeschakeld. Race erop reden 2 van die lijkwagens in tegenrichting om expliciet hem klem te rijden waarop den derde hem vervolgens probeerde te rammen. Continu. Als de race gedaan was startten ze een votekick en omdat hij de race ervoor gewonnen had en blijkbaar veel mensen boos gemaakt had, werd hij gekicked.

't Is den eerste keer dat den boel gewoon afgelegd heb want ik was mij teveel aan het opjagen. Wa ne kleuterboel was da.
 
Komt op 1 juni naar PS5.

The PlayStation 5 version offers the best Wreckfest experience on consoles ever and takes full advantage of the PlayStation 5’s hardware power. Not only does the new version offer enhanced visuals such as dynamic dirt on vehicles, better textures, and improved visual effects. Additionally, it also runs with a wonderful 4K resolution at a smooth 60 frames per second. The multiplayer features 24 players now, for even more intense carnage on the race tracks.

Here is an overview of the added enhancements:
  • Dynamic dirt on vehicles
  • Improved shadows, particles, and environment lighting
  • Higher resolution textures
  • Increased amount of foliage
  • Godrays
  • New visual effects for skidmarks
  • DualSense haptic effects
  • Much faster loading times

 
Jammer dat Sony het op die manier doet, dan pakt Microsoft het toch beter aan met hun ‘smart delivery’
 
Ik ga later op het jaar vast eens in een ps5 investeren. Blij om te horen dat deze een upgrade krijgt, want als hoofdzakelijk pc gamer was het toch even wennen om dit op de ps4 pro te spelen. 30fps doet met momenten toch pijn aan de oogjes
 
Als ik het goed lees is de XSX versie nu al aan 60fps op 4K. Geen idee wat ze er dan nog zouden aan toevoegen met een betalende update.
 
Als ik het goed lees is de XSX versie nu al aan 60fps op 4K. Geen idee wat ze er dan nog zouden aan toevoegen met een betalende update.
Genoeg games die automatisch voorzien worden van een hogere resolutie en/of framerate, zowel op PS5 als op Xbox, maar dat maakt ze nog geen nextgen.

Wreckfest krijgt met deze update nieuwe textures, meer bomen en planten langs het parcours, betere belichting en schaduwen, dynamische modder en vuiligheid, en realistischere remsporen. Verder ook meer spelers in multiplayer, snellere laadtijden en ondersteuning voor de nieuwe controller.
 
Genoeg games die automatisch voorzien worden van een hogere resolutie en/of framerate, zowel op PS5 als op Xbox, maar dat maakt ze nog geen nextgen.

Wreckfest krijgt met deze update nieuwe textures, meer bomen en planten langs het parcours, betere belichting en schaduwen, dynamische modder en vuiligheid, en realistischere remsporen. Verder ook meer spelers in multiplayer, snellere laadtijden en ondersteuning voor de nieuwe controller.
Laden doet deze al snel op series x, en instelling op 4k ziet het er behoorlijk goed uit.
 
Terug
Bovenaan