Worst first dates ever!

Terecht. Maar los daarvan, een gescheurde voorhuid heb ik nog nooit gehoord. Gaat het dan niet om het toompje?
Ik stel voor dat je een topicban vraagt. De vorige keer is het topic gestrand op stront die achter de eikel zit.

Nu zitten we aan de details van het velleke rond die eikel. Straks ga ik de volgende keer voor ik eraan begin dat vel vast plakken met secondelijm uit schrik.
 
Ik had ooit eens afgesproken met iemand en wist dat het tot hankypanky ging leiden,
maar ik had niet veel ervaring en was mega nerveus.
Anyway, enkele minuten ervoor moest ik van de zenuwen naar het toilet en was ik naar
z'on shady vuil toilet in het station gegaan.
You know, zoals de etiquette het betaamd had ik een papieren fort op de wc bril gelegd.
Nu was er blijkbaar bij het rechtstaan, zon lang vel papier aan mijn bips blijven plakken.
Fastforward... We kleden elkaar uit. En plots zweeft da vel papier van mijn bips zo langzaam
al fladderend naar de grond. Was gelijk in de films, zo slow motion met "noooooooo".
Toen ze vroeg wat dat was, zei ik geen idee dat lag hier al. Terwijl we er samen naar zaten te kijken in slowmo.
Fastforward ben ik daar dan weggegaan en vond ik men sok niet meer en ben ik aan 1 voet
sokloos vertrokken. :(
 
Ik had ooit eens afgesproken met iemand en wist dat het tot hankypanky ging leiden,
maar ik had niet veel ervaring en was mega nerveus.
Anyway, enkele minuten ervoor moest ik van de zenuwen naar het toilet en was ik naar
z'on shady vuil toilet in het station gegaan.
You know, zoals de etiquette het betaamd had ik een papieren fort op de wc bril gelegd.
Nu was er blijkbaar bij het rechtstaan, zon lang vel papier aan mijn bips blijven plakken.
Fastforward... We kleden elkaar uit. En plots zweeft da vel papier van mijn bips zo langzaam
al fladderend naar de grond. Was gelijk in de films, zo slow motion met "noooooooo".
Toen ze vroeg wat dat was, zei ik geen idee dat lag hier al. Terwijl we er samen naar zaten te kijken in slowmo.
Fastforward ben ik daar dan weggegaan en vond ik men sok niet meer en ben ik aan 1 voet
sokloos vertrokken. :(
Onthou voor volgende keer:
"Confetti. Voor jou! 🥳"

(En anderzijds: als ze niet weet wat toiletpapier is...mss maar best dat je niet all the way bent gegaan?)
 
Ik stel voor dat je een topicban vraagt. De vorige keer is het topic gestrand op stront die achter de eikel zit.

Nu zitten we aan de details van het velleke rond die eikel. Straks ga ik de volgende keer voor ik eraan begin dat vel vast plakken met secondelijm uit schrik.
En dan heb je je de combinatie vd twee nog niet voorgesteld. Instant infection.
 
Niet echt super genant maar tijdens de receptie van mijn proclamatie van het middelbaar werd ik uitgenodigd door een kerel voor een feestje bij zijn klasgenoot thuis.
Die bleven elk jaar in de achtertuin in een tent slapen. Ik kende die mensen eigenlijk amper maar knappe kerel en een feestje dus hoppa.
Ik was in die tijd eerder een discotheek meisje dan scouts en festivals dus als ik uitgenodigd werd voor een feestje ging ik in mijn hoge hakken en gans fancy. Niet nagedacht over de locatie en slapen in een tent.
Bleek die jongen waar dat feestje was te wonen in één of ander landgoed en stonden er tentjes achter in de paardenwei... Kom ik daar aan met mijn hakken die constant in het gras/zand/modder wegzakten , topje met de navel bloot om mijn nieuwe piercing te showen en elke meisje aanwezig was oerdegelijke gekleed met platte schoenen, jeans en shirt. Ach ja. Heel de avond raar bekeken geweest en ik hoorde er echt niet thuis. Wel met knappe kerel in het tentje geslapen 🤪
 
Dat was iemand anders!
oof-size-memes.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: Ebel
Ik heb ook een paar kortverhalen. De meeste zijn wel al eens op discord gepasseerd, maar bon ik heb even een dood momentje tijdens het thuiswerken dus schuif allemaal rond de haard en dan probeer ik mijn beste proza uit de kast te halen.

Het eerste verhaal is er één van toen ik een jaar of 15 was. Meisjes zeiden me op dat moment echt niet veel, maar goed. Ik was wat aan het chatten met een vriendin en plots gaf die zeer duidelijke hints dat ze meer wilde. Achteraf bekeken hoefde het voor mij eigenlijk niet echt, maar je bent jong en de hormonen gieren dus je wilt wel wat moeite doen om bij de grote jongens te horen. Na een paar dagen via chat afspreken over het hoe en wat en waar krijg ik op de dag van de date plots telefoon om te zeggen dat ze zich van persoon had vergist bij het chatten. Een paar weken later was ze dan effectief samen met een naamgenoot van mij. :unsure: Ben wel nog steeds goed met haar bevriend.

Verhaal nummer twee is een echte klassieker. Via Tinder afgesproken met een studente uit Frankrijk die in Gent op Erasmus was. We zaten op café in de Geus van Gent aan het water en alles ging heel goed. Toen we vertrokken gingen we even op dat soort van ponton dat daar ligt naar het water kijken, wat de ideale omstandigheden schiep om elkaars mondholte eens van naderbij te verkennen. Het was vrij fris dus enkele minuten later vertrekken we, maar bij het verlaten van het ponton misstapt ze zich en valt ze pardoes in het water. Ik had daar eigenlijk mijn profijt uit moeten halen ("Kom, we gaan snel naar huis, die natte kleren uitdoen") maar dommerik die ik ben schiet ik natuurlijk meteen in de lach. Het werd me niet in dank afgenomen en ik heb haar nooit meer gezien of gehoord. Ze is wel nog een aantal keren op Tinder gepasseerd, dus ze moet blijkbaar in Gent blijven plakken zijn, maar een match zat er niet meer in blijkbaar.

Verhaal drie is het typische verhaal van op een date zitten waar het niet klikt en waar ge eigenlijk gewoon naar huis wilt. In dit geval was het een Braziliaanse, en we hadden afgesproken in het beruchte café Molotov (wie het café en vooral het achterterras kent weet meteen genoeg :wink: ). Long story short na een halfuur lag ik slechts half-functioneel onderuit gezakt in de ene zetel terwijl zij in de zetel rechtover aan het ratelen was alsof er geen vuiltje aan de lucht was. Ze leek wel geïnteresseerd maar ik had er al vrij snel écht geen zin meer in, dus ik ben vertrokken met de gevleugelde woorden: "Ik ga naar huis om verder te doen aan mijn jaarlijkse Harry Potter re-read." Het was niet eens gelogen, maar haar reactie daarop was toch goud waard, ook al ben ik niet zo trots op hoe ik dat heb aangepakt.

En uiteraard ook verschillende keren voorgehad dat meisjes irl iets "ouder" voor de dag komen dan op hun foto's. Dat is altijd een afknapper, maar na twee pintjes en een awkward afscheid is dat meestal snel vergeten. Ah, ik heb ook eens over een meisje haar vinger geschaatst op de ijspiste in Gent, maar dat was een tweede date dus dat telt eigenlijk niet. :unsure:
 
Eentje niet van mij, maar van een maat :unsure:.

Hij zat op kot in Gent, ik in Leuven. We spreken 1999 waarbij nog niet elk kot aangesloten was op kotnet en ik zelf ook voor internet naar de pc klassen ging. Tevens de hoogdagen van IRC, dus daar wel wat uren versleten. De PC’s hadden vaste IP’s die op elkaar volgden in volgorde zoals de PC’s in de lokalen stonden.
Mijn maat was al enkele dagen/weken op IRC aan het chatten met een uit Leuven, die ook in de PC klassen zat. Hij had er foto’s van doorgestuurd en typisch “girl-next-door”, ik herinner me nog foto in scoutsuniform. Verder zeker ok. Enkele dagen voor ze afgesproken hadden, kwam ze online terwijl ik ook in dat irc kanaal zat. Mijn nieuwsgierigheid overwon, dus haar IP opgezocht en de bijhorende pc gaan zoeken in die klassen. Daar zat een meisje, maar die leek in de verste verte niet op die foto’s. Niet van “enkele kilo’s extra tov oude foto’s” maar overduidelijk een ander persoon. Ik was zo verbaasd dat ik zelfs nog mijn videocamera gaan halen ben want ik wou m’n maat waarschuwen. Nog steeds 1999 dus int weekend thuis een fragment van die analoge tape naar een mpeg videoclip omgezet en hem doorgestuurd. Die wou dat niet geloven en was er van overtuigd dat de persoon waarmee hij chatte, zoiets nooit zou doen.

De date ging dus door. Hij ging haar opwachten aan het perron. 2 minuten later stuurde hij een sms “ge had godverdomme gelijk!”.

Ik kan er nog steeds niet bij dat iemand ooit denkt daar mee weg te komen als ge er irl mee afspreekt.
 
Eentje niet van mij, maar van een maat :unsure:.

Hij zat op kot in Gent, ik in Leuven. We spreken 1999 waarbij nog niet elk kot aangesloten was op kotnet en ik zelf ook voor internet naar de pc klassen ging. Tevens de hoogdagen van IRC, dus daar wel wat uren versleten. De PC’s hadden vaste IP’s die op elkaar volgden in volgorde zoals de PC’s in de lokalen stonden.
Mijn maat was al enkele dagen/weken op IRC aan het chatten met een uit Leuven, die ook in de PC klassen zat. Hij had er foto’s van doorgestuurd en typisch “girl-next-door”, ik herinner me nog foto in scoutsuniform. Verder zeker ok. Enkele dagen voor ze afgesproken hadden, kwam ze online terwijl ik ook in dat irc kanaal zat. Mijn nieuwsgierigheid overwon, dus haar IP opgezocht en de bijhorende pc gaan zoeken in die klassen. Daar zat een meisje, maar die leek in de verste verte niet op die foto’s. Niet van “enkele kilo’s extra tov oude foto’s” maar overduidelijk een ander persoon. Ik was zo verbaasd dat ik zelfs nog mijn videocamera gaan halen ben want ik wou m’n maat waarschuwen. Nog steeds 1999 dus int weekend thuis een fragment van die analoge tape naar een mpeg videoclip omgezet en hem doorgestuurd. Die wou dat niet geloven en was er van overtuigd dat de persoon waarmee hij chatte, zoiets nooit zou doen.

De date ging dus door. Hij ging haar opwachten aan het perron. 2 minuten later stuurde hij een sms “ge had godverdomme gelijk!”.

Ik kan er nog steeds niet bij dat iemand ooit denkt daar mee weg te komen als ge er irl mee afspreekt.
Pro-tip: altijd te laat komen dan kun je nog weg voor ze je gezien heeft.
 
Tijdens mijn dating periode na mijn echtscheiding zijn er enkele awkward dates geweest, waarbij het niet vlot liep. Nu, dat was allemaal zo erg niet. Eentje was wel erg vreemd dus die krijgt het label 'worst first date'.

Via Tinder aan het chatten geraakt met iemand die volstrekt normaal leek. Afgesproken om iets te gaan drinken op een zondagnamiddag en dat gesprek verliep compleet fout. Die begon daar verhalen te vertellen waarvoor je echt wel een ongezonde fantasie moet hebben. Ze werkte als militair (dat wist ik al) en vertelde dat ze bij een geheime dienst zat en belangrijke infiltraties moest doen in terroristische milieus. Ze had ook al ministers bewaakt en begon daar te vertellen dat diene en diene politicus zijn handen niet kon thuishouden. Ook had ze een Porsche die om weet ik veel welke reden ter sprake kwam...

Enfin, na een klein half uur had ik genoeg van die fantaste dus ik rond de date af... Ik had een flauw excuus, genre de babysit laat weten dat ze zich niet goed voelt, moeten gebruiken maar ik zeg dus gewoon doodeerlijk dat ik haar verhalen erg vreemd vond en dat we een te verschillende achtergrond hadden. Die werd daar enorm kwaad en begon te dreigen dat de staatsveiligheid of whatever zich met me ging moeien... En dan had ze nog het meest vreemde argument ooit: 'ik heb trouwens een babysit betaald tot x uur dus tot dan gaat de date duren'. WTF, ik betaalde de drankjes en liep uit dat café. Toen ik beetje later uit de ondergrondse parking reed zag ik haar in de wagen achter mij (geen Porsche maar een Volkswagen Polo). Die bleef me nog een tijdje volgen dus ik durfde niet meteen naar huis rijden.

Dat wijf was gek :)
 
Tijdens mijn dating periode na mijn echtscheiding zijn er enkele awkward dates geweest, waarbij het niet vlot liep. Nu, dat was allemaal zo erg niet. Eentje was wel erg vreemd dus die krijgt het label 'worst first date'.

Via Tinder aan het chatten geraakt met iemand die volstrekt normaal leek. Afgesproken om iets te gaan drinken op een zondagnamiddag en dat gesprek verliep compleet fout. Die begon daar verhalen te vertellen waarvoor je echt wel een ongezonde fantasie moet hebben. Ze werkte als militair (dat wist ik al) en vertelde dat ze bij een geheime dienst zat en belangrijke infiltraties moest doen in terroristische milieus. Ze had ook al ministers bewaakt en begon daar te vertellen dat diene en diene politicus zijn handen niet kon thuishouden. Ook had ze een Porsche die om weet ik veel welke reden ter sprake kwam...

Enfin, na een klein half uur had ik genoeg van die fantaste dus ik rond de date af... Ik had een flauw excuus, genre de babysit laat weten dat ze zich niet goed voelt, moeten gebruiken maar ik zeg dus gewoon doodeerlijk dat ik haar verhalen erg vreemd vond en dat we een te verschillende achtergrond hadden. Die werd daar enorm kwaad en begon te dreigen dat de staatsveiligheid of whatever zich met me ging moeien... En dan had ze nog het meest vreemde argument ooit: 'ik heb trouwens een babysit betaald tot x uur dus tot dan gaat de date duren'. WTF, ik betaalde de drankjes en liep uit dat café. Toen ik beetje later uit de ondergrondse parking reed zag ik haar in de wagen achter mij (geen Porsche maar een Volkswagen Polo). Die bleef me nog een tijdje volgen dus ik durfde niet meteen naar huis rijden.

Dat wijf was gek :)
Ik heb al wel ooit eerste dates tot bij mij laten komen om van daaruit met 1 auto naar’t stad te rijden bijvoorbeeld, maar na dit verhaal ga ik dat sowieso nooit meer doen 😂
 
Terug
Bovenaan