Worst first dates ever!

Ik heb al wel ooit eerste dates tot bij mij laten komen om van daaruit met 1 auto naar’t stad te rijden bijvoorbeeld, maar na dit verhaal ga ik dat sowieso nooit meer doen 😂
Op een eerste date zorgde ik altijd voor eigen vervoer. Dat vind ik toch comfortabeler dan afhankelijk te zijn van iemand die je nog niet kent.
 
Op een eerste date zorgde ik altijd voor eigen vervoer. Dat vind ik toch comfortabeler dan afhankelijk te zijn van iemand die je nog niet kent.
Klinkt heel logisch idd, ik had er tot nu toe nog niet bij stilgestaan omdat ik er nog geen rare ervaringen mee gehad heb, maar dat was waarschijnlijk meer geluk dan wijsheid 🤓
 
Tijdens mijn dating periode na mijn echtscheiding zijn er enkele awkward dates geweest, waarbij het niet vlot liep. Nu, dat was allemaal zo erg niet. Eentje was wel erg vreemd dus die krijgt het label 'worst first date'.

Via Tinder aan het chatten geraakt met iemand die volstrekt normaal leek. Afgesproken om iets te gaan drinken op een zondagnamiddag en dat gesprek verliep compleet fout. Die begon daar verhalen te vertellen waarvoor je echt wel een ongezonde fantasie moet hebben. Ze werkte als militair (dat wist ik al) en vertelde dat ze bij een geheime dienst zat en belangrijke infiltraties moest doen in terroristische milieus. Ze had ook al ministers bewaakt en begon daar te vertellen dat diene en diene politicus zijn handen niet kon thuishouden. Ook had ze een Porsche die om weet ik veel welke reden ter sprake kwam...

Enfin, na een klein half uur had ik genoeg van die fantaste dus ik rond de date af... Ik had een flauw excuus, genre de babysit laat weten dat ze zich niet goed voelt, moeten gebruiken maar ik zeg dus gewoon doodeerlijk dat ik haar verhalen erg vreemd vond en dat we een te verschillende achtergrond hadden. Die werd daar enorm kwaad en begon te dreigen dat de staatsveiligheid of whatever zich met me ging moeien... En dan had ze nog het meest vreemde argument ooit: 'ik heb trouwens een babysit betaald tot x uur dus tot dan gaat de date duren'. WTF, ik betaalde de drankjes en liep uit dat café. Toen ik beetje later uit de ondergrondse parking reed zag ik haar in de wagen achter mij (geen Porsche maar een Volkswagen Polo). Die bleef me nog een tijdje volgen dus ik durfde niet meteen naar huis rijden.

Dat wijf was gek :)

BT-cover-2-1027x560.jpg
 
Op een eerste date zorgde ik altijd voor eigen vervoer. Dat vind ik toch comfortabeler dan afhankelijk te zijn van iemand die je nog niet kent.
Bij een eerste date met iemand in Gent afgesproken, ik studeerde nog, had geen auto, dus met de trein.

Tijdens de date een paar keer bewust mijn lichaamstaal aangepast omdat hij letterlijk te dicht kwam. Maar wel een leuke Babbel!
Soit, maar om de 2 uur een trein en plots zie ik dat het "ne nipte" zal worden met de tram. Hij stelt voor me naar het station te voeren. Nog voor het circulatieplan in Gent van de Korenmarkt naar het station durfde ik nog wel aan... Parkeert op de kiss and ride voor het station en legt -weinig subtiel- zijn hand op mijn been en neen, niet bepaald ter hoogte van de knie. 🙈 Deur open gesmeten, uit die auto gespurt en net niet met mijn bakkes op de stoep. 👌

Nadien wel nog contact gehad, maar irl toch wel afgeblokt. 😛
 
Ze leek wel geïnteresseerd maar ik had er al vrij snel écht geen zin meer in, dus ik ben vertrokken met de gevleugelde woorden: "Ik ga naar huis om verder te doen aan mijn jaarlijkse Harry Potter re-read." Het was niet eens gelogen, maar haar reactie daarop was toch goud waard, ook al ben ik niet zo trots op hoe ik dat heb aangepakt.
En wat was haar reactie ???????? :confused:
 
En wat was haar reactie ???????? :confused:
Beeld je de expressie in van iemand die zich realiseert dat haar date - een volwassen man - kennelijk meer zin heeft om tijd door te brengen met Harry Potter dan met haar, en daar ook ongegeneerd voor uitkomt. Priceless, maar zoals ik zei ben ik daar niet zo trots op en had dat eleganter gekund.
 
Klinkt heel logisch idd, ik had er tot nu toe nog niet bij stilgestaan omdat ik er nog geen rare ervaringen mee gehad heb, maar dat was waarschijnlijk meer geluk dan wijsheid 🤓
Hmm dit klopt niet helemaal. Uitzonderlijk met eentje tot bij mijn eigen kot gegaan (want zij zat niet op kot). Ze had mij aangesproken in mijn herinnering fracties nadat ik in een fuifzaal op de vloer had gekotst (en daarna verder dronk van mijn pint). Maar dus in redelijk benevelde toestand elkaar “ontmoet”.

Op mijn kot had ik een redelijk uitgebreid labo verzameld “voor educatieve doeleinden”. Ergens snachts/sochtends merk ik dat die uit bed kruipt en aan m’n bureau gaat zitten. Met een half oog zie ik die een lijntje snuiven en dacht “tiens, dat had ik niet zien aankomen”.

Waarna die zo verschrikkelijk begint te krijsen dat ik direct uit mijn semi-comateuze toestand schoot.
Bleek dus een lijn KNO3; nitraat dat ik had om vuurwerk mee te maken.
Die dus letterlijk op mijn bed gegooid en in bedwang proberen houden om haar neus te snuiten en daarna te spoelen met een spuit water.
We bleken niet elkaars partner voor het leven.
 
Ooit eens bij een meisje (16) dat ik via via kende thuis mogen komen. Ze had drie kwaliteiten, twee lichamelijke om niet U maar D tegen te zeggen en de andere was cocktails maken. Eigenlijk allemaal wel gezellig en ik had best wel zin in meer. Komt er bij toeval net op tijd ter sprake dat ze geen klok kan lezen. Duurde niet lang voor ik daar ben vertrokken... never stick your cock in stupid.

Vraag me tot op de dag van vandaag af of ze door heeft gehad dat het daarop afgeknapt is :sop:
 
Laatst bewerkt:
Een vrouw die niet kan kloklezen en die dus altijd te laat komt, onrealistische daginvullingen maakt en denkt dat je al de ganse middag zit te gamen terwijl dat niet langer dan uur kan geweest zijn? Tiens...

Chance dat die van mij geen cocktails kan maken, anders zou ik ze herkend hebben.
 
Hmm dit klopt niet helemaal. Uitzonderlijk met eentje tot bij mijn eigen kot gegaan (want zij zat niet op kot). Ze had mij aangesproken in mijn herinnering fracties nadat ik in een fuifzaal op de vloer had gekotst (en daarna verder dronk van mijn pint). Maar dus in redelijk benevelde toestand elkaar “ontmoet”.

Op mijn kot had ik een redelijk uitgebreid labo verzameld “voor educatieve doeleinden”. Ergens snachts/sochtends merk ik dat die uit bed kruipt en aan m’n bureau gaat zitten. Met een half oog zie ik die een lijntje snuiven en dacht “tiens, dat had ik niet zien aankomen”.

Waarna die zo verschrikkelijk begint te krijsen dat ik direct uit mijn semi-comateuze toestand schoot.
Bleek dus een lijn KNO3; nitraat dat ik had om vuurwerk mee te maken.
Die dus letterlijk op mijn bed gegooid en in bedwang proberen houden om haar neus te snuiten en daarna te spoelen met een spuit water.
We bleken niet elkaars partner voor het leven.

Wast een bom in bed? :unsure:
 
Terug
Bovenaan