Worst first dates ever!

Ja idd, ik probeerde hem nog een beetje te ontstressen maar het heeft niets uitgehaald. Gaat hier over een man van 29. En nee, ik had geen pukkel.🙄
Hij wist wie en hoe ik was/klonk en ik rook gewoon lekker maar wellicht was hij op iets anders afgeknapt, idk.
Afgeknapt denk ik niet, die jongen was gewoon omvergeblazen door uw ravissante schoonheid en dan krijgt ge een stresske hé.
 
Dat is toch vreemd en zeker omdat er toch al gefacetimed was dus je had elkaar al gezien, maar ik herinner mij wel dat mijn eerste dates ook weinig succesvol waren omdat ik zelf héél gestresst was. Maar dat is op basis van wat chatgesprekjes op MSN als puber van 14 of 15 jaar zonder enige ervaring, niet als volwassen man.
Ik heb dat nog steeds, ik trek het me gewoon minder aan dan vroeger. Nu durf ik er al makkelijker een grapje over te maken genre "als ik mijn glas straks over je heen smijt, het is echt door de stress, niet om je weg te jagen!"
Stress+ onhandigheid= ideale combo op dates! Ik ben helaas al MEERMAALS tegen een deur gelopen die een date galant voor me open wou houden.. :unsure:

Geen gênant dateverhaal zoals anderen hier, maar ik had online iemand leren kennen waarmee het goed klikte. Eens na een opleiding van mij mee afgesproken en fijn een uurtje op café zitten keuvelen, duidelijk gewoon vrienden en niets meer.
Zegt hij plots dat een vriend van hem misschien wel iets zou zijn voor mij, gezien we dezelfde humor hadden, ook iemand die geniet van een goed boek,...
Dus ik neem contact op met die vriend, we spreken af en het was duidelijk dat ik fysiek zijn type totaal niet was. Zijn bakkes lag bijna op de grond van tegenzin. Dus na beleefd iets te drinken, zegt hij dat hij dringend nog ergens naartoe moet! Om vervolgens de andere kant uit te stappen dan waar zijn auto stond. 🤔

Kleine tip aan de daters dus: als je een excuus verzint, loop dan wél de juiste kant uit voor de vorm! 👌
 
ooit een een date gehad en al vrij snel aan het kussen geslagen. Wat later vraagt ze om mee te gaan naar haar huis om kennis te maken met haar vriend.
Euh say what ? vriend?
het aanbod afgeslagen en toen wou haar vriend naar ons komen heb haar dan maar gezegd dat het tijd werd om elk naar ons eigen huis te gaan. Nooit meer iets van gehoord :')
 
Toen we op kot zaten, deed ik met 3 maten af en toe weddenschappen waarbij we voor elkaar iemand uitkozen. Dat was meestal way out of our league om de ander goed op z’n bek te zien gaan of het ander uiterste (want onvolwassen). Wie er het verste mee geraakte, dronk de volgende avond gratis, dus de motivatie was er sowieso.

Zo ben ik ooit met eentje de bierkelder uitgekropen waarbij het pas halverwege naar haar kot doordrong dat ze heel mooie blauwe ogen had. Toen dacht ik “Nice!”
Maar in haar bed begon die bij elke aanraking heel vreemde geluiden te maken, nog het best te vergelijken met een zeehond. Een paar keer gevraagd of alles ok was, waarbij ze aangaf verder te doen. 🤷‍♂️ En toen ik het daarna waagde om onder de lakens te gaan, kwam daar een verschrikkelijke lucht vandaan. (Paste wel bij de zeehond :unsure: )

Nog wel gewonnen voor de drank.
 
Toen we op kot zaten, deed ik met 3 maten af en toe weddenschappen waarbij we voor elkaar iemand uitkozen. Dat was meestal way out of our league om de ander goed op z’n bek te zien gaan of het ander uiterste (want onvolwassen). Wie er het verste mee geraakte, dronk de volgende avond gratis, dus de motivatie was er sowieso.

Zo ben ik ooit met eentje de bierkelder uitgekropen waarbij het pas halverwege naar haar kot doordrong dat ze heel mooie blauwe ogen had. Toen dacht ik “Nice!”
Maar in haar bed begon die bij elke aanraking heel vreemde geluiden te maken, nog het best te vergelijken met een zeehond. Een paar keer gevraagd of alles ok was, waarbij ze aangaf verder te doen. 🤷‍♂️ En toen ik het daarna waagde om onder de lakens te gaan, kwam daar een verschrikkelijke lucht vandaan. (Paste wel bij de zeehond :unsure: )

Nog wel gewonnen voor de drank.

Troost je. Bij mijn vrouw zei ik pas na een maand. "amai sjiek, jij hebt blauwe ogen!" terwijl ze juist heel opvallende heldere blauwe ogen heeft.

Eerste maand heb ik me gefocust op andere kwaliteiten.

En euh.. Die avond gratis bier van die date met @Mulan (het andere uiterste) heb je ook nog tegoed he. Help het onthouden.
 
Troost je. Bij mijn vrouw zei ik pas na een maand. "amai sjiek, jij hebt blauwe ogen!" terwijl ze juist heel opvallende heldere blauwe ogen heeft.

Eerste maand heb ik me gefocust op andere kwaliteiten.

En euh.. Die avond gratis bier van die date met @Mulan (het andere uiterste) heb je ook nog tegoed he. Help het onthouden.
Gij vetzakske!
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
ooit een een date gehad en al vrij snel aan het kussen geslagen. Wat later vraagt ze om mee te gaan naar haar huis om kennis te maken met haar vriend.
Euh say what ? vriend?
het aanbod afgeslagen en toen wou haar vriend naar ons komen heb haar dan maar gezegd dat het tijd werd om elk naar ons eigen huis te gaan. Nooit meer iets van gehoord :')
Allé, dé kans op een trio gemist! :tongue:
 
Het ergste dat ik heb gehad was op een eerste date met een griet. Iets gaan eten in een restaurantje hier in Mechelen. Hebben die fuckers toch wel niet zo een glazen deur die net heel goed gepoetst was. Wij gaan een sigaretje roken, en in het terug naar binnen gaan, knal ik in lichte looppas met mijn smoel los die deur op. Pokke herrie, en een heel restaurant dat naar mij aan het kijken was. Niet echt een slechte date, maar gewoon genant. Dat is het eerste dat in mij opkomt :unsure:

Lang niet zo entertainend als alle andere verhalen hier :laugh:
 
Heb je der nog gedaan dan?
Welja, ook wel een aantal keren direct verloren omdat ze bezet (en trouw) bleek. Of dat toch in elk geval gebruikte als excuus 🤷‍♂️

Wel een keer ‘s ochtends in de keuken mijn zus tegengekomen. Vreemd. Bleek ik dus met een kotgenote van het lief van m’n zus aan de waggel te zijn.

M’n zus is trouwens nog altijd getrouwd met dat lief van toen. M’n zus en ik zijn nogal verschillend.
 
Laatst bewerkt:
ooit een een date gehad en al vrij snel aan het kussen geslagen. Wat later vraagt ze om mee te gaan naar haar huis om kennis te maken met haar vriend.
Euh say what ? vriend?
het aanbod afgeslagen en toen wou haar vriend naar ons komen heb haar dan maar gezegd dat het tijd werd om elk naar ons eigen huis te gaan. Nooit meer iets van gehoord :')
klinkt als een leuke date :)
 
Uiteindelijk na veel gegil en geroep toch op handen en knieën terecht gekomen.😩
maxresdefault.jpg
 
Tijdens een 1e tinderdate bij haar thuis uitgenodigd worden terwijl zij ging koken.
Daar eenmaal aangekomen bleek er iets meer vlees op haar te hangen dan op de foto's zichtbaar.
Tijdje aant praten, en dan kwam uit dat ze eigenlijk nog getrouwd was (maar in scheiding). Voelde me toch al iets minder op mijn gemak in het huis dat ze samen gebouwd hadden.

Wou daar dus weg, ze had dan wel een erg mooi gezicht, maar over dat extra gewicht dat heel lokaal aanwezig was, kon ik mij niet heen zetten.
Heb eerst nog de maaltijd opgegeten en nog een glaasje wijn gedronken in de zetel en daarna maar vertrokken, terwijl zij heel obvious op zoek was naar een rebound.
 
Vriendin van mij was in haar studententijd gaan feesten in Leuven. Met een kerel naar zijn kot en in bed beland. Allebei goed aangeschoten van de drank. Opeens bed vol bloed. Was die jong zijn voorhuid gescheurd en dat bloedde als een rund. Zij als verpleegster in opleiding hem aan het proberen op te lappen, hij vol in paniek voor zijn kapotte voorhuid. Daar is geen sex meer van gekomen :)
Yep, ook al voorgehad. 2x zelf.
 
Terug
Bovenaan