Worst first dates ever!

Aaah, deze mag nog eens vanonder het stof komen!

Wie heeft er hier nog leuke verhalen na een vruchtbare zomer?

De winterdepressies komen eraan, we kunnen wel nog eens een lach gebruiken! 😇
 
Wel hard moeten lachen met de eerste pagina's hier, jammer dat het daarna over koffies en wandelingen ging.

Mijn toevoeging: bij een gezellige eerste date bij iemand in bed beland. Zij had haar garderobe aan de voet van haar bed staan. Dus wij waren dan doggie style bezig, en zij zette haar handen tegen de zijwand van haar garderobe als ondersteuning. Door de laterale krachten die dat met zich meebracht begon die garderobe te wiebelen... Op die garderobe stond een vaas, die dan van een hoogte van ~2m op haar hoofd viel. Resultaat: gat in haar hoofd, bloed overal.

Dus wij direct naar de badkamer, ik in mijne blote het bloed wat proberen te stelpen, zij aan het jammeren. Half uur later was het ergste achter de rug en zijn we terug voort gaan doen, zij weliswaar met een handdoek vol met bloed rond haar hoofd geknoopt.
 
Laatst bewerkt:
Oh mag ik even doodgaan?😭
Mijn ergste date ever ga ik echt nooit vergeten.
Ik was een jaartje of 20 en ging naar een soort van nichtje in Nederland. Zij had en vriend en die jongen zijn beste vriend was ook single dus stelde ze een double date en ja vond het wel oké.

Toen we aankwamen bij die dancing troffen we beide kerels terug aan de bar. Haar vriend stond recht en ik dacht die andere jongen ook. Springt die ineens van een barkruk en merk dat hij zeker een halve kop kleiner is.
Besef, ik ben maar 1.64m en had wel overdreven high heels aan maar toch.
Ik wist niet waar ik kijken moest.

Ik weet dat die jongen er niet zelf voor heeft gekozen maar hij keek hele naar omhoog. Als we zaten was het allemaal niet zo erg maar dan vroeg hij om te gaan dan dansen en keek de hele tijd op zijn voorhoofd.😭
Ja is héél oppervlakkig I know maar ik het echt vreselijk en avond wou maar niet eindigen. 😭
Hij had rechts een puist die helemaal rijp was om te poppen dus ik was daardoor gefascineerd en vroeg me de hele avond af hoever de inhoud ervan zou mikken moest hij hem uitknijpen. 1,5m zou sws niet voldoende zijn geweest.

Anyway drama all night. Ik de laatste uren zittend doorgebracht en zei dat ik pijn had door die nieuwe schoenen (was een leugen👀)
 
Meest bizarre date ooit, wss vreselijk voor de tegenpartij was een jaar of 8/9 terug.
Vlak voor ik mijn man leerde kennen was ik wat aan het rondsnuffelen op datingsites toen ik daar in contact kwam met een leuke man.
We begonnen wat te praten, ging vlotjes en al snel belden en gingen we facetimen via andere kanalen.
Na een weekje of 3 besloten we af te spreken ergens in een gezellig restaurantje in Brugge.

Toen ik aankwam was hij er al en in het echt zag hij er eigenlijk zelfs nog wel leuker uit. Ik kwam bij hem aan en zag dat hij helemaal verkrampt was van de zenuwen.
Hij zat er echt te zweten als een otter en was zeiknat, was ook helemaal op.:frown:

Ik ging dan zitten en hij nam de menukaart en begon die te bekijken of beter gezegd, te bestuderen. Ik probeerde wat te lachen en over ditjes en datjes te praten maar die man keek niet op of om, heel raar want onze gesprekjes ervoor waren op zich best chill. Toen gingen we eten en hij bleef maar eten en drinken en eten en drinken heeft de hele avond mss 3x oogcontact gemaakt met mij en ondertussen bleef ik maar trekken aan een paard dat allang dood was.:unsure:

Na een lange 3 uurtjes besloot ik het af te ronden en door te gaan.
Later op de avond belde hij met 1000x excuses en zei dat hij zelf niet wist waarom hij zo deed.
Ik stelde nog voor om het overnieuw te doen omdat ik wist dat zenuwen hem parten speelden maar hij wou niet meer.:frown:
 
Vriendin van mij was in haar studententijd gaan feesten in Leuven. Met een kerel naar zijn kot en in bed beland. Allebei goed aangeschoten van de drank. Opeens bed vol bloed. Was die jong zijn voorhuid gescheurd en dat bloedde als een rund. Zij als verpleegster in opleiding hem aan het proberen op te lappen, hij vol in paniek voor zijn kapotte voorhuid. Daar is geen sex meer van gekomen :)
 
Meest bizarre date ooit, wss vreselijk voor de tegenpartij was een jaar of 8/9 terug.
Vlak voor ik mijn man leerde kennen was ik wat aan het rondsnuffelen op datingsites toen ik daar in contact kwam met een leuke man.
We begonnen wat te praten, ging vlotjes en al snel belden en gingen we facetimen via andere kanalen.
Na een weekje of 3 besloten we af te spreken ergens in een gezellig restaurantje in Brugge.

Toen ik aankwam was hij er al en in het echt zag hij er eigenlijk zelfs nog wel leuker uit. Ik kwam bij hem aan en zag dat hij helemaal verkrampt was van de zenuwen.
Hij zat er echt te zweten als een otter en was zeiknat, was ook helemaal op.:frown:

Ik ging dan zitten en hij nam de menukaart en begon die te bekijken of beter gezegd, te bestuderen. Ik probeerde wat te lachen en over ditjes en datjes te praten maar die man keek niet op of om, heel raar want onze gesprekjes ervoor waren op zich best chill. Toen gingen we eten en hij bleef maar eten en drinken en eten en drinken heeft de hele avond mss 3x oogcontact gemaakt met mij en ondertussen bleef ik maar trekken aan een paard dat allang dood was.:unsure:

Na een lange 3 uurtjes besloot ik het af te ronden en door te gaan.
Later op de avond belde hij met 1000x excuses en zei dat hij zelf niet wist waarom hij zo deed.
Ik stelde nog voor om het overnieuw te doen omdat ik wist dat zenuwen hem parten speelden maar hij wou niet meer.:frown:
Dat is toch vreemd en zeker omdat er toch al gefacetimed was dus je had elkaar al gezien, maar ik herinner mij wel dat mijn eerste dates ook weinig succesvol waren omdat ik zelf héél gestresst was. Maar dat is op basis van wat chatgesprekjes op MSN als puber van 14 of 15 jaar zonder enige ervaring, niet als volwassen man.
 
Over double dates gesproken:

Er was iemand die me ooit toegevoegd had op MSN die ik niet kende en die had een vriendin die model was. Die vriendin had blijkbaar interesse in mij dus we doen een double date. Ik en een maat en dat meisje met haar modellevriending.

Bon dat meisje was om te beginnen al een tientonner, maar het model zag er wel nice uit. We zitten de hele avond op cafe. Miss piggy een saaie seut, haar modellevriendin een toffe.

Doet plots mijn maat dat model wel niet binnen zeker? En ik zat daar de rest van de avond met het schaamrood op mijn wangen uit angst dat er een bekende me ging zien zitten daarmee..

Ik denk dat ik daar mijn fatshame carriere ergens begonnen ben.



Nu, een paar jaar later heb ik die mooi terug gepakt. In lloret waren we met diezelfde maat (we gaan hem J noemen), ik en nog een andere. Rond 18u begonnen er 2 hollandse meisjes (lelijke) te praten tegen ons en daar zag ik mijn kans.

Hen uitgenodigd om mee te gaan naar ons appartement om iets te drinken en dan samen uit te gaan. Ondertussen bleek al dat ze into meer waren dan gewoon iets drinken.
Plots zeg ik tegen J dat ik en die andere maat vlug geld gaan afhalen om straks uit te gaan en dat we direct terug zijn.

Deurtje toe, wij naar de discotheek en hij zat daar mooi. Hij heeft dan samen met die 2 weg geweest en hen daar dan kwijt kunnen raken door naar het toilet te vluchten. :rofl:
 
Vriendin van mij was in haar studententijd gaan feesten in Leuven. Met een kerel naar zijn kot en in bed beland. Allebei goed aangeschoten van de drank. Opeens bed vol bloed. Was die jong zijn voorhuid gescheurd en dat bloedde als een rund. Zij als verpleegster in opleiding hem aan het proberen op te lappen, hij vol in paniek voor zijn kapotte voorhuid. Daar is geen sex meer van gekomen :)
@makila, Ik meen mij vaag te herinneren dat jij zoiets aan de hand hebt gehad? 😯
 
Dat is toch vreemd en zeker omdat er toch al gefacetimed was dus je had elkaar al gezien, maar ik herinner mij wel dat mijn eerste dates ook weinig succesvol waren omdat ik zelf héél gestresst was. Maar dat is op basis van wat chatgesprekjes op MSN als puber van 14 of 15 jaar zonder enige ervaring, niet als volwassen man.

Ja idd, ik probeerde hem nog een beetje te ontstressen maar het heeft niets uitgehaald. Gaat hier over een man van 29. En nee, ik had geen pukkel.🙄
Hij wist wie en hoe ik was/klonk en ik rook gewoon lekker maar wellicht was hij op iets anders afgeknapt, idk.
 
Terug
Bovenaan